X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 18 van de 36 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Krijg nu wat. Dat “rockwork” aan de footers van Sledge Hammer ziet er best ok uit, en EINDELIJK is Typhoon na 15 jaar verlost van dat depressieve uiterlijk (toegegeven, een schoonheidswedstrijd zal dat ding nooit winnen, maar dit is pakken beter). Enkel mag voor mij het letterbord “Typhoon” van de Looping gehaald worden. Ik heb dat altijd iets enorm cheap en lelijk gevonden. Ondertussen weet echt iedereen wel hoe dat ding heet (schrijven is iets anders), en het is niet dat hun park lay-out zo ingewikkeld is dat ze de naam van de ride er letterlijk telkens moeten opplakken (lees: Indiana River, El Paso Special, Revolution, Big Bang (hier twijfel ik of er niet gewoon Bobbejaanland op stond, voor mochten de mensen vergeten zijn in welk park ze waren), ...

    Nooit gedacht dit te zeggen, maar het lijkt daar nog goed te komen ook ..
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Krijg nu wat. Dat “rockwork” aan de footers van Sledge Hammer ziet er best ok uit, en EINDELIJK is Typhoon na 15 jaar verlost van dat depressieve uiterlijk (toegegeven, een schoonheidswedstrijd zal dat ding nooit winnen, maar dit is pakken beter). Enkel mag voor mij het letterbord “Typhoon” van de Looping gehaald worden. Ik heb dat altijd iets enorm cheap en lelijk gevonden. Ondertussen weet echt iedereen wel hoe dat ding heet (schrijven is iets anders), en het is niet dat hun park lay-out zo ingewikkeld is dat ze de naam van de ride er letterlijk telkens moeten opplakken (lees: Indiana River, El Paso Special, Revolution, Big Bang (hier twijfel ik of er niet gewoon Bobbejaanland op stond, voor mochten de mensen vergeten zijn in welk park ze waren), ...

    Nooit gedacht dit te zeggen, maar het lijkt daar nog goed te komen ook ..
    De letters op de looping van Typhoon zijn een knipoog naar het verleden, looping staat op dezelfde plek als die van de oude Looping Star en vandaar ook de letters er op.
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 25-03-19 om 20:14.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De letters op de looping van Typhon zijn een knipoog naar het verleden, looping staat op dezelfde plek als die van de oude Looping Star en vandaar ook de letters er op.
    Mocht de baan nu nog even goed zijn, ok. Nu is dit eerder een pijnlijke herinnering aan een baan die wel te pruimen is...

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Mocht de baan nu nog even goed zijn, ok. Nu is dit eerder een pijnlijke herinnering aan een baan die wel te pruimen is...
    Daar heb je 100% gelijk in

  5. 25-03-19, 18:18


  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Looping Star had al jaren geen letters meer op de looping, en de vergelijking tussen die 2 gaan we al zeker niet maken ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  7. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik zag net deze foto's van een bouwbedrijf voorbij komen op Facebook:



    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik denk dat ge oude foto's bent tegen gekomen; de ramen in de general store zijn vorig jaar pas vervangen, dus denk niet dat ze dat dit jaar opnieuw doen ��

  9. #9

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland heeft daarnet ook enkele foto's gepost op hun Instagram, met Typhoon die bijna volledig geschilderd is en het installeren van het eerste stuk track voor Fury. Hopelijk gaat de bouw nu goed opschieten!

  10. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland laat ook weten dat Fury de snelste achtbaan van de Benelux wordt

    http://www.pretparken.be/NL/article/...20de%20Benelux!

  11. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Haha amai: 0,6km/u sneller dan Goliath. Da's echt speciaal ervoor gedaan!

  12. #12

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    effe de wieltjes van de Goliath invetten en een nieuw record is gevestigd.....

  13. #13

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Mmm, de nummerplaat is ook al wat verouderd van die truck, maar kan in principe nog wel. Maar ergens zou het me verwonderen, want de focus lijkt nu toch te liggen op Land of Legends?

    Mooi record dat ze inderdaad even kunnen uitspelen!

  14. #14

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De foto's zijn wel degelijk van enkele jaren terug toen de General Store gerenoveerd werd.

    Het enige wat ze waarschijnlijk doen is alles opfrissen wat je tegenkomt opweg naar Land of Legends.

    We weten al dat er een nieuwe toegangsweg achter de vliegende stoeltjes komt. De oude doorgang naar Typhoon verdwijnt volgens de plannen en er wordt groen aangeplant. De spelkramen kregen reeds een bruine kleur (minder opvallend dan dat blauw).

    Ik denk dat er wellicht nog wel zaken aangepakt worden. Een likje verf hier en daar of nog wat groen planten. De goede indruk vanaf de ingang groeit dan toch al tot aan Cowboy Dorp en Dreamcatcher, uitgezonderd van de horse ride en pedalo ride.

  15. #15

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik was wat aan het grasduinen op YouTube en ik kwam deze video tegen.

    https://www.youtube.com/watch?v=1sK54wP61RQ&t=0s

    Zou dit echt een stukje muziek zijn voor Fury?

  16. #16

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Lijkt me meer een effect dat op de muziek zal geplakt worden. Klinkt ook noet echt zuiver.
    Lijkt me meer iets te worden dat afspeelt wanneer de trein van Fury passeert ofzo.

    De achtergrond klinkt wel spannend. Eindelijk eens wat goede muziek die bij een attractie past, ipv de nogal inspiratieloze sfeermuziek. (Ik ben al blik dat de Top50 niet meer wordt afgespeeld)

  17. #17

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dat zijn inderdaad oudere foto's, je ziet op de achtergrond de bomen op het ingangsplein nog staan. Die zijn er nu niet meer.

  18. #18

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    https://www.looopings.nl/weblog/1192...-begonnen.html
    Ze zijn ermee begonnen, eerste supports staan overeind!

  19. #19

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Even offtopic,

    Bobbejaanland heeft samenwerking met Phantasialand stopgezet voor komend seizoen.
    Dus geen -50% korting meer met Silver of Gold abonnement.
    Laatst gewijzigd door FantasyGamer; 02-04-19 om 14:10.

  20. #20

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    elaba, z*kkenwassers,
    dat was wel één van de hoofdredenen om een abo te nemen hé......

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •