De boodschap bij Fury heb ik laatst ook meermaals gehoord, maar je hebt altijd mensen die niet luisteren. Signage zou inderdaad al heel wat kunnen helpen, maar wees maar zeker date er nog mensen zullen zijn die nog niet op de hoogte zullen zijn in welke rij ze aanschuiven: die zullen dan gewoon de kortste rij kiezen zonder te kijken...

Mmm, lijkt me toch raar dat VR bij beide zou verdwijnen. Vooral bij MM zie ik het niet gebeuren, want dan valt die volledig weg uit het thema van Adventure Valley, waar ze net toch wel meer op themagebieden inzetten. Bij DC lijkt het me eerder mogelijk, maar denk ik ook niet dat het voor direct is. Die stickers heb ik zelf nog niet gezien, maar lijkt me ook eerder dat je ze niet zelf mag nemen, maar een medewerker je helpt met opzetten.

Wat TFC betreft, ik heb die dit seizoen nog niet veel open gezien... De wachtrij vond ik vroeger beter dan nu, toen er nog preshows waren i.p.v. een gewone doorlooprij. Ik wist niet dat de 3D-brillen op batterijen werkten? Mij lijkt het beter dat ze gewoon de 3D-brillen buitensmijten en de film vervangen door een 2D-film. Vorige week zo'n versie gedaan in Parc Spirou en ik vond het persoonlijk zo beter, en had nog wel wat gevoel van 3D-effecten. Ik moet wel toegeven dat ik 3D-effecten niet zo snel zie.