X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik krijg hier een serieuze aanval van dyscalculie. Hou je niet in om me te corrigeren.

    - Er zullen twee treinen rijden van telkens 3 rijen 4-zitters (true or false)

    - Op de eerste foto zien we twee treindelen parallel, want twee rode spoor-delen (true or false)

    - In beide gevallen betreft het maar 2/3 van een volledige trein (true of false)

    - ... of de vooraan afgebeelde trein (de linkse in de rijrichting kijkend) is 2/3 van trein '1' en daarachter (rechts daarvan) staat dan de laatste rij van trein '2' en daarachter de laatste rij van trein '1' (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) ??n volledige trein en ??n 2/3 trein (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) vooraan de achterste rij van een trein en daarachter de eerste 2/3 van een trein, gelet op het frontpaneel achter die eerste rij (true or false)

    - De tweede foto toont rechts in beeld de eerste 2/3 van de andere trein (true or false)

    - Dit zijn gewoon 2x4-zitters voor Typhoon 2.0 (true or false)

    Dit bericht is 100% drug-vrij geschreven.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik krijg hier een serieuze aanval van dyscalculie. Hou je niet in om me te corrigeren.

    - Er zullen twee treinen rijden van telkens 3 rijen 4-zitters (true or false)

    - Op de eerste foto zien we twee treindelen parallel, want twee rode spoor-delen (true or false)

    - In beide gevallen betreft het maar 2/3 van een volledige trein (true of false)

    - ... of de vooraan afgebeelde trein (de linkse in de rijrichting kijkend) is 2/3 van trein '1' en daarachter (rechts daarvan) staat dan de laatste rij van trein '2' en daarachter de laatste rij van trein '1' (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) ??n volledige trein en ??n 2/3 trein (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) vooraan de achterste rij van een trein en daarachter de eerste 2/3 van een trein, gelet op het frontpaneel achter die eerste rij (true or false)

    - De tweede foto toont rechts in beeld de eerste 2/3 van de andere trein (true or false)

    - Dit zijn gewoon 2x4-zitters voor Typhoon 2.0 (true or false)

    Dit bericht is 100% drug-vrij geschreven.
    Ik doe mijn uitspraken obv de tweede foto:

    - Links is een volledige trein te zien (kijk naar de wielstellen!)
    - Rechts is een volledige trein te zien (kijk naar de kopsteunen!)
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik krijg hier een serieuze aanval van dyscalculie. Hou je niet in om me te corrigeren.

    - Er zullen twee treinen rijden van telkens 3 rijen 4-zitters (true or false)

    - Op de eerste foto zien we twee treindelen parallel, want twee rode spoor-delen (true or false)

    - In beide gevallen betreft het maar 2/3 van een volledige trein (true of false)

    - ... of de vooraan afgebeelde trein (de linkse in de rijrichting kijkend) is 2/3 van trein '1' en daarachter (rechts daarvan) staat dan de laatste rij van trein '2' en daarachter de laatste rij van trein '1' (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) ??n volledige trein en ??n 2/3 trein (true or false)

    - De tweede foto toont links in beeld (zie ook de 3e foto) vooraan de achterste rij van een trein en daarachter de eerste 2/3 van een trein, gelet op het frontpaneel achter die eerste rij (true or false)

    - De tweede foto toont rechts in beeld de eerste 2/3 van de andere trein (true or false)

    - Dit zijn gewoon 2x4-zitters voor Typhoon 2.0 (true or false)

    Dit bericht is 100% drug-vrij geschreven.
    Dit bericht, send help!

    Even tijd gekost om je bericht te ontcijferen en heel goed de foto's te bestuderen, ik ben er nu redelijk zeker van, hopelijk kan je aan mijn bericht beter uit

    Je eerste statement is 'true'. Dan: op foto ??n zien we hetzelfde als op foto twee rechts, maar uit net iets andere hoek. Maw: 1 + 3 = 2. Ik hoop dat er geen wiskundigen meelezen.

    Op foto 1 (en 2 rechts) zien we trein 1. Twee van de drie rijen in de voorgrond, de derde in de achtergrond.
    Op foto 3 (en 2 links) zien we trein 2, waarvan de tweede of derde rij inderdaad vooraan staat en de front row erachter.

    Dit bericht is geschreven onder invloed van een nodige dosis cafe?ne!



    EDIT: Ja, zoals Yelle het zegt kan je het ook zien, da's misschien nog iets eenvoudiger...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Thanks. De misleiding zit in de tweede foto, rechts. Yelle deed me met z'n kopsteunen even een rij van 5 zien ... Maar rechts staan dus ook twee sporen. Vooraan in beeld de frontrow en rij twee en op het spoor daarachter (rechts ervan) rij 3. Wochenenden meine Herren!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •