[QUOTE=simon;21796]De concepts zijn toch vooral bedoeld om wat sfeer te scheppen? Om te laten zien hoe het eruit zal zien? Aan technische details hecht ik dan eerlijk gezegd ook wat minder aandacht.[quote]

In de meeste gevallen klopt dat inderdaad.. en dan gaat het zo'n ontwerper er vooral om, om te laten zien dat de trein onder een draak door rijdt etc. Tracktype en andere technische details kloppen heel vaak niet op dat soort tekeningen. Concept kan ook prima gemaakt zijn nog voordat enige details rondom de actractie bekend waren. Bijvoorbeeld om PR te overtuigen om geld vrij te maken hiervoor.

En fijn dat het horecapunt heropend wordt, maar ergens wel jammer dat dit een Panos wordt en geen eigen concept dat nog beter aansluit in dit themadeel. Ik had dan liever een grillrestaurant ofzo gezien.
Tot dusver ben ik niet bepaald onder de indruk of overtuigd van de kwaliteit HoReCa in Bobland. Dus voor mij prima dat er een externe keten komt waarvan je weet wat je kunt verwachten. Al zal de prijs wellicht hoger liggen dan bij een gewone Panos.