X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben nog minder enthousiast over de uitwerking van land of legends in zijn geheel. Anders dan in slagharen presenteert geen van de bijhorende attracties zich als een sexy coasterspaghetti die je langs alle kanten kan bewonderen.
    Wanneer je door Bobbejaanlands nieuwe 'themazone' wandelt zonder een wachtrij in te stappen zou het zomaar even kunnen dat je de drie sterattracties van het park gewoonweg niet tegenkomt. Het gebied heeft een acuut tekort aan wandelpaden die de bijhorende attracties laten schitteren of waar de bomma op een bank kan zitten kijken terwijl de rest zich aan de attractie zelf waagt. Land of Legends is in zijn huidige vorm vooral Square of Gates.

    Qua uitwerking van de paden kan ik je deels volgen. Hoewel ik veronderstel dat men op termijn van het plein een 3e actief plein wil maken zoals Adventure Valley en Cowboy Town.

    Uiteindelijk denk ik dat de opbouw van het gebied en haar paden iets is wat de ene minder stoort dan de andere.

    Typhoon kan je vanop het LoL plein bekijken en het toegangspad naar het plein. Fury kan je zien vanaf de linkerzijde als je van Naida Waters naar Adventure Valley wandelt langs het onlangs terug geopende pad. Het is enkel Sledge Hammer die bijna volledig onttrokken is van het zicht.

    Hoewel ik bij deze laatste de rugzak-oppassers gewoon op het verbreed stuk langs het uitgangspad zie zitten/staan. De mensen zijn niet schuchter en lopen toch gewoon regelrecht naar waar ze willen wandelen. Dus zo groot is dat probleem ook weer niet.


    Anders kan je ook kritiek geven op andere delen van het park. El Rio zie je ook niet vanop de wandelpaden, net hetzelfde met Speedy Bob die je langs geen enkele zijde kan bewonderen (tenzij die loopbrug/extended queue van El Rio die rechts om de baan loopt, maar dat doet bijna niemand).

    Het is niet enkel bij Bobbejaanland dat je je er dan moet aan ergeren.

    Bij Plopsaland de Panne zie je de topper van het park (Anubis the ride) zijn launch ook niet en dat stoort ook (bijna) niemand. De rest van de baan zie je ook slechts vanaf een klein stukje.

    Hoeveel attracties/achtbanen in Disneyland kan je bewonderen vanaf de pleinen of wandelpaden? 😉 OK, daar heb je wel een zeer gedetailleerd themagebied waar je naar kan kijken, akkoord.

    Maar wat ik wil zeggen:
    - In elk park heb je wel zo'n gebieden/attracties waar dit zo het geval is.
    - Dat dit ons misschien opvalt en sommigen onder ons echt kan irriteren maar dat de gemiddelde bezoeker er echt niets om geeft.

    Einde!
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 22-07-19 om 13:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •