X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 19 van de 35 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 380 van de 698
  1. #361

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ja nondegodvder. Er stond natuurlijk bij dat wijzigingen mogelijk zijn, maar toch een aanslag op m'n portefeuille als gezinshoofd

  2. #362

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Raar dat jij die voordelen nog kan zien op de site van Plopsa... Die pagina is namelijk op de nieuwe site van het park totaal niet te vinden..

    Ook bij Toverland abonnement is het phl voordeel verdwenen.
    Ik heb het niet van de site van Plopsa Funcard, maar van de folder die ik zo'n 2 weken geleden thuis kreeg met de post. Dit was dé folder voor 2019, en daar stond Phantasialand wel bij vermeld. Op vertoon van je Plopsa Funcard krijg je er 40% korting. Ik ga er dus van uit dat die er bij Plopsa dus wél nog in zit

  3. #363

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik heb het niet van de site van Plopsa Funcard, maar van de folder die ik zo'n 2 weken geleden thuis kreeg met de post. Dit was dé folder voor 2019, en daar stond Phantasialand wel bij vermeld. Op vertoon van je Plopsa Funcard krijg je er 40% korting. Ik ga er dus van uit dat die er bij Plopsa dus wél nog in zit
    Vorige week stond het ook nog op de site van bbj, ik hoop echt dat het bij plopsa wel blijft, kan ik er toch nog van profiteren.

  4. #364

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Je kan met enkele kliks hiervandaan de voordelen van een PHL Premium abo in pdf bekijken. Daar staan o.a. Wal Bel, Bellew., Zoo Antw./Planck. en Hellendoorn bij vermeld à -50% en bijna alles van Plopsa à -40%. BJL staat daar niet (meer) tussen. De Plopsabo's kunnen anno 2019 wellicht op beide oren slapen, aangezien de voordelen doorgaans vice versa werken.

    Het benieuwt mij wie van beide - PHL of BJL - de deal zou hebben opgezegd. Van BJL zou me dat verbazen: met wafels of Humo kom je er al aan halve prijs in en die enkele Phantasialanders zullen de eindafrekening niet bepalen. Misschien op verzoek van PR namens zusterpark MPG, omwille van regionale concurrentie?

    Maar uit de pdf blijkt dat PHL blijft collaboreren met parken uit buurlanden en uit een lagere categorie, waarom dan geen BJL meer? Toch MPG-gerelateerd?

    Dat BJL dit een week voor de seizoensopening nog in nadelige zin wijzigt op de webstek, smaakt toch wrang. De social-deals voor PHL zijn ondertussen passé. Anderzijds zijn er voor BLJ-abo's wel (recent) een aantal zoo's in NL bijgekomen.

    Ik denk effe niet positief dat beide parken elkaar in de voordelen-lijst vergeten zijn.

  5. #365

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Had even via messenger contact opgenomen om dit te laten bevestigen en ik citeer:
    "Dit is geen vergetelheid. Recent werd beslist om de samenwerking voor komend seizoen niet verder te zetten."
    Dit sluit natuurlijk niet uit wie van de twee dit heeft beslist. Best wel een bittere pil om te slikken, maar met de komst
    van Fury (en het feit dat ik met black friday maar €43,25 heb betaald) is niet alles verloren.

    Ik ben er wel van overtuigd dat het merendeel van de abonnementen gekocht zijn met deze korting in het achterhoofd.
    Laatst gewijzigd door FantasyGamer; 03-04-19 om 08:45.

  6. #366

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ze mogen het parkplan op hun website wel eens aanpassen.
    Hetgeen meteen opvalt dat gewijzigd moet worden op het plan:
    - De nieuwe zone die ingetekend moet worden
    - Het springkussen dat verdwenen is en vervangen werd door een nieuw klim-/speeltoestel in de vorm van een witte trein
    - De blauwe fonteinen die voor de flying orka te vinden waren en nu afgebroken zijn
    - Het nieuwe pad tussen de zweefmolen en bootvaart dat er gekomen is
    - Het nieuwe panos restaurant met (ver)nieuw(d)e toiletblok

  7. #367

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Nu je het zegt, zelfs de windturbine staat er nog op...

  8. #368

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Vergeten was het sowieso niet, want tot vorige week stond PHL nog tussen de lijst op de site dacht ik, dus het is bewust weggehaald.

    Volgens Looopings zou Bobbejaanland zeggen dat het Phantasialand is die de deal laattijdig heeft opgezegd. https://www.looopings.nl/weblog/11935

    Ik vind het eigenlijk raar dat deze deal uberhaupt mocht bestaan onder PR, met Movie Park daar ook 'in de buurt'. Maar ik heb er vorig jaar wel dankbaar gebruik van gemaakt.

  9. #369

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coasterfan19 Bekijk Berichten
    Ze mogen het parkplan op hun website wel eens aanpassen.
    Hetgeen meteen opvalt dat gewijzigd moet worden op het plan:
    - De nieuwe zone die ingetekend moet worden
    - Het springkussen dat verdwenen is en vervangen werd door een nieuw klim-/speeltoestel in de vorm van een witte trein
    - De blauwe fonteinen die voor de flying orka te vinden waren en nu afgebroken zijn
    - Het nieuwe pad tussen de zweefmolen en bootvaart dat er gekomen is
    - Het nieuwe panos restaurant met (ver)nieuw(d)e toiletblok
    ooh zijn die fonteinen weg? dat hadden ze niet echt gezegd bij de rondleiding van het speeltoestel ook niet trouwens.

  10. #370

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ja, de fonteinen zijn weg, het speeltoestel staat er al en ook is er een nieuwe fotocounter bij de wildwaterbaan, deze is verplaatst naar de plek waar tot 2 seizoenen geleden de wachtrij begon

  11. #371

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vermoed dat PHL de deal opgezegd heeft omdat er te veel mensen waren die er gebruik van maakten. Zou dit kunnen?

    En ik vermoed dat ze achter de schermen wel bezig zijn met de update van het parkplan. Met deze monsterinvestering kunnen ze het toch niet maken dat ze met een heel verouderd plan zitten? Misschien wordt het plan wel in een volledig nieuwe stijl getekend, en zijn ze nog bezig met de laatste puntjes op de i te zetten.

  12. #372

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik heb vorige week ergens een berichtje gestuurd naar Bobbejaanland met de vraag of het stukje muziek dat verschillende mensen zijn tegen gekomen écht een stukje soundtrack van Fury is, daarop kreeg ik volgend antwoord:
    'Dat is het inderdaad, dit stukje soundtrack zal je binnenkort in ons Land of Legends horen!'
    Ook hebben ze laten weten dat de plattegronden (in het park én op de website) rond de tijd dat het Land of Legends zal openen vervangen zullen worden.

  13. #373

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Vergeten was het sowieso niet, want tot vorige week stond PHL nog tussen de lijst op de site dacht ik, dus het is bewust weggehaald.

    Volgens Looopings zou Bobbejaanland zeggen dat het Phantasialand is die de deal laattijdig heeft opgezegd. https://www.looopings.nl/weblog/11935

    Ik vind het eigenlijk raar dat deze deal uberhaupt mocht bestaan onder PR, met Movie Park daar ook 'in de buurt'. Maar ik heb er vorig jaar wel dankbaar gebruik van gemaakt.
    Als er nu iets is waarin ik Looopings niet betrouwbaar vind, is het toch wel nieuws over PHL. Hun persoonlijke vete met het park smaakt door in elke berichtgeving over PHL
    Dus volgens mij weet Looopings juist niets!

  14. #374

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Om even het gebakkelei over abonnementen even terug in te ruilen voor de mogelijk interessantere vorderingen in de bouw: Bobbejaanland Central heeft wat zaken gespot!

    Naam:     D3GFkGjW0AM8L6d.jpg
Bekeken:  1478
Groote:   150,1 KB

    Naam:     D3GEWZJW4AI0UQg.jpg
Bekeken:  1408
Groote:   166,4 KB

    Naam:     D3GEWZaXcAAyPgU.jpg
Bekeken:  1459
Groote:   172,9 KB

    Naam:     D3GEWZMX4AERtHF.jpg
Bekeken:  1503
Groote:   193,8 KB

    Bron: Bobbejaanland Central

  15. #375

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    http://pretparkfotograaf.be/2019/04/...jaanland-fury/

    Op deze pagina kan je ook nog verschillende foto's zien.

    Meer details over de thematisatie van Typhoon, een beeld van de blauwe Typhoon en enkele supports die al recht staan.
    Ook bijzonder: het eerste trackdeel met de vinnen om de trein te lanceren, is aangekomen.

    Ik hoop wel dat ze Typhoon nog wat aanpakken. Ik vind hetgene wat ze gedaan hebben, wel in orde, maar het ijzeren geraamte voor de ingang mag ook wel aangepakt worden. Bovendien vond ik het spijtig dat die oranje supports van het stationsgebouw ook niet zijn opgenomen in het blauwe thema.
    Al lijkt me alles nog niet af. Volgens mij lijkt het erop dat ze de Typhoon toch enkele momenten gaan dichtgooien om te werken aan de paden, het station en de karretjes.

  16. #376

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Vandaag het park bezocht. Dreamcatcher heeft nieuwe VR-brillen gekregen. Deze zijn nu van VR Coaster zelf. Hier zijn nog enkele foto's van de werf en Typhoon:
























  17. #377

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Nog een aantal aanvullende plaatjes:













    Dit en veel meer: https://www.facebook.com/pg/themepar...25437138285548

  18. #378

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik heb vandaag het park bezocht en het was allesbehalve een goede seizoensstart.

    De nieuwe VR Brillen hebben slechts enkele ritjes gewerkt en toen waren ze heel de dag buiten gebruik. Naga Bay werd ook geteisterd door een storing en opende later dan gepland. Veel kraampjes bleven weer gesloten.

    Je denkt dan dat ze kostenefficiënt werken maar dan zie je 2 medewerkers staan in 1 spelkraam... Onnodig.

    Enkele veranderingen die mij opvielen:

    - Bij één van de twee spelkramen vooraan is het spel een klein beetje veranderd.

    - Je kan nu (bijna) overal waar er onride-foto's gemaakt worden, een ticket afdrukken en daarmee moet je naar 1 gezamenlijk afhaalpunt aan de Wildwaterbaan (buiten boomstammen) waar je je foto kan laten maken.

    - De nieuwe VR Brillen die dan meteen weer defect waren. Pluspunt is dat er nu een koptelefoon bij aanzit voor onride muziek.

    En daarnaast natuurlijk de enorme bouwwerf dat het nieuwe gebied met zich meebrengt. Sledge Hammer ligt momenteel in een doodlopend hoekje, letterlijk, maar er wordt daar al gedeeltelijk gebruik gemaakt van de nieuwe in- en uitgang.

    Ik miste wel onderhoud. Plantenperken die leeg waren, overal onkruid, het pas beginnen afkuisen van tafels (vooraan aan de snackmuur) wanneer er al mensen zitten. Zoiets doe je toch vóór de bezoekers binnenkomen.

    Als de paden nu eens wat beter zouden liggen, het groen onderhouden zou worden en tafels e.d. proper zouden zijn, dan geeft het park meteen een veel betere indruk.

    Helaas laten ze hier de steken vallen. Wat ik jammer vind als trouwe Bobbejaanland-bezoeker/abonnementhouder.
    Ze laten zoveel kansen liggen om een goede indruk te maken.

    Nu lijk ik enorm negatief maar de veranderingen die doorgevoerd zijn, vind ik goed. Er zijn kleine zaken die ze aangepakt hebben dat ik wel top vind. En ik kijk enorm uit naar Land of Legends met Fury! Ik heb me zeker geamuseerd en ik kom met plezier terug.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 06-04-19 om 21:32.

  19. #379

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Je denkt dan dat ze kostenefficiënt werken maar dan zie je 2 medewerkers staan in 1 spelkraam... Onnodig.
    Die spelletjeskramen zijn extern uitbesteed als ik me niet vergis.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  20. #380

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik heb vandaag het park bezocht en het was allesbehalve een goede seizoensstart.
    Ik ben gisteren geweest en had eigenlijk een tegenovergestelde indruk. Hoewel ik zelden echt enthousiast ben over BJL, hebben ze op mij gisteren wel een goede indruk gemaakt. The Forbidden Caves waren heel de dag dicht, wat wel wat jammer was. Verder liep Naga Bay inderdaad niet zoals het zou moeten, blijkbaar zijn er problemen met de rem bovenaan. Hierdoor spinden we echter een stuk meer dan normaal, dus erg vond ik dat op zich niet. Hij was ook de hele dag geopend, als ik het goed heb.

    Verder vond ik dat het park er best netjes bij lag, vond ik al het personeel erg vriendelijk, en vind ik het best wel onverwacht dat de verfbeurt bij Typhoon klaar was bij seizoensopening.

    Pijnpuntje blijft voor mij wel de afschuwelijk slechte capaciteit die Revolution heeft sinds de omvorming naar Mount Mara. Zelfs op een rustige dag, ontstaan daar toch al snel te lange rijen...

    Al bij al echter een leuke dag gehad en best wel positief verrast door BJL.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •