X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben geen fan van het oranje.
    Ik zag de kleur en dacht even dat ze een baan voor Nederland hadden ontvangen.

    Je mach misschien meer oranje zien bij vuur maar wees eerlijk knal oranje? dan is het toch al chemisch.
    Hopelijk ben ik mis maar ik zie het echt vloeken.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Je mach misschien meer oranje zien bij vuur maar wees eerlijk knal oranje? dan is het toch al chemisch.
    Hopelijk ben ik mis maar ik zie het echt vloeken.
    Oranje is toch niet chemisch. Verschillende bloemen zijn oranje, vuur is oranje, ... Ok. Je kan het wel te fel vinden, en daar is natuurlijk niets mis mee.
    Toch vind ik het een goede zet. Als je kijkt naar de achtbanen die er nu staan hebben ze bijna allemaal een sombere kleur: zwart, grijs, wit, blauwgrijs, ... Speedy Bob en Dreamcatcher is de enigste achtbaan met kleur in dat park. Ik vind dat je dat verschil al snel ziet. Beide achtbanen hebben daardoor een hoger fotografeergehalte. Zeker op sombere dagen zijn achtbanen als Typhoon of Bob Express echt wel niet mooi om te fotograferen, mede door dat je dan een grijze track hebt op een grijze achtergrond.
    In dat opzicht hoop ik ook dat Typhoon zijn track eens geschilderd kan krijgen.

    Meer kleur betekent natuurlijk ook meer onderhoud. Bij Speedy Bob hebben ze dat gedaan onlangs, bij Dreamcatcher blijven de kleuren jaar na jaar vervagen en te vergaan. Hopelijk is Fury geen zelfde lot beschoren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •