X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Goed opgemerkt! Ik voeg het ook hier even bij:
    Naam:     DvFlU2NXQAAQax5.jpg
Bekeken:  2636
Groote:   88,8 KB

    Naam:     DtqKPfOWoAIw3ob.jpg
Bekeken:  2517
Groote:   76,0 KB

    Ik leid er uit af dat er vooral veel verdwijnt: bomen, de witte tent, 2 attracties. Wat in de plaats komt is een (update van een bestaand?) waterkanaal, wat verspreid rots & hekwerk en een beetje sfeerverlichting. Het sfeerje neigt wat naar voodoo. Ik denk dat we thematisch maximaal het niveau van de dreamcatcher-herwerking moeten verwachten.

    Wat ik vooral bizar vind is dat dat kanaaltje als ik mij goed kan oriënteren de betonplaat onder Typhoon moet doorklieven.

    De zonsondergang setting en bijhorende sfeervolle uitlichting van het gebied is iets dat we met de gemiddelde openingsuren van het park zelden gaan zien: als je dat allemaal wegdenkt is het beeld een pak realistischer en helaas ook beduidend minder indrukwekkend. Het thema an zich vind ik overigens zo slecht nog niet, maar het lijkt er op dat de uitwerking wat te ondermaats gaat blijven.

    EDIT: ook nog een tweede concept gevonden. Dat maakt het geheel al wat gewaagder en unieker. Het heeft iets weg van gestrande schepen en links steekt ook nog een handje armetierig de lucht in. De lokroep van de sirenes zou een interessant thema kunnen zijn en is verdacht origineel.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 16-01-19 om 00:19.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •