X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Grootste investering ooit in BJL , dat klinkt erg veel belovend. Dat is onmiddellijk erg veel verwachtingen scheppen . Persoonlijk vind ik zoiets onnodig gevaarlijk om te communiceren... Als er in 2004 net geen 12 miljoen (equivalent van 14,5milj nu!) in 3 attracties wordt gestoken in 1 attractie en een retheming , mogen we toch echt wel TOP dingen verwachten. Daar zijn we kei blij om!
    Wat voor monsterbaan gaat Gerstlauer dan bouwen ?? Geweldig is dit!
    Wat voor sommigen niet geldt, maar voor mij wel is dat ik blij ben dat ze voor Gerstlauer kiezen. Ik vind de Gerstlauer launches erg aangenaam. De enige attractiebouwer die het vuur aan de schenen kan leggen (en omgekeerd) aan GL vind ik Intamin . Ik snap niet goed wat iedereen zo oploopt met Mack (qua launch dan!)?

    Wat ook wel raar is in communicatie is; die 3000m² waar ze het over hebben, die backstage is . Ten tijde van Fly Away was dat gewoon toegankelijk , t'is dus gewoon een stukje wat ze eerder afsloten en nu terug vrijgeven... niet bepaald een grote winner vind ik ;-), maar qua reclame kan 't wel tellen natuurlijk .

    Hoeveel vrije ruimte zou sledgehammer moeten hebben als veilige zone ? Dat zal wel niet min zijn denk ik ? Dat ding gaat op topsnelheid, op volle capaciteit een goeie 100km/u... Daar zal je toch wel wat safe zone rond moeten zijn denk ik ?
    (vooral voor mezelf, maar misschien heeft iemand er veel ervaring mee en kan die me even helpen: met de valversnelling van 9,8m/s en de hoogte van een goeie 40m lijkt mij toch een goeie 30m voor en achter de slingerbeweging noodzakelijk als veilige zone. Omdat zijn ronddraai snelheid niet zo hoog is, zal dat zijwaarts misschien niet zo veel zijn ? Iemand daar ervaring mee ?
    https://natuurkundeuitgelegd.nl/vide...ingermassaveer )
    Laatst gewijzigd door chupacalabra; 03-03-18 om 09:56.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •