X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik zie de idealen van een jonge en enthousiaste pretparkfanaat doorschemeren in dit plan...

    Het lijkt mij sterk dat ze ook de bootvaart betrekken in het nieuwe thema. Die ligt afgelegen en heeft op zich al een degelijk uitzicht waar niemand zich aan stoort. Ook de locatie van de nieuwe coaster lijkt me een beetje vreemd. Als ze Typhoon en Sledgehammer met de coaster tot één zone willen verwerken, lijkt het mij logischer dat die baan ergens rechts van de witte tent en sledgehammer zijn station heeft, parallel met de parking. Dan verbindt de coaster de attracties binnen de zone toch al. Eventueel kan er dan nog steeds een lust gemaakt worden tot aan dat pleintje met die pergola.

    Die rechterbovenhoek integraal slopen kan ik ergens wel begrijpen: het zijn niet de meest tot de verbeelding sprekende attracties, die arena is ook niet bepaald moeders mooiste en je krijgt er heel wat plaats voor terug. Maar...
    ...Waarom zou je geld willen steken in een duidelijke verkleining van je attractieaanbod?
    ...Waarom zou je een van je showruimtes afbreken als je park steeds meer inzet op beleving en thema?
    ...Bobbejaanland heeft voor mij al verschillende keren bewezen dat attracties slopen niet echt grondig gebeurd. Daardoor staan er op veel plaatsen nog restjes fundament zoals bij Speedy bob of Sancta Maria. In dit geval zou de volledige achterkant van het park dan enkele jaren zo'n troosteloze zone worden. Een vervanger gaat volgens mij ook nooit zoveel sfeer hebben als het pleintje met aztek en die pilaren van de horse pedalo. Bij alle recente toevoegingen die het park tot hiertoe deed merk je dat diezelfde detailafwerking van vroeger er niet meer inzit.
    ...de kans dat Bobbejaanland nadien gelijkwaardige familieattractie zal bouwen ter compensatie lijkt me klein en dat zou jammer zijn voor het aanbod.

    Ik zie kinderland nooit van zijn leven omgebouwd worden tot showcomplex: dan gaat slopen en nieuw bouwen veel goedkoper zijn. Als ze dat doen zijn ze echter een heleboel kinderattracties én een belangrijke indoorruimte kwijt en staat er aan de linkerkant van het meer écht bijna niets.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 22-05-18 om 22:48.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •