X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ugh. Tripple launchcoaster van Gerstlauer. Ik ben niet zo'n fan van dat vooruit-achteruit-vooruit-gedoe.
    Niet alle triple launches zijn goed, Pulsar vind ik persoonlijk iets minder, de boot is zodanig groot en zwaar dat de launches minder krachtig voelen vind ik. Maar ik vind Gold Rush fantastisch, zeker de launch achteruit waar je praktisch ondersteboven tot stilstand komt als je achteraan zit...

    Al is het wel een klucht dat de nieuwe achtbaan ook een triple launch coaster wordt, na MPG en Slagharen... Een parkengroep zou met zijn parken moeten proberen andere parken te overtroeven die niet van hen zijn, en zorgen dat zijn eigen parken uniek zijn vind ik. Niet overal gelijkaardige attracties neerzetten... Dit verkleint alleen maar de kans dat bezoekers zusterparken gaan bezoeken, waarom zou je dat doen?

    Ik had wel niet verwacht dat men echt een nieuwe launchcoaster ging zetten, de speculaties over Kanonen in Liseberg die ze konden overkopen had ik eigenlijk ook niet slecht gevonden en had ik op dit moment eigenlijk liever gezien dan weer een triple launch, en ze hadden dan een Intamin in hun park, toch wel een deftige attractie, al kent de gewone bezoeker natuurlijk de bouwers niet. En ik heb natuurlijk nog niks gezien van deze nieuwe attractie dus hopelijk wordt hij spectaculairder.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    Zouden ze die niet vergeten zijn
    Haha, stel je voor. Het wordt in ieder geval een redelijk beest als hij zo hoog wordt...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben wel blij dat ze Typhoon en Sledgehammer ermee tot één nieuwe zone bombarderen. Sledgehammer ligt er op dit moment veel te backstage-gewijs bij in verhouding tot zijn sterstatus binnen het attractieaanbod.
    Dat zal inderdaad een hele verbetering zijn. Als ik gewoon in het park rondloop passeer ik gewoon nooit aan Sledgehammer. En Typhoon heeft een nogal grote kermis-look zoals hij er nu bij ligt. Ik ben benieuwd!

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Niet alle triple launches zijn goed, Pulsar vind ik persoonlijk iets minder, de boot is zodanig groot en zwaar dat de launches minder krachtig voelen vind ik. Maar ik vind Gold Rush fantastisch, zeker de launch achteruit waar je praktisch ondersteboven tot stilstand komt als je achteraan zit...
    Ik vind Gold Rush ook een parel die héél mooi geïntegreerd is in het park. Pulsar vind ik eigenlijk héél fijn. Maar Sky scream vind ik dan weer een onding. De 'ugh' zit 'm -nu ik er over nadenk- vooral in de capaciteitsbeperking die zoiets meebrengt als je geen dubbel station hebt.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Niet alle triple launches zijn goed, Pulsar vind ik persoonlijk iets minder, de boot is zodanig groot en zwaar dat de launches minder krachtig voelen vind ik.
    Maar dat is dan ook een Mack. Die lanceringen stellen over het algemeen erg weinig voor. Sterker nog: Voor Mack vond ik de lancering van Pulsar juist verbazingwekkend goed.

    Gerstlauer is meestal wel wat beter ermee. Het gewicht van de Karretjes (vs. grote boot) zal daar ongetwijfeld in mee spelen. Toch weten Intamin en Premier goede lanceringen te maken met een volledige (zware) trein.. het kan dus blijkbaar wel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •