X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 17 van de 35 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 340 van de 698
  1. #321

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Stiekem hoop ik toch dat Dreamcatcher deze winter zijn langbeloofde schildersbeurt kreeg. Volgens mij is dit uitgesteld omdat er al zoveel problemen waren met de VR, en het volgens mij niet zo evident is om deze te schilderen met de vijver eronder...

    Ook van Typhoon hoop/verwacht ik wel een schildersbeurt, die volgens de concepts een blauwe schijn lijkt te krijgen?
    Typhoon willen ze schilderen, maar de beslissing om het effevtief te doen was nog niet genomen, dus zou er niet op hopen
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 20-03-19 om 21:11.

  2. #322

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Typhoon wollen ze schilderen, maar de beslissing om het effevtief te doen was nog niet genomen, dus zou er niet op hopen
    Peggy vertelde me dat Typhoon waarschijnlijk niet geschilderd wordt, Sledge Hammer daarentegen wel.

  3. #323

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Wat is er mis met donkere kleuren bij achtbanen?

    In Phantasialand komen Black Mamba, Colorado Adventure, de Winja's, Raik, Taron en F.L.Y. er toch mooi mee weg...
    Een donkere kleur komt minder tot uiting bij grijs weer, en al zeker in een bosrijke omgeving. Bij direct zonlicht er op kan dit heel mooi zijn, maar die dagen hebben we nu eenmaal niet zoveel. Ook het groen in BJL zorgt voor een natuurlijke demping van het zonlicht zodat de baan minder tot zijn recht komt. Daar de banen in BJL geen (of bijna geen) theming hebben onderweg, is het neutraal/donker schilderen van de banen een gemiste kans om ze uit te lichten tov de omgeving.

    In Phantasialand is de track maar een onderdeel van het thema, soms willen ze zelfs eerder niet de nadruk op de track leggen maar eerder op de omgeving. Daar is een donkere kleur logischer, je gaat geen indoorachtbaan fel oranje maken als je een donkere nachtvlucht wil nabootsen.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 15-03-19 om 00:11.

  4. #324

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Een donkere kleur komt minder tot uiting bij grijs weer, en al zeker in een bosrijke omgeving. Bij direct zonlicht er op kan dit heel mooi zijn, maar die dagen hebben we nu eenmaal niet zoveel. Ook het groen in BJL zorgt voor een natuurlijke demping van het zonlicht zodat de baan minder tot zijn recht komt. Daar de banen in BJL geen (of bijna geen) theming hebben onderweg, is het neutraal/donker schilderen van de banen een gemiste kans om ze uit te lichten toch de omgeving.

    In Phantasialand is de track maar een onderdeel van het thema, soms willen ze zelfs eerder niet de nadruk op de track leggen maar eerder op de omgeving. Daar is een donkere kleur logischer, je gaat geen indoorachtbaan fel oranje maken als je een donkere nachtvlucht wil nabootsen.

    Theming rond de baan of niet, zelfs in een natuurlijke omgeving zoals in Bobbejaanland vind ik dat ook hier de banen moeten opgaan in de omgeving. Voor mij moet staal niet zo opvallen. Geeft voor mij meer een samenhangend geheel, maar dat is ook weer een persoonlijke mening.

  5. #325

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    van mij mag het wel wat flashy zijn, alst maar niet te overdreven is en dit vind ik perfect kunnen.

  6. #326

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland heeft via hun Instagram laten weten dat ze de Typhoon een nieuw kleurtje gaan geven.

  7. #327

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Bobbejaanland heeft via hun Instagram laten weten dat ze de Typhoon een nieuw kleurtje gaan geven.
    Goed hé! Ik ben heel blij dat Bobbejaanland het serieus blijkt te nemen... Daarstraks foto's van de theming zien passeren en die zag er best leuk uit. Ik ben alvast enthousiast.

    Hopelijk blijven ze deze koers varen. Hoewel ik daar zeker van ben, nu Walibi Belgium hun masterplan aan het uitvoeren is.

  8. #328

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Echt een goede beslissing. Zoiets schept ook duidelijkheid. Oranje wordt vuur, blauw wind, bruintinten aarde. Ze zullen wel snel in actie moeten schieten, willen ze de baan terug laten draaien met de paasvakantie :-o
    Al weten we de kleur nog niet 100 percent officieel, ofwel?

    Zo is iedereen ook mee, ookal ken je het verhaal niet. En zal het passen bij die banners die op de concept arts te zien zijn.

    Buiten die beelden en die muur op instagram is er nog niet veel bekend hoe de theming er op het terrein uitziet. Welke muur is dit trouwens?

    Het lijkt er op dat de strijd tussen Walibi en Bobbejaanland terug geopend is :-D.

  9. #329

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Leuk nieuws dat Typhoon een nieuw kleurtje krijgt! Hopelijk blijft het daar niet bij en word de betonnen plaat waarop de baan staat ook aangepast. Een paar tunneltjes/near misses onderweg kunnen van een onaangename baan toch een bescheiden toppertje maken.

  10. #330

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Leuk nieuws dat Typhoon een nieuw kleurtje krijgt! Hopelijk blijft het daar niet bij en word de betonnen plaat waarop de baan staat ook aangepast. Een paar tunneltjes/near misses onderweg kunnen van een onaangename baan toch een bescheiden toppertje maken.
    Nu vraag je te veel vrees ik

  11. #331

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Leuk nieuws dat Typhoon een nieuw kleurtje krijgt! Hopelijk blijft het daar niet bij en word de betonnen plaat waarop de baan staat ook aangepast. Een paar tunneltjes/near misses onderweg kunnen van een onaangename baan toch een bescheiden toppertje maken.
    Jij noemt het een onaangename baan maar voor de doorsnee bezoeker is dit de topper van het park en nog steeds één van de beste achtbanen in België.

    Die bodemplaat stoort me nog het meeste maar dat gaan ze niet wegwerken. Misschien ooit... Maar ik vrees ervoor.

    Als al de rest wordt zoals voorgesteld op het persmoment dan ben ik al heel tevreden. De normale bezoeker zal dit ook zeker waarderen en zien dat het park aan een opmars bezig is.

  12. #332

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Echt een goede beslissing. Zoiets schept ook duidelijkheid. Oranje wordt vuur, blauw wind, bruintinten aarde. Ze zullen wel snel in actie moeten schieten, willen ze de baan terug laten draaien met de paasvakantie :-o
    Al weten we de kleur nog niet 100 percent officieel, ofwel?
    Ziehier de nieuwe kleur.





    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #333

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Blij dat Typhoon toch iets grondiger wordt aangepakt dan sommigen eerst dachten. Ze blijven dus wel degelijk trouw aan de concepts!

    Veel gronddecoratie zie ik er echter wel niet direct komen... Maar om toch nog even hoop te geven met de concepts, zie je de grijze plaat minder, en heeft die meer plaats gemaakt voor zandweggetjes en gras... Dus wie weet?

  14. #334

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    EINDELIJK weg met dat afzichtelijke, depressieve saaie kleur. Bobbejaanland heeft mijn aandacht te pakken, ik hoop dat ze toch ietwat hun concepten uitvoeren in kwaliteit ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #335

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Nog eens een update. Typhoon ziet er toch meteen een stuk anders uit he?!

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #336

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wel fan van de nieuwe kleuren. Het grijze was de laatste jaren echt opvallend vuil.
    Het ziet er nu vooral netter uit.

    Blauw geeft ook goed af op een grijze lucht en vele wolken, wat toch veel voorkomt in onze regio.

    Hopelijk passen ze de karretjes ook aan.

  17. #337

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Hoe meer foto's ik zie, hoe meer fan ik word van de nieuwe kleur van Typhoon. Hoe meer ik uitkijk naar de rest van de nieuwe thematisatie. En hoe meer ik uitkijk naar de paasvakantie om eens zelf een kijkje te gaan nemen.

  18. #338

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Krijg nu wat. Dat “rockwork” aan de footers van Sledge Hammer ziet er best ok uit, en EINDELIJK is Typhoon na 15 jaar verlost van dat depressieve uiterlijk (toegegeven, een schoonheidswedstrijd zal dat ding nooit winnen, maar dit is pakken beter). Enkel mag voor mij het letterbord “Typhoon” van de Looping gehaald worden. Ik heb dat altijd iets enorm cheap en lelijk gevonden. Ondertussen weet echt iedereen wel hoe dat ding heet (schrijven is iets anders), en het is niet dat hun park lay-out zo ingewikkeld is dat ze de naam van de ride er letterlijk telkens moeten opplakken (lees: Indiana River, El Paso Special, Revolution, Big Bang (hier twijfel ik of er niet gewoon Bobbejaanland op stond, voor mochten de mensen vergeten zijn in welk park ze waren), ...

    Nooit gedacht dit te zeggen, maar het lijkt daar nog goed te komen ook ..
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. 25-03-19, 18:18


  20. #339

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Krijg nu wat. Dat “rockwork” aan de footers van Sledge Hammer ziet er best ok uit, en EINDELIJK is Typhoon na 15 jaar verlost van dat depressieve uiterlijk (toegegeven, een schoonheidswedstrijd zal dat ding nooit winnen, maar dit is pakken beter). Enkel mag voor mij het letterbord “Typhoon” van de Looping gehaald worden. Ik heb dat altijd iets enorm cheap en lelijk gevonden. Ondertussen weet echt iedereen wel hoe dat ding heet (schrijven is iets anders), en het is niet dat hun park lay-out zo ingewikkeld is dat ze de naam van de ride er letterlijk telkens moeten opplakken (lees: Indiana River, El Paso Special, Revolution, Big Bang (hier twijfel ik of er niet gewoon Bobbejaanland op stond, voor mochten de mensen vergeten zijn in welk park ze waren), ...

    Nooit gedacht dit te zeggen, maar het lijkt daar nog goed te komen ook ..
    De letters op de looping van Typhoon zijn een knipoog naar het verleden, looping staat op dezelfde plek als die van de oude Looping Star en vandaar ook de letters er op.
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 25-03-19 om 20:14.

  21. #340

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De letters op de looping van Typhon zijn een knipoog naar het verleden, looping staat op dezelfde plek als die van de oude Looping Star en vandaar ook de letters er op.
    Mocht de baan nu nog even goed zijn, ok. Nu is dit eerder een pijnlijke herinnering aan een baan die wel te pruimen is...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •