X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 26 van de 35 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 520 van de 698
  1. #501

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Abonnees zouden een mail moeten hebben ontvangen om in te schrijven voor 23/06. Exclusieve toegang tot Land of Legends van 09:00 tot 12:00. https://www.youtube.com/watch?v=sJBSKEAOFDA
    of je vind op hun facebookpagina hiervoor een event met de link

  2. #502

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Hmm, dus het was eigenlijk beter geweest als ze Typhoon dan niet blauw hadden geschilderd?

    E?n van de opties voor het thema van deze zone was een haventhema. Mij persoonlijk doet dit eerder daar aan denken eigenlijk, het leunt meer aan bij water en niet zozeer bij lucht. Maar los daarvan vind ik het wel geslaagd!
    Ik bedoel het eigenlijk anders, ik heb me blijkbaar niet volledig ondubbelzinnig uitgedrukt. Ik mis de link tussen de kleur van het station enerzijds en de kleur + thema van de baan anderzijds. Het groene/bruine heeft bij mijn weten weinig te maken met een Typhoon, niet? Dan vond ik de uitwerking van Vertigo daar beter in slagen en ik had zoiets verwacht (maar altijd wel de baan blauw geverfd )

  3. #503

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    of je vind op hun facebookpagina hiervoor een event met de link
    de z*kkewassers….Mailtje ontvangen om 19.14h, direct doorgeklikt, 'helaas, de inschrijvingen zijn volzet......' Alweer een mooie service naar de abohouders

  4. 24-05-19, 19:13

    Reden
    dubbelpost

  5. #504

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Op Themeparkfreaks las ik net dat de treinen van Fury zijn aangekomen in het park. Aangezien de baan compleet is en binnen minder dan een maand open moet, verwacht ik dat het niet lang meer gaat duren voor we de eerste testritjes zien!







    Foto's: Themeparkfreaks.eu
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #505

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Pffff, mail pas laat ontvangen waardoor ik niet eens de kans kreeg om in te schrijven!
    Niet echt professioneel...

  7. #506

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik krijg hier een serieuze aanval van dyscalculie. Hou je niet in om me te corrigeren.

    - Er zullen twee treinen rijden van telkens 3 rijen 4-zitters (true or false)

    - Op de eerste foto zien we twee treindelen parallel, want twee rode spoor-delen (true or false)

    - In beide gevallen betreft het maar 2/3 van een volledige trein (true of false)

    - ... of de vooraan afgebeelde trein (de linkse in de rijrichting kijkend) is 2/3 van trein '1' en daarachter (rechts daarvan) staat dan de laatste rij van trein '2' en daarachter de laatste rij van trein '1' (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) ??n volledige trein en ??n 2/3 trein (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) vooraan de achterste rij van een trein en daarachter de eerste 2/3 van een trein, gelet op het frontpaneel achter die eerste rij (true or false)

    - De tweede foto toont rechts in beeld de eerste 2/3 van de andere trein (true or false)

    - Dit zijn gewoon 2x4-zitters voor Typhoon 2.0 (true or false)

    Dit bericht is 100% drug-vrij geschreven.

  8. #507

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik krijg hier een serieuze aanval van dyscalculie. Hou je niet in om me te corrigeren.

    - Er zullen twee treinen rijden van telkens 3 rijen 4-zitters (true or false)

    - Op de eerste foto zien we twee treindelen parallel, want twee rode spoor-delen (true or false)

    - In beide gevallen betreft het maar 2/3 van een volledige trein (true of false)

    - ... of de vooraan afgebeelde trein (de linkse in de rijrichting kijkend) is 2/3 van trein '1' en daarachter (rechts daarvan) staat dan de laatste rij van trein '2' en daarachter de laatste rij van trein '1' (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) ??n volledige trein en ??n 2/3 trein (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) vooraan de achterste rij van een trein en daarachter de eerste 2/3 van een trein, gelet op het frontpaneel achter die eerste rij (true or false)

    - De tweede foto toont rechts in beeld de eerste 2/3 van de andere trein (true or false)

    - Dit zijn gewoon 2x4-zitters voor Typhoon 2.0 (true or false)

    Dit bericht is 100% drug-vrij geschreven.
    Ik doe mijn uitspraken obv de tweede foto:

    - Links is een volledige trein te zien (kijk naar de wielstellen!)
    - Rechts is een volledige trein te zien (kijk naar de kopsteunen!)
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #508

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik krijg hier een serieuze aanval van dyscalculie. Hou je niet in om me te corrigeren.

    - Er zullen twee treinen rijden van telkens 3 rijen 4-zitters (true or false)

    - Op de eerste foto zien we twee treindelen parallel, want twee rode spoor-delen (true or false)

    - In beide gevallen betreft het maar 2/3 van een volledige trein (true of false)

    - ... of de vooraan afgebeelde trein (de linkse in de rijrichting kijkend) is 2/3 van trein '1' en daarachter (rechts daarvan) staat dan de laatste rij van trein '2' en daarachter de laatste rij van trein '1' (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) ??n volledige trein en ??n 2/3 trein (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) vooraan de achterste rij van een trein en daarachter de eerste 2/3 van een trein, gelet op het frontpaneel achter die eerste rij (true or false)

    - De tweede foto toont rechts in beeld de eerste 2/3 van de andere trein (true or false)

    - Dit zijn gewoon 2x4-zitters voor Typhoon 2.0 (true or false)

    Dit bericht is 100% drug-vrij geschreven.
    Dit bericht, send help!

    Even tijd gekost om je bericht te ontcijferen en heel goed de foto's te bestuderen, ik ben er nu redelijk zeker van, hopelijk kan je aan mijn bericht beter uit

    Je eerste statement is 'true'. Dan: op foto ??n zien we hetzelfde als op foto twee rechts, maar uit net iets andere hoek. Maw: 1 + 3 = 2. Ik hoop dat er geen wiskundigen meelezen.

    Op foto 1 (en 2 rechts) zien we trein 1. Twee van de drie rijen in de voorgrond, de derde in de achtergrond.
    Op foto 3 (en 2 links) zien we trein 2, waarvan de tweede of derde rij inderdaad vooraan staat en de front row erachter.

    Dit bericht is geschreven onder invloed van een nodige dosis cafe?ne!



    EDIT: Ja, zoals Yelle het zegt kan je het ook zien, da's misschien nog iets eenvoudiger...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #509

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Thanks. De misleiding zit in de tweede foto, rechts. Yelle deed me met z'n kopsteunen even een rij van 5 zien ... Maar rechts staan dus ook twee sporen. Vooraan in beeld de frontrow en rij twee en op het spoor daarachter (rechts ervan) rij 3. Wochenenden meine Herren!

  11. #510

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind het ook niet zo heel slim van Bobbejaanland om die premi?re voor abonnees maar 1 dag te doen. Aangezien hun abonnementen relatief goedkoop zijn heeft bijna iedereen er een. Ze weten dus dat ze veel meer abonnees hebben dan dat er plaats is. Begrijpelijk ook wel, maar waarom plannen ze dit evenement dan niet meerdere keren?
    Ik vind ook dat ze hier beter een ERT van hadden kunnen maken na parksluiting, zodat de gewone bezoekers hier geen last van ondervinden. Niet echt eerlijk ten opzichte van al je klanten als je het mij vraagt.
    Laatst gewijzigd door SanderV; 24-05-19 om 22:51.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  12. #511

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De inschrijvingen voor abonnees zijn inmiddels terug geopend.

  13. #512

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    dank je wel voor de melding, deze keer wel gelukt om in te schrijven !!

  14. #513

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Fury wordt getest!


  15. #514

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Nice. Die moet wel op tijd klaar geraken. Zeker omdat die nu nog een kleine maand heeft om te testen. Wel heb ik horen zeggen in een youtube vlog van Trioxo dat de theming niet 100 percent klaar zal zijn...

    Verder ook een foto zien passeren vandaag. Blijkbaar was het gisteren enorm druk. Ik kan em persoonlijk weinig zomerse bezoeken inbeelden met veel volk. Tijdens halloween akn, het wel zo druk zijn, maar tijdens de lente en in de zomer, komt dat toch minder voor denk ik dan...

    Om wachtrijen tot aan de kettingmolen te vermijden, lijkt me de komtst avn. FURY meer dan mooi meegenomen https://mobile.twitter.com/BJLCentra...300160/photo/1

  16. #515

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Verse plaatjes, vaak van achter of net boven de schutting genomen op 2 juni:

    1. Nieuwe toegangspoort (tussen Kettingmolen en Orka's):


    2. Centraal plein in de nieuwe zone:



    3. Waterspeeltuin?


    4. Wachtrij en station Typhoon:



    5. Fury, helaas geen testritten gezien, wel iemand met computers / monitors in de weer in het station



  17. #516

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Nu dat beeld daar zo staat, vind ik het eigenlijk wel nice gedaan dat plein. Ook hoe ze die bomen tussen de supports van Fury hebben gekregen vind ik er echt nice uitzien

  18. #517

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Die supports van Fury horen BTW toch ook thuis in het "rare supports" topic? Of Ben ik de enige die die mening heeft?

  19. #518

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    die staan er al tussen hoor

  20. #519

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat de laatste foto betreft: het was me niet om de supports te doen maar om een soort pleintje met vaandels en rotsen. Bemerk trouwens de Monorail-track tussen al dat (ander) stalen geweld. Geweldig!

  21. #520

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik kijk alvast uit naar later deze maand. Alles lijkt goed mee te zitten daar, alleen de waterspeeltuin blijft voorlopig nog steeds erg vaag...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •