X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Stiekem hoop ik toch dat Dreamcatcher deze winter zijn langbeloofde schildersbeurt kreeg. Volgens mij is dit uitgesteld omdat er al zoveel problemen waren met de VR, en het volgens mij niet zo evident is om deze te schilderen met de vijver eronder...

    Ook van Typhoon hoop/verwacht ik wel een schildersbeurt, die volgens de concepts een blauwe schijn lijkt te krijgen?
    Dreamcatcher kreeg geen schilderbeurt. Dat is te zien op de foto's van de aankomst van de track van Fury.

    __________________________________

    Wat is er mis met donkere kleuren bij achtbanen?

    In Phantasialand komen Black Mamba, Colorado Adventure, de Winja's, Raik, Taron en F.L.Y. er toch mooi mee weg...

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Wat is er mis met donkere kleuren bij achtbanen?

    Op zich niet zo veel, maar ik kan de vraag evengoed omkeren: wat is er mis met felle kleuren bij achtbanen We hebben in onze contreien inderdaad al wat donkere achtbanen, dus eens een feller gekleurde baan is een aangename verandering.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Wat is er mis met donkere kleuren bij achtbanen?

    In Phantasialand komen Black Mamba, Colorado Adventure, de Winja's, Raik, Taron en F.L.Y. er toch mooi mee weg...
    Een donkere kleur komt minder tot uiting bij grijs weer, en al zeker in een bosrijke omgeving. Bij direct zonlicht er op kan dit heel mooi zijn, maar die dagen hebben we nu eenmaal niet zoveel. Ook het groen in BJL zorgt voor een natuurlijke demping van het zonlicht zodat de baan minder tot zijn recht komt. Daar de banen in BJL geen (of bijna geen) theming hebben onderweg, is het neutraal/donker schilderen van de banen een gemiste kans om ze uit te lichten tov de omgeving.

    In Phantasialand is de track maar een onderdeel van het thema, soms willen ze zelfs eerder niet de nadruk op de track leggen maar eerder op de omgeving. Daar is een donkere kleur logischer, je gaat geen indoorachtbaan fel oranje maken als je een donkere nachtvlucht wil nabootsen.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 15-03-19 om 00:11.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •