Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Ga dat dan eens even verkondigen aan dagbezoekers die alles uit hun dag willen halen. Je kalender zegt dat je open bent van 10u tot 18u? Dan blijf je ook (operatief) open van begin tot eind. Moest een park als de Efteling, Phantasialand of Europa-Park zo handelen zou het kot te klein zijn, dus ik zie niet in waarom Bobbejaanland wel zo mag handelen.

Ja ja ik ben altijd negatief en dit park kan nooit iets goed doen voor mij en zo verder: i know! Ik weet dat 3/4 van het forum mij een arrogante zak vind die scherp en grof uit de hoek kan komen. Feit is, om nu het voorbeeld van Bobbejaanland te nemen, ze de afgelopen jaren werkelijk de boel daar verkl**t hebben, en dan komen ze nu de grote jan uithangen dat ze voor een “immersive” experience gaan. Afgaand op de eerste foto’s van Typhoon was het enige immersive gevoel die bij me opkwam dat van een containerpark.

In mijn vorige post was ik nochtans positief over hetgeen ik zag, maar blijkbaar telt mijn schaarse positivisme niet. Ik kan je vertellen dat ik respect heb voor ieders mening, maar ook het omgekeerde hoop. Bobbejaanland heeft bakken werk te verzetten voor ze terug een goed park kunnen worden, onder andere werken aan onderhoud, personeel, horeca, klantvriendelijkheid, investeringsbeleid, ...

Ik ben nu eenmaal niet hypocriet ingesteld om online te gooien met complimentjes om op een goed blaadje te staan bij bepaalde parken. Ik zeg rechtuit mijn gedacht, en daarrond draait een discussieplatform als een forum denk ik, niet?

Gisteren in Phantasialand geweest ook daar sluiten wachtrijen voor het park gesloten is, Taron zelfs al voor half zes...

Respect voor ieders mening moet zeker, dus dat geld ook vou JOU, je zegt nu dat ieder die positief is om maar op een goed blaadje te staan bij het park, wat een onzin, als het slecht is zeggen de meeste dat ook, enkel zijn we niet allemaal zwartkijkers als jij en zien wij graag ook de positieve dingen die het park de laatste jaren verwezenlijkte en focus jij je in 90% van uw posts op het negatieve.