X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    De treinen worden heel traag gevuld en nemen echt wel tijd. Een beetje te veel tijd.
    Kleine nuance, gebaseerd op 8 ritten op drie verschillende bezoekdagen. De treinen worden in een voor mij aanvaardbare tijd gevuld. Maar de bevolkte treinen blijven voor vertrek en na de rit telkens ongewoon lang stilstaan.

    Ik denk dat de vertrekkende trein pas mag uitrijden als het spoor-stuk van de draaischijf op het einde van de rit, aansluit op de track richting eind-spike. En daardoor kan de aankomende trein niet meteen het station inrijden, enz.

    Ik had gehoopt dat het 'schijnbaar' trage dispatchen aan onwennigheid of extra controles te wijten is, maar vrees er voor. Indien ze nu een langer station hadden, waarbij iets eerder kan worden uitgestapt, had dit euvel ten dele gecompenseerd kunnen worden.

    BTW: Al enig nieuws/ervaringen met de door mij mislopen fast-tickets? Fury zou wel baat hebben bij een single-rij, want te vaak zag ik nog lege plaatsen. En pas in het station naar singles vragen, vind ik wat te laat.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik denk dat de vertrekkende trein pas mag uitrijden als het spoor-stuk van de draaischijf op het einde van de rit, aansluit op de track richting eind-spike. En daardoor kan de aankomende trein niet meteen het station inrijden, enz.
    Ondertussen hebben ze het programma nog wat aangepast, want gisteren konden ze al starten wanneer de tweede draaischijf begon te draaien om de trein in het station te laten rijden i.p.v. pas starten wanneer hij terug op de 'normale' positie staat.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    BTW: Al enig nieuws/ervaringen met de door mij mislopen fast-tickets?
    Bedoel je de fastpass? Die kan je gewoon gebruiken door via de uitgang te gaan. Zelf heb ik deze nog niet gebruikt omdat ik nooit meer dan 20 minuten heb moeten aanschuiven

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •