X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 27 van de 35 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 540 van de 698
  1. #521

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    als die komt op de plaats waar vroeger die draakjes stonden ? Over die put ligt een gegalvaniseerde roostervloer...

  2. #522

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Hupsa, de eerste volledige testrit van Fury heeft plaatsgevonden! Wel jammer dat hij zijn laatste spike nagenoeg niet neemt. Misschien wordt dit nog bijgesteld ofzo...?

    Laatst gewijzigd door yelle8; 13-06-19 om 18:00.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #523

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Hupsa, de eerste volledige testrit van Fury heeft plaatsgevonden! Wel jammer dat hij zijn laatste spike nagenoeg niet neemt. Misschien wordt dit nog bijgesteld ofzo...?
    Ze zijn nog bezig met de snelheid te optimaliseren dus ik hoop dat hij nog wat hoger gaat op de spikes.

  4. #524

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Zal zeker nog gebeuren, want de testen zijn nog maar begonnen h?.

  5. #525

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    En inderdaad, de snelheid wordt opgedreven:

    https://scontent-sjc3-1.cdninstagram...27f52b&vtsbc=1
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #526

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Nog een klein beetje harder opdrijven en we hebben een fantastisch airtime moment zoals bij Anubis the ride in Plopsaland de Panne. Hij ziet er bovendien heel soepel uit. Nog 9 dagen en ik kan mijn eerste ritje maken tijdens het evenement voor de abo-houders. Ik kijk er naar uit! Het gevoel zit goed tot nu toe. Hopelijk zet deze achtbaan ze terug op de kaart.

    Nu nog enkel hopen dat de overname door die Zweedse familie nog doorgaat en dan zijn we hopelijk vertrokken voor een mooie toekomst.

  7. #527

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Fury begint als maar meer snelheid te krijgen heb ik net te zien gekregen op een recent filmpje: https://youtu.be/zqEocrJMX2M

    Ook zag ik op Bobbejaanland Central een video passeren dat er vandaag blijkbaar geen Mount Mara was, maar origineel Revolution met raar maar waar "Bones On The Beach"! Zou Mount Mara aan zijn einde gekomen zijn?

    https://twitter.com/i/status/1139886298175614977

  8. #528

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thecoasterfreak Bekijk Berichten
    Fury begint als maar meer snelheid te krijgen heb ik net te zien gekregen op een recent filmpje: https://youtu.be/zqEocrJMX2M

    Ook zag ik op Bobbejaanland Central een video passeren dat er vandaag blijkbaar geen Mount Mara was, maar origineel Revolution met raar maar waar "Bones On The Beach"! Zou Mount Mara aan zijn einde gekomen zijn?

    https://twitter.com/i/status/1139886298175614977
    Op die video lijkt hij mij eerlijk gezegd minder snelheid te hebben, enkel wordt hij wat minder afgeremd op het einde zodat hij die laatste spike wat meer neemt.

    Leuk dat ze dat bij Revolution gedaan hebben voor de 30ste verjaardag!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #529

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thecoasterfreak Bekijk Berichten
    Fury begint als maar meer snelheid te krijgen heb ik net te zien gekregen op een recent filmpje: https://youtu.be/zqEocrJMX2M

    Ook zag ik op Bobbejaanland Central een video passeren dat er vandaag blijkbaar geen Mount Mara was, maar origineel Revolution met raar maar waar "Bones On The Beach"! Zou Mount Mara aan zijn einde gekomen zijn?

    https://twitter.com/i/status/1139886298175614977
    Dit was enkel vandaag jammer genoeg... ik snap echt niet waarom bobbejaanland hem zo niet laat. Ik heb nog niemand horen zeggen dat de mount mara muziek leuk is, terwijl vele bones on the beach echt goed vinden...

  10. #530

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Afgelopen dinsdag idd Rev 100% zonder MM-VR. Mogelijk (ook) omwille van het schoolreis-publiek op weekdagen in juni was de kalme rondvaart gesloten, idem voor de attracties als Rode Baron en buurattracties. Misschien was dat laatste een moment-opname, maar er werd niet gealterneerd en er hingen ook geen bordjes met tijdslots of dergelijke. Banana battle was ook dicht (ten minste tot 13:00, daarna: geen idee).

    Sledge was toen ook heel de dag dicht en het gebied er naartoe was zelfs niet toegankelijk. Over die reden valt niet te twijfelen en kan ik wel begrip opbrengen, zie ook Monorail.

  11. #531

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dit hoort misschien niet thuis in dit topic, maar het onderstaande filmpje is recent ge?pload op Youtube waarin bobbejaanland in 1991 te zien is met heel uniek beeldmateriaal zoals onrides van de Wervelwind, Revolution (met twee schermen!), de Parachutetoren... Ik vond het toch de moeite om het met jullie te delen
    https://www.youtube.com/watch?v=IyHY6_aY1SM
    Laatst gewijzigd door Yorben; 17-06-19 om 08:13.

  12. #532

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Waar weten jullie dat soort filmpjes toch altijd te vinden? *jaloers*

    Jammer dat de kwaliteit wat belabberd is en dat ze er zo'n irritant muziekje hebben onder gezet. Maar op zich is het natuurlijk altijd cool om beeldmateriaal te zien van de Revolution toen hij nog twee schermen had.

    Over Revolution gesproken: zijn ze ondertussen terug overgegaan op die saaie Mount Mara-muziek, of houden ze toch Bones on the Beach aangezien iemand hier zei dat hij vorige week dinsdag ook al met BotB draaide? Ik herinner me enkele jaren geleden dat de klok ook zo gezegd maar voor een dag ging draaien tijdens het gouden jubileum van BJL en dat die uiteindelijk ook gewoon gebleven is. Laat ons hopen dat BotB blijft!
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 18-06-19 om 10:42. Reden: waarom verandert die een accent aigu naar een vraagteken? wtf

  13. #533

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Over Revolution gesproken: zijn ze ondertussen terug overgegaan op die saaie Mount Mara-muziek, of houden ze toch Bones on the Beach aangezien iemand hier zei dat hij vorige week dinsdag ook al met BotB draaide? Ik herinner me enkele jaren geleden dat de klok ook zo gezegd maar voor een dag ging draaien tijdens het gouden jubileum van BJL en dat die uiteindelijk ook gewoon gebleven is. Laat ons hopen dat BotB blijft!
    Terug Mount Mara muziek

  14. #534

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thecoasterfreak Bekijk Berichten
    Terug Mount Mara muziek


    Neen, effe serieus. Het is toch niet zo dat die Mount Mara-muziek zo'n verrijking is voor de VR? Maar omgekeerd moet je wel Revo doen met zo'n muziekje - nou ja, "muziekje", er zit nauwelijks opbouw en spanning in - dat er helemaal niet bij past. Ik snap ze ginder niet, ze.

    Dat ze dat MM-gedoe maar snel weer afvoeren (nou ja, snel, ondertussen zijn we al drie jaar verder).
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 18-06-19 om 19:26. Reden: wat beter verwoord

  15. #535

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten


    Neen, effe serieus. Het is toch niet zo dat BotB zo'n afbraak doet op de VR-ervaring? Omgekeerd daarentegen...

    Dat ze dat MM-gedoe maar snel weer afvoeren (nou ja, snel, ondertussen zijn we al drie jaar verder).
    Ik denk dat ze in Bobbejaanland denken dat degene die klagen over de muziek (zo goed als iedereen dus) het wel 'gewoon' zullen worden... not! Binnenkort schrikken ze ervan dat mensen koptelefoons meesmokkelen haha! :'D

  16. #536

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    haha, ik geb dat al gedaan met oortjes, want voor mij is de Revolution enkel compleet met deze muziek:
    https://youtu.be/s4HeoRiETng
    en dat geluid van de motoren bij de start......

  17. #537

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Ik denk dat ze in Bobbejaanland denken dat degene die klagen over de muziek (zo goed als iedereen dus) het wel 'gewoon' zullen worden... not! Binnenkort schrikken ze ervan dat mensen koptelefoons meesmokkelen haha! :'D
    Over koptelefoons gesproken: is het niet mogelijk om een koptelefoon te geven bij de VR-set? Dan kunnen ze daar gewoon de MM-muziek in draaien, als ze dat per se willen.

  18. #538

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Over koptelefoons gesproken: is het niet mogelijk om een koptelefoon te geven bij de VR-set? Dan kunnen ze daar gewoon de MM-muziek in draaien, als ze dat per se willen.
    Ik heb dat tijdens ??n van mijn bezoeken eens gezien gehad dat er een aux ingang is... als ik me niet vergis toch?
    Maar ging dit topic niet over de Fury en Land Of Legends?

  19. #539

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Over Land of Legends gesproken; vandaag vonden enkele audiotesten plaats, en dat klinkt verrassend goed!
    Opgelet, de beelden bevatten spoilers.


  20. #540

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    haha, ik geb dat al gedaan met oortjes, want voor mij is de Revolution enkel compleet met deze muziek:
    https://youtu.be/s4HeoRiETng
    en dat geluid van de motoren bij de start......
    De herinneringen die ik hieraan heb zijn eindeloos. O wat mis ik het Bobbejaanland van toen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •