X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 35 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 698
  1. #301

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik zou niet te hard rekenen op extra attracties langs de linkerkant, ik hoop op een waardige vervanger voor Wildwaterbaan, maar veel meer nieuws zie ik er niet komen. Reden: te dicht bij de buren. De zone Kinderland/Oki doki, daarop gok ik nog steeds als volgende zone die onder handen genoemen wordt, alsook Wondergarden die uitgebreidt wordt met kiddie rides voorran tot aan Typhoon.
    Ik zag daarnet foto's dat men het springkussen vooraan verwijderd heeft en men het stuk tussen de vliegende stoeltjes en de ingang dus ineens al mee een kleine update/renovatie geven.

    Ik zie ze dus eerst hier verder aan bouwen zodat je vanaf bij het binnenkomen via het hoofdpad richting Land of Legends en zo verder door naar Cowboy Dorp tot aan Dreamcatcher al een goede indruk krijgt.

    Wat betreft de linkerzijde van het park: ondanks de buren zie ik (en hoop ik stiekem dat) ze daar meer indoor creëren. Wat zou het gaaf zijn als je binnen x aantal jaar bij de ingang naar links de tunnel doorloopt en zo in een indoor deel terecht komt dat tot aan kinderland doorloopt... Veel fantasie, I know. Het zou wel kunnen werken want het levert een voordeel op bij slecht weer, zoals de indoor gebieden bij Toverland. Ook al gaat dat nooit gebeuren. Een darkride of binnenattractie erbij hier of daar, zie ik nog wel gebeuren.

  2. #302

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik zag daarnet foto's dat men het springkussen vooraan verwijderd heeft en men het stuk tussen de vliegende stoeltjes en de ingang dus ineens al mee een kleine update/renovatie geven.
    Het springkussen is inderdaad verdwenen, maar de update waarover jij het hebt is volgens mij enkel het nieuwe toeganspaad richting Land Of Legends.

  3. #303

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het springkussen is inderdaad verdwenen, maar de update waarover jij het hebt is volgens mij enkel het nieuwe toeganspaad richting Land Of Legends.
    En daarnaast hebben de spelkramen een ander kleurtje gekregen. Wie weet wat nog gedaan wordt komende weken dus ja, dat alles te samen is voor mij een kleine update.

  4. #304

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De eerste baandelen zijn geleverd in bobbejaanland en die zijn oranje in plaats van rood.

  5. #305

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dat klopt. De supports lijken bruin te zijn. Ik vind oranje een bizarre kleur voor onze nieuwbakken vuurcoaster. Ik had gehoopt op de iets klassiekere rood-zwart-combinatie, die ons ook door de concept arts was beloofd. Bij deze kleur krijg ik spontaan flash-backs naar de hele walibi-music-battle-periode.







    We hebben het vergezellende persbericht inmiddels ook op onze site.

  6. #306

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind het prachtig. De baan gaat veel meer opvallen dan rood. Massieve track trouwens ook.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  7. #307

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ziet er goed uit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vind oranje een bizarre kleur voor onze nieuwbakken vuurcoaster.
    De vlammen van de meeste vuren hebben een oranje kleur, rood is vrij zeldzaam.

  8. #308

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    We hebben het vergezellende persbericht inmiddels ook op onze site.
    Amai. Ik begin al te twijfelen of ik dit jaar geen abonnement van Bobbejaanland zou kopen i.p.v. Walibi

  9. #309

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind het heel mooi! Na grauwe/saaie coaster kleuren (disz, typhoon, dreamcatcher, oki doki...) Eindelijk een felle kleur die er echt uitspringt.

  10. #310

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    De vlammen van de meeste vuren hebben een oranje kleur, rood is vrij zeldzaam.
    Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte toen ik de foto's van de trackdelen zag. Ze hadden geen toepasselijkere kleur kunnen kiezen!
    Bovendien zijn er al genoeg rode, blauwe, gele en zwarte achtbanen in de wereld. Oranje heb ik nog niet zo heel vaak gezien, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn beperkte kennis liggen .

    De kans is groot dat dit jaar mijn Bobbejaanland-ontmaagding zal plaatsvinden!
    (Nee, dat ene compleet uit mijn geheugen gewiste bezoekje als vierjarige kleuter telt niet mee)
    Once you sit back, you never go back.

  11. #311

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De oranje-bruine kleurencombinatie zie ik ook als geslaagder dan de rode track. Vuur is quasi altijd oranje, dus op dat vlak past dit beter dan het rood. Het oranje zal volgens mij ook meer opvallen in de bosrijke omgeving dan het rood. En zoals reeds gezegd: oranje is unieker dan rood als achtbaantrack. Mooie verrassing!

  12. #312

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Gewaagde kleur, maar ziet er heel tof uit! En nu gaan me die hijskranen!!!

  13. #313

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ook ik ben blij met de oranje kleur.
    Met dat rood en dat zwart hadden we steeds de vergelijking gemaakt met Vampire, dat wil je toch niet als Bobbejaanland zijnde?

    Bovendien is oranje gewoon de kleur van vuur. Punt uit.
    Rood had ook wel mooi geweest, maar oranje gaat deze achtbaan inderdaad meer kleur geven. Het wordt een opvallende kleur voor het park. Dat betekent dus ook dat met deze kleur Bobbejaanland zegt: 'dit is dé topcoaster van het park'. Of zo ga ik het toch interpreteren.

    Ik krijg meer en meer het gevoel dat dit project al serieuze tegenslag moet kennen, voor het tegen gaat slaan.
    Is dat trouwens Kleve op de foto??

  14. #314

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind het een mooie kleur. Qua uitstraling lijkt dit krachtig en het valt sowieso op. Hopelijk is de baan er ook eentje met veel herhalingwaarde, want dat is toch nog altijd het grootste gemis in dit park vind ik. Nu hoop ik ook dat het thema en de vernieuwing met themagebieden ertoe leidt dat de banen sowieso meer herhalingswaarde hebben, zo zou bv. Big Thunder Mountain maar een heel tamme baan zijn mocht dit niet zo prachtig gelegen zijn. Niet dat ik verwacht dat BJL Disney-achtige thematisering zal maken, maar door het uitwerken van themagebieden pogen ze wel om de belevenis te verbeteren.

    Ik vrees wel voor de wachttijden van deze baan. Als het inderdaad (waar ik echt op hoop) een baan is met veel herhalingswaarde, dan is de capaciteit (max 960ppu (zonder in-én uitstappen), waarschijnlijk eerder rond de 700 denk ik) toch wel laag vind ik. Op het eerste zicht lijkt me enkel Naga Bay nog lager te zitten qua capaciteit.

  15. #315

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben geen fan van het oranje.
    Ik zag de kleur en dacht even dat ze een baan voor Nederland hadden ontvangen.

    Je mach misschien meer oranje zien bij vuur maar wees eerlijk knal oranje? dan is het toch al chemisch.
    Hopelijk ben ik mis maar ik zie het echt vloeken.

  16. #316

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Je mach misschien meer oranje zien bij vuur maar wees eerlijk knal oranje? dan is het toch al chemisch.
    Hopelijk ben ik mis maar ik zie het echt vloeken.
    Oranje is toch niet chemisch. Verschillende bloemen zijn oranje, vuur is oranje, ... Ok. Je kan het wel te fel vinden, en daar is natuurlijk niets mis mee.
    Toch vind ik het een goede zet. Als je kijkt naar de achtbanen die er nu staan hebben ze bijna allemaal een sombere kleur: zwart, grijs, wit, blauwgrijs, ... Speedy Bob en Dreamcatcher is de enigste achtbaan met kleur in dat park. Ik vind dat je dat verschil al snel ziet. Beide achtbanen hebben daardoor een hoger fotografeergehalte. Zeker op sombere dagen zijn achtbanen als Typhoon of Bob Express echt wel niet mooi om te fotograferen, mede door dat je dan een grijze track hebt op een grijze achtergrond.
    In dat opzicht hoop ik ook dat Typhoon zijn track eens geschilderd kan krijgen.

    Meer kleur betekent natuurlijk ook meer onderhoud. Bij Speedy Bob hebben ze dat gedaan onlangs, bij Dreamcatcher blijven de kleuren jaar na jaar vervagen en te vergaan. Hopelijk is Fury geen zelfde lot beschoren.

  17. #317

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben blij met oranje, het is een mooi fel kleurtje waardoor de coaster er echt uit gaat poppen. Rood/zwart is toch iets meer aan de donkere kant. Voor Bobbejaanland zal dit fellere kleurenschema wonderen doen.

  18. #318

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Stiekem hoop ik toch dat Dreamcatcher deze winter zijn langbeloofde schildersbeurt kreeg. Volgens mij is dit uitgesteld omdat er al zoveel problemen waren met de VR, en het volgens mij niet zo evident is om deze te schilderen met de vijver eronder...

    Ook van Typhoon hoop/verwacht ik wel een schildersbeurt, die volgens de concepts een blauwe schijn lijkt te krijgen?

  19. 14-03-19, 17:46


  20. #319

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Stiekem hoop ik toch dat Dreamcatcher deze winter zijn langbeloofde schildersbeurt kreeg. Volgens mij is dit uitgesteld omdat er al zoveel problemen waren met de VR, en het volgens mij niet zo evident is om deze te schilderen met de vijver eronder...

    Ook van Typhoon hoop/verwacht ik wel een schildersbeurt, die volgens de concepts een blauwe schijn lijkt te krijgen?
    Dreamcatcher kreeg geen schilderbeurt. Dat is te zien op de foto's van de aankomst van de track van Fury.

    __________________________________

    Wat is er mis met donkere kleuren bij achtbanen?

    In Phantasialand komen Black Mamba, Colorado Adventure, de Winja's, Raik, Taron en F.L.Y. er toch mooi mee weg...

  21. #320

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Wat is er mis met donkere kleuren bij achtbanen?

    Op zich niet zo veel, maar ik kan de vraag evengoed omkeren: wat is er mis met felle kleuren bij achtbanen We hebben in onze contreien inderdaad al wat donkere achtbanen, dus eens een feller gekleurde baan is een aangename verandering.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •