Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Ik ben zeer blij met de nieuwe toevoeging. Het is een stap in de goede richting en sinds de nieuwe directeur waait er een frisse wind door het park.

Mijn voorspellingen a.d.h.v. mijn markeringen op de parkmap:
Oranje: plaats waar de Triple Launch Coaster komt.
Roze: reikwijdte van het hele themagebied (dat dan ongeveer dezelfde oppervlakte bedraagt als Cowboy dorp en Adventure Valley).

Off-topic: Wat ik graag hierna eerst zie gebeuren voor men de linkerzijde van het meer aanpakt, is de refurbishment van de achterzijde van Cowboy dorp. De Horse Pedalo en de Aztek Expres uit het park verwijderen. De Pony Ride eventueel verplaatsen naar de betonvlakte naast de Speedy Bob. Dan komt hier heel wat plaats vrij.

Kinderland is een vreemde eend in de bijt. De derde etage is nooit open. De tweede etage amper. De eerste etage is het enige wat overblijft in dat gigantisch gebouw.

Ik zie liever de hal achter Aztek Expres eveneens tegen de grond gaan en Kinderland om te bouwen tot Evenement-en showbuilding.

Zo heeft men een prima gebouw voor shows en een toekomstig stuk grond om uit te breiden.
@moderator
Om het overzicht te behouden lijkt het me een goed plan om bovenstaande en deze reactie te verplaatsen naar het "aging map topic". Dit kan perfect fungeren als Bobland droom / persoonlijke theorieën topic. En geraken we hier niet volledig uit de bocht.

Kinderland lijkt me niet echt de goed afmetingen te hebben om als groot showbuilding te fungeren. Evenementen zouden wel mogelijk zijn. Maar zie niet de meerwaarde t.o.v. de huidige arena. Veel beter is om Kinderland te ontmantelend en volledig te renoveren naar opnieuw een volwaardig Kinderparadijs. Dat je meteen ook tijdens de (winter)vakanties kan opengooien. Zoals iemand al geopperd heeft (weet niet meer wie of waar). J hebt inderdaad een parking vlakbij al.

Als ik de arena laat staan laat ik Pony ride en horse pedalo ook maar staan. Al mag de treinen van die laatste wel een nieuw onderstel krijgen zodat ook volwassen deftig kunnen trappen zonder tegen de rand van het wagentje te zitten.

Ik persoonlijk zou Aztek Express verhuizen naar de linkerkant van het meer. Om daar een Aztek zone te creëren. Indiana River zit al in dat sfeertje.

De locatie van de nieuwe coaster lijkt me niet helemaal correct. Afgaande op het eerste persbericht komt hij tussen (of iets wat rechts) Typhoon en Sledgehammer. Ik kijk er alvast naar uit voor welk thema ze gaan kiezen. Maar afgaande op de weg die ze zijn ingeslagen en twee voorgaande jaren hebben verwezenlijkt op vlak van opknap werken heb ik er wel vertrouwen in.