X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #38

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat dit wel de eerstvolgende prioriteit wordt hoor. Die fonteinen zijn er al weggehaald, er kwam een nieuw speeltoestel ipv dat springkussen en er is nog steeds genoeg verwarring omtrent Typhoon. Redenen genoeg volgens mij om die eerst aan te pakken.

    Wat ook met de vrijgekomen ruimte van Nightmare Motel, als die het park inderdaad verlaat? Persoonlijk vond ik hem afgelopen weekend het zwakst van wat ik al ooit deed, en merk je wel dat hij hier en daar wel op is. Als ze Bazaar Bizarre ook weghalen, komt er zo wel weer een mooie ruimte vrij in het park waar ze weer een groots spookhuis van kunnen maken.
    Ik vermoed hetzelfde, ook omwille van de redenen die je aanhaalt. Maar het omvormen tot een volwaardig themagebied met samenhang tussen al die kinderattracties die daar staan én de orka's én de zweefmolen vereist ook meer dan enkele een kleine opfrisbeurt... Ook hiervoor is een groot budget nodig, waarvan ik vermoed dat ze dit nog niet ter beschikking hebben na de investering in Land of Legends.

    Dus of het Indiana River of dit wordt, beide hebben evenveel kans, vind ik persoonlijk. Liever stellen ze beide revamps uit in plaats van half werk te leveren.

    Als ze dit gebied toch al aanpakken, vrees ik voor de manier waarop. Het is een gebied met nog veel ruimte en veel potentiaal. Ik verwacht van elk themagebied (ongeacht het een kindergebied is) toch 1 'grotere' attractie dat in the picture staat.

    Vroeger stond de Santa Maria mooi in het zich zijn testritten te draaien en zag je die van alle kanten schommelen. Terug zo een eye-catcher zou leuk zijn.

    De setup van de Convoy Trucks, Koggemolen, Rode Baron...zou ik ook wel aanpassen. Deze staan nu zo allemaal in het hoekje gepropt. Dus ik hoop dat als dit gebied eerst aangepakt wordt, dat het zeer grondig gebeurt... Anders mag Indiana River voorrang krijgen, IMO.
    ____________________________________

    Ik hoop op tegen volgend Halloween seizoen al op 2 nieuwe spookhuizen ter vervanging van Nightmare Motel en Bazaar Bizarre. Dat zou een mooie toevoeging zijn aan de line-up van Welp, Yummy en Sonar...
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 13-11-19 om 20:30.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •