X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Het grijs past wel mooi bij de nieuwe kleur van de baan en zal beter in de zone passen dan de kleurrijkere treinen vroeger. Maar van dat reliëf in de karretjes dat je nu onder de verf ziet dat ook niet echt bij een wind-thema past, ben ik toch niet 100% overtuigd. Maar kom: er was hier al twijfel of ze de baan wel zouden schilderen, dus ik ben er blij mee. Het toont toch wel dat ze echt hun best doen. Ik kijk uit naar de verdere bouwvorderingen!
    Ben ik de enige die vindt dat dat stationsgebouw van Typhoon er héél raar uitziet? Zo'n hangar met futuristisch aandoende vormen waar ze houten planken hebben tegen geplakt. Het is mij echt niet duidelijk welke thematische toer ze hiermee willen opgaan. Dan hadden ze nog beter een nieuw stationsgebouw kunnen plaatsen, maar daar zal er waarschijnlijk geen budget voor geweest zijn.

    Jammer, want die blauwe kleur gaat de baan wel goed!
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 08-04-19 om 22:04.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •