Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
Gisteren in Phantasialand geweest ook daar sluiten wachtrijen voor het park gesloten is, Taron zelfs al voor half zes...

Respect voor ieders mening moet zeker, dus dat geld ook vou JOU, je zegt nu dat ieder die positief is om maar op een goed blaadje te staan bij het park, wat een onzin, als het slecht is zeggen de meeste dat ook, enkel zijn we niet allemaal zwartkijkers als jij en zien wij graag ook de positieve dingen die het park de laatste jaren verwezenlijkte en focus jij je in 90% van uw posts op het negatieve.
Phantasialand hanteert het systeem om aangeduid standaard een kwartier voor sluitingstijd zijn rijen te sluiten, tenzij er enorme drukte is (zoals Taron bijna altijd), kan de rij vroeger sluiten, en wordt dit ook realtime overal weergegeven dat bezoekers niets voor een voldongen feit staan. Voor mij persoonlijk toch een enorm verschil dan wat Bobbejaanland doet.

Dat van positief en dat goed blaadje heb je een beetje verkeerd opgevat vrees ik. Ik bedoel enkel dat ik nu eenmaal een zeer directe stijl heb die voor sommigen nogal “grof” of “arrogant” overkomt, maar ik zie persoonlijk het nut er niet van in van alles te verbloemen, het is wat het is.

En wat Bobbejaanland nu doet: Sledge Hammer ziet er al een stuk beter uit dan die extreem triestige meandering van vroeger, over Fury & dat water ding kan ik nog niet oordelen. Echter is Typhoon zoals hij er nu bijstaat toch echt lelijk (naar mijn persoonlijke mening) en hoop ik dat ze nog een pak werk verrichten aan die baan, al is het slechts het station.

Ik heb enkele posts terug al gezegd dat ik zeer scherp en kritisch voor BJL ben omdat in de afgelopen 3 bezoeken verspreid over 6 jaar ik er echt geen aangename dag had, merendeels door de organisatorische en operationele fouten die het park blijft maken. Ik hoop gewoon dat ze, zeker nu ze kunnen uitpakken met een toch wel degelijke zone, ook iets doen aan de manier waarop het park nu gerund wordt. Mooie nieuwe zone, beter onderhoud en personeel + betere operations en ik zou meteen pakken positiever zijn over dat park.