Afgelopen dinsdag ben ik na een aantal jaren nog eens naar Bobbejaanland geweest om fury eens te gaan uittesten.

Na parkopening was fury nog niet onmiddelijk geopend dus gingen we eerst maar naar de typhoon. Deze vond ik zeker aangenaam en redelijk soepel. Het viel mij wel op hoeveel mensen nog naar de oude ingang lopen terwijl het wel duidelijk staat aangegeven met verschillende borden.

Na de typhoon zijn we gaan aanschuiven in de rij die zich had gevormd voor de wachtrij van fury, uiteindelijk ging hij open om 10u30. Ons eerste ritje was achteruit en vond ik zeker zeer aangenaam. Het tweede ritje van de dag (na onheveer 50 minuten aanschuiven) deden we vooruit op de eerste rij en hier ging toch echt mijn voorkeur naar uit.

Mijn algemene indruk van ons dagje bobbejaanland is dat ze zeker vorderingen maken maar dat er toch nog veel pijnpunten zijn. Denk dan bijvoorbeeld aan operations, opening van horecapunten etc.

Met fury hebben ze zeker een topper in het park gehaald en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze in de toekomst het volledige park op deze manier gaan aanpakken.