X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Volgens de 3 O's gaat de tripple 'FURY' heten. Een coaster met een draak en vurige strijd ... Ik wil niet te vroeg (ver)oordelen, maar ze hadden ter inspiratie mss toch wat verder kunnen kijken dan Noord-Brabant.

    De zone gaat 'Land of Legends' heten. Dat ik geen fan ben van overbodig Angelsaksiksch gewauwel, doet niet ter zake. Het opent wel perspectieven om de andere twee grote attracties in die zone wat op te waarderen ... of moet ik 'pimpen' zeggen? Balder in Liseberg genoot ook mee van de theming en de nieuwe buur-attracties, als is de vergelijking met Typhoon natuurlijk wel wat krom.

    Misschien maar eens wat tekst en een fotootje van de directe bron weergeven: https://www.bobbejaanland.be/ontdek/attracties/fury

    "Spring mee op de schildwagen van de Vuurridders en ga tijdens een 830 meter lange vlucht draak Fogo te lijf. Reis naar een hoogte van 43 meter en wees de draak te snel af wanneer je met een snelheid van meer dan 100 km/u voorbij raast."
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 16-02-19 om 12:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •