X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bobbejaanland biedt nu exclusief online de Gold Pass aan voor 65 euro (i.p.v. 84 euro) én inclusief een gratis Express Pass, waarmee je tijdens het seizoen 2019 5x een versnelde toegang tot de nieuwe triple launch coaster geniet. Je kan dan 5 keer alleen gaan, of 1 keer met 4 vrienden.

    Meer info: https://www.bobbejaanland.be/plan-je...k/abonnementen
    Bah! Ik hou echt niet van voorsteekpasjes en al helemaal niet in Bobbejaanland. En wat met al die pashouders die hun abbonement al in september of oktober aankochten :-o
    De nieuwe achtbaan wordt nu al als cash koe gebruikt, en er staat nog niet eens iets in de grond. Ik zou het ook eigenlijk niet kopen. Voor hetzelfde geld opent die achtbaan nog niet eens dit jaar wegens technisch problemen. Volgens mij gaat dit zoiets zijn waar velen nog gaan klagen op FB omdat ze het niet goed gaan kunnen gebruiken.

    Dat worden dus extreem lange wachtrijen wanneer hij open gaat. Enorm veel mensen hebben zo'n abonnement. Ik vraag me ook af ofdat ze dan constant betaalde voorsteekpasjes gaan verkopen voor die achtbaan. Lijkt me ergens wel iets voor het Bobbejaanland beleid. Zo enkel een voorsteeksysteem bedenken bij één attractie om die zo snel mogelijk terug te verdienen. Of mogen we binnenkort overal voorsteekrijen en -ingangen verwachten?

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Bah! Ik hou echt niet van voorsteekpasjes en al helemaal niet in Bobbejaanland. En wat met al die pashouders die hun abbonement al in september of oktober aankochten :-o
    De nieuwe achtbaan wordt nu al als cash koe gebruikt, en er staat nog niet eens iets in de grond. Ik zou het ook eigenlijk niet kopen. Voor hetzelfde geld opent die achtbaan nog niet eens dit jaar wegens technisch problemen. Volgens mij gaat dit zoiets zijn waar velen nog gaan klagen op FB omdat ze het niet goed gaan kunnen gebruiken.

    Dat worden dus extreem lange wachtrijen wanneer hij open gaat. Enorm veel mensen hebben zo'n abonnement. Ik vraag me ook af ofdat ze dan constant betaalde voorsteekpasjes gaan verkopen voor die achtbaan. Lijkt me ergens wel iets voor het Bobbejaanland beleid. Zo enkel een voorsteeksysteem bedenken bij één attractie om die zo snel mogelijk terug te verdienen. Of mogen we binnenkort overal voorsteekrijen en -ingangen verwachten?
    Ikzelf heb mijn Gold Pass ook van augustus, dus ik heb hier ook geen recht op - voor zover ik weet. Ik denk wel dat de achtbaan op tijd zal kunnen openen, net zoals ook in Slagharen en MPG het geval was. Ze communiceren ook nog geen openingsdatum hé.

    Constant betaalde voorsteekpasjes gaan ze volgens mij niet verkopen. Ik denk dat ze dit nu vooral als extra willen aanbieden aan de klanten die zo'n Gold Pass nu kopen. Als ze echt overal munt uit willen slaan, lijkt het mij eerder dat ze de VR betalend hadden gemaakt van in het begin. Dit is ook zo bij heel wat andere parken. Ook de spookhuizen blijven bij Halloween - op Nightmare Motel na - allemaal gratis. Ik vind die opmerking 'lijkt me wel iets voor het Bobbejaanland beleid' dan ook verkeerd. Vergeet niet: je kan altijd goedkoper naar binnen en als abonnee krijg je doorheen het jaar ook leuke extra's.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •