X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik heb vandaag het park bezocht en het was allesbehalve een goede seizoensstart.

    De nieuwe VR Brillen hebben slechts enkele ritjes gewerkt en toen waren ze heel de dag buiten gebruik. Naga Bay werd ook geteisterd door een storing en opende later dan gepland. Veel kraampjes bleven weer gesloten.

    Je denkt dan dat ze kostenefficiënt werken maar dan zie je 2 medewerkers staan in 1 spelkraam... Onnodig.

    Enkele veranderingen die mij opvielen:

    - Bij één van de twee spelkramen vooraan is het spel een klein beetje veranderd.

    - Je kan nu (bijna) overal waar er onride-foto's gemaakt worden, een ticket afdrukken en daarmee moet je naar 1 gezamenlijk afhaalpunt aan de Wildwaterbaan (buiten boomstammen) waar je je foto kan laten maken.

    - De nieuwe VR Brillen die dan meteen weer defect waren. Pluspunt is dat er nu een koptelefoon bij aanzit voor onride muziek.

    En daarnaast natuurlijk de enorme bouwwerf dat het nieuwe gebied met zich meebrengt. Sledge Hammer ligt momenteel in een doodlopend hoekje, letterlijk, maar er wordt daar al gedeeltelijk gebruik gemaakt van de nieuwe in- en uitgang.

    Ik miste wel onderhoud. Plantenperken die leeg waren, overal onkruid, het pas beginnen afkuisen van tafels (vooraan aan de snackmuur) wanneer er al mensen zitten. Zoiets doe je toch vóór de bezoekers binnenkomen.

    Als de paden nu eens wat beter zouden liggen, het groen onderhouden zou worden en tafels e.d. proper zouden zijn, dan geeft het park meteen een veel betere indruk.

    Helaas laten ze hier de steken vallen. Wat ik jammer vind als trouwe Bobbejaanland-bezoeker/abonnementhouder.
    Ze laten zoveel kansen liggen om een goede indruk te maken.

    Nu lijk ik enorm negatief maar de veranderingen die doorgevoerd zijn, vind ik goed. Er zijn kleine zaken die ze aangepakt hebben dat ik wel top vind. En ik kijk enorm uit naar Land of Legends met Fury! Ik heb me zeker geamuseerd en ik kom met plezier terug.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 06-04-19 om 21:32.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •