X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Dat zijn top-tijden. Is het "testrijden met publiek" dan gedaan?
    Op de schermen stond: Softopening om 10u..

    Bij de storing tijdens onze 2de rit viel het op dat er een man met zwart t-shirt zonder logo bij in de controlekamer zat (mannetje van Gerstlauwer?) En er nog twee mensen met zwart t-shirt (met logo van BJL, techniekers of ingenieurs? In opleiding?) bij geroepen werden. Het standaard personeel van BJL heeft soort blauwe tshirts aan en stonden er ook bij.
    Na een kwartiertje was het probleem verholpen vanuit de controlekamer (systeemreset? Reboot? Wie zal het zeggen)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    1e zaterdag van Belgische zomervakantie is vaak niet druk: schoolreisvolk is net geweest, Werchter, nog geen verlof in delen van NL en daar komt nu bij: pokke-chaud. Gelukkig moest je daar geen 70 min. staan zoals afgelopen woensdag.
    Ik ben vorig jaar een week na de opening van fenix in toverland geweest bij 32 graden... daar waren sommige pleinen echt verlaten (zoals het nieuwe plein vlak na de ingang). En stonden we gemiddeld nog geen 10 min in de rij voor fenix. Dat gevoel had ik vandaag niet, het was nog best druk, maar veel families met kleinere kinderen. (Dus niet daar voor Fury). Ik denk dat veel middelbare scholen naar pretparken gaan, maar lagere scholen veel minder...

    Als het 70 min aanschuiven was... was het bij 1 ritje gebleven met deze warmte ;-)
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 29-06-19 om 22:54.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •