X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 35 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 698
  1. #241

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het ziet er zeker fijn uit, maar ik zal lang niet de enige zijn die zeer sceptisch is.

    Sowieso zal het er allemaal niet uitzien zoals op de concepts, en indien het dat wel zou doen, zou ik écht perplex staan.

    Toegegeven, het feit dat ook IMAscore en dergelijke erbij betrokken worden is al een zeer goed teken, die mijn vertrouwen een serieus stuk opkrikt.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #242

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Het ziet er zeker fijn uit, maar ik zal lang niet de enige zijn die zeer sceptisch is.

    Sowieso zal het er allemaal niet uitzien zoals op de concepts, en indien het dat wel zou doen, zou ik écht perplex staan.

    Toegegeven, het feit dat ook IMAscore en dergelijke erbij betrokken worden is al een zeer goed teken, die mijn vertrouwen een serieus stuk opkrikt.
    Ze gaan er echt wel vanuit dat de concepts redelijk gevolgd worden hoor, enige puntje dat nog in bespreking is, is het herschilderen van Typhoon. Sledge krijgt sowieso wel een fris laagje verf.

  3. #243

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ze gaan er echt wel vanuit dat de concepts redelijk gevolgd worden hoor, enige puntje dat nog in bespreking is, is het herschilderen van Typhoon. Sledge krijgt sowieso wel een fris laagje verf.
    Het park moet binnen 49 dagen open. Als ze typhoon nog een laagje verf willen geven gaan ze niet lang meer moeten twijfelen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #244

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De uiteindelijke zone pas in juni, ze kunnen nog veel afwerken op de gesloten dagen.

  5. #245

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ben ik de enige die dit raar vind?

    Op de foto's van de reveal kan je zien dat de trein in de niet juiste richting het parcours aflegt (volgens mijn NL2 recreatie is het andersom) Er is zelfs een motion blur getekend zodat het lijkt dat hij achteruit in volle vaart aan het gaan is. raar he...
    Houd bobbejaanland nog iets achter? of zou dit gewoon een dikke blunder zijn?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen   

  6. #246

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ook de foto en het bijschrift van de Sledge Hammer zijn verandert. Er staat nu: "Reus die je rondslingert."
    Iets meer uitgebreide tekst en twee plaatjes van de parkwebstek https://www.bobbejaanland.be/ontdek/.../sledge-hammer

    Reus Maapollo ontwaakt opnieuw uit zijn winterslaap en brengt zo het Aarderijk in gevaar. De Aardmannen bouwden jaren geleden al een enorme Sledge Hammer om reus Maapollo te bedwingen, maar hebben extra krachten nodig om het wapen heen en weer te slingeren. Bezorg jij hen de extra kracht die nodig is om hun enorme Sledge Hammer te bedienen? Kom binnenkort hier te weten hoe Maapollo het Aarderijk in gevaar brengt.




    Die onderarm op de onderste afbeelding valt meteen op. Betreft het gewoon wat beeldvullende sfeerschepping of zou dat ornament er daadwerkelijk komen? In dat laatste geval: Wauw! Maar ook: Waar? Ik veronderstel dat ze de wachtrij / attractietoegang niet gaan verplaatsten. Dan zou Typhoon zich links - net buiten beeld - bevinden en zou die onderarm ongeveer komen te staan waar voorheen dat tentzeil-ding stond. Daar staat (stond) ook een fontein/monument, richting kalme rondvaart. De afbeelding kan ook gemaakt zijn vanuit het perspectief van Fury, dus een beetje richting FC. Dan zou de arm zich bevinden in niemandsland / parking / uitbreidingszone. Alleen ... dan lijkt ook de wachtrij mee te worden verplaatst, hetgeen me weinig realistisch en nog minder doordacht lijkt.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 16-02-19 om 20:13.

  7. #247

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De hand komt ongeveer waar de bomen achter de witte tent stonden. De Bobbejaanland fontein blijft gewoon bestaan.

  8. #248

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Concept van het hele themagebied
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  9. #249

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ook valt me op dat de monorail helemaal niet ingetekend staat. Toch een belangrijke attractie die de sfeer toch mee zal bepalen.
    Hopelijk vinden ze hier een oplossing voor.
    Op een filmpje is inmiddels bevestigd door Yves Peeters dat de monorail blijft.

  10. #250

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Via de volgende link ziet u enkele foto's die tijdens de persconferentie gisteren gemaakt zijn.

    https://nnieuws.be/artikel/bobbejaan...-43-meter-hoog

    Enkele punten die hierboven aangehaald zijn:

    1) het ornament van de onderarm komt er daadwerkelijk dat is op foto 18 (op de site waar ik net de link van gaf) duidelijk te zien.
    2) foto 8 en 9 geven een bouwplattegrond weer die een duidelijker beeld geeft van hoe het er werkelijk uit komt te zien. De monorail is hier ook op te zien met zijn ligging t.o.v. "fury".
    3) het is duidelijk de bedoeling dat het station van Typhoon ook een andere uitstraling krijgt, dat zie je als je goed kijkt naar foto 12 rechtsonderaan

  11. #251

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    ''Cowboystad vierde vorig jaar haar veertigjarig bestaan. De zone met attracties zoals Forbidden Caves, Mount Mara en Naga Bay kreeg de naam Adventure Valley in 2015. ''

    Wat een artikel zeg...

  12. #252

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    ''Cowboystad vierde vorig jaar haar veertigjarig bestaan. De zone met attracties zoals Forbidden Caves, Mount Mara en Naga Bay kreeg de naam Adventure Valley in 2015. ''

    Wat een artikel zeg...
    ik zie er niet meteen een probleem in, klopt die info. Dat is trouwens gewoon de persmail die ht park uitstuurde.

  13. #253

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het bouw plan op Google Earth geplakt geeft een duidelijk beeld van de nieuwe zone
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  14. #254

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben alvast zeer enthousiast! Wat een weekend hebben we hier eigenlijk gehad? De plannen zien er veelbelovend uit en zullen meteen een stempel zetten op Yves Peeters als directeur. Bij Dreamcatcher is het meeste toch wel gerealiseerd? Enige wat hier ontbrak voor mij is een verflaag...

    Neen, van dit werd ik echt omvergeblazen en ben ik zeer benieuwd naar de opening in juni! Sowieso wordt dit een zeer knap themagebied met een knappe achtbaan. Voor mij misschien toch wel dé verrassing van dit jaar?

  15. #255

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Oja, en wat de theming betreft. De schilderbeurt van Typhoon kunnen ze inderdaad nog doen doorheen het seizoen, op dagen dat het park gesloten is. Maar dat dachten we ook bij Dreamcatcher. Verschil is wel dat Dreamcatcher in het water ligt, en Typhoon niet. Dus dat valt nog te zien.

    De decorstukken die ze zullen plaatsen zijn nu al in volle bouw in de ateliers, en kunnen daar dus 99 % klaargemaakt worden, zodat ze ze enkel nog moeten vervoeren en plaatsen in het park. Daar kunnen ze dan nog de finishing touch geven. Dit lijkt me zeker haalbaar tegen de seizoensopening over een kleine 2 maanden.

  16. #256

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dreamcatcher is een schiderbeurt inderdaad best nodig, Typhoon trouwens ook. Speedy Bob hebben ze dan weer wel onder handen genomen.

  17. #257

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ga in de paasvakantie zeker eens een kijkje nemen hoe de werken vorderen. In ieder geval ben ik zeer enthousiast over de keuze voor IMAscore en het gekozen thema. Lekker avontuurlijk en in de lijn van Adventure Valley.

    Ben benieuwd.

  18. #258

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Heel mooi ik kijk er alvast naar uit. het ziet er naar uit dat ve op dit moment voor drie thema's gaan western, miserie/inkas en fantasy nog een en het park is volgens mij wel vol

    Het enige minpuntje op dit moment is het water gedeelte. dat ziet er in vergelijking met de rest wat leeg uit. da drie anderen 'themazones' hebben elk een tril. hopelijk word dit probleem later verholpen.

    Ook positief dat er naar mijn bescheiden mening mogelijkheden zijn om verder te gaan met dit thema. het hoeft zelf niet aan te sluiten aan het startplijn. bv een zeemonster is ontsnapt in het meer. ze gaan wel moeten kijken voor de rest niet te veel verstoren.

  19. #259

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Het enige minpuntje op dit moment is het water gedeelte. dat ziet er in vergelijking met de rest wat leeg uit. da drie anderen 'themazones' hebben elk een tril. hopelijk word dit probleem later verholpen.
    Naar mijn mening brengt het watergedeelte een mooi evenwicht in het gebied, zodat de kleinere kinderen hier ook wat te doen hebben. Aangezien het oude paviljoen/Asian Wok een Panos restaurant wordt kunnen de ouders daar in de zomer rustig op het terras zitten terwijl de kinderen tussen de fonteinen ravotten.

  20. #260

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben voorlopig toch nog een beetje sceptisch. De concept arts zien er zeker niet slecht uit, maar als je even alle 'mist' en dergelijke weg denkt, en er van uit gaat dat een concept ook vaak mooier is dan de werkelijkheid, weet ik niet of dit nieuwe themagebied echt indrukwekkend wordt. Ik vrees een beetje voor een achtbaan met een kasteeltje als station en een draak als theming, maar verder veel kale vlakte. Verder krijg ik niet meteen een totaalgevoel van sfeerschepping bij deze concept arts...

    Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •