X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 28 van de 35 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 698
  1. #541

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland heeft zonet een onride (met bijhorende muziek) online geplaatst:


  2. #542

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ziet er echt wel een goede rit uit denk dat ze met Fury echt wel een topper hebben. Ook de muziek is heel mooi en bijpassend.

  3. #543

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het enige spijtige vind ik dat er geen bochten in de lay-out zitten (valt me nu pas op eigenlijk) Voor mij hadden, nu met het zien van deze POV video, een paar bochten deze baan toch echt nog interessanter gemaakt. Hopelijk is dat ik real-life geen issue meer

    De muziek vind ik goed, al begrijp ik wel die geluiden van het paard niet op het einde (het hoeftrappelen, het hinniken) Anderzijds is het wel een toffe verwijzing naar Bobbejaan en de historie van BJL natuurlijk.

  4. #544

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    En last but not least, de nieuwe pretparkplattegrond:
    Nieuwe plattegrond Bobbejaanland

    Deze pretparkplattegrond doet me wel hard denken aan het schoepentijdperk.
    Het straalt wel een zeker avontuur uit, deze pretparkplattegrond, en zeker ook authentiek, maar dit lijkt me wel zo een pretparkplattegrond die je niet in een app kan gebruiken. Laten we het houden op retro.
    Laatst gewijzigd door Jak; 21-06-19 om 22:28.

  5. #545

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Bron Bobbejaanland Central (Twitter)

    Hier nog wat foto's van de laatste afwerkende fase van het gebied:







    Bij Naiads Waters lijkt er nog wel wat werk te verrichten.


    Enkele interessante filmpjes:
    Fury achterwaarts:


    Fury vanuit het reuzenrad:


    En last but not least, de nieuwe pretparkplattegrond:


    Deze pretparkplattegrond doet me wel hard denken aan het schoepentijdperk.
    Het straalt wel een zeker avontuur uit, deze pretparkplattegrond, en zeker ook authentiek, maar dit lijkt me wel zo een pretparkplattegrond die je niet in een app kan gebruiken. Laten we het houden op retro.
    Er lijkt het een en ander misgelopen in uw post.

  6. 21-06-19, 17:31


  7. #546

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    En last but not least, de nieuwe pretparkplattegrond:
    Nieuwe plattegrond Bobbejaanland

    Deze pretparkplattegrond doet me wel hard denken aan het schoepentijdperk.
    Het straalt wel een zeker avontuur uit, deze pretparkplattegrond, en zeker ook authentiek, maar dit lijkt me wel zo een pretparkplattegrond die je niet in een app kan gebruiken. Laten we het houden op retro.
    Inmiddels opgekuist

    Wat vinden jullie van de nieuwe pretparkplattegrond?

  8. #547

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Op sociale media kunnen we meevolgen via verschillende kanalen en vloggers.
    Blijkbaar is Fury echt steengoed. Zelfs Looopings postte dat.

    Wat is het verdict van de redactie van pretparken.be?
    Of iemand anders hem al kunnen bereiden en zijn ervaring graag wilt delen?

  9. #548

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Op sociale media kunnen we meevolgen via verschillende kanalen en vloggers.
    Blijkbaar is Fury echt steengoed. Zelfs Looopings postte dat.

    Wat is het verdict van de redactie van pretparken.be?
    Of iemand anders hem al kunnen bereiden en zijn ervaring graag wilt delen?
    Bereiden heb ik ze niet gedaan, had geen pan die groot genoeg was , maar na het berijden kan ik enkel maar zeggen dat Belgi? een nieuwe topper heeft.

  10. #549

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bereiden heb ik ze niet gedaan, had geen pan die groot genoeg was , maar na het berijden kan ik enkel maar zeggen dat Belgi? een nieuwe topper heeft.
    Eigenlijk wel super blij dat Bobbejaanland terug op de kaart staat met deze coaster.
    Laat ons allen hopen dat BJL dezelfde koers blijft gaan.

    Ik viel bijna van mijn stoel toen Looopings de foto van de "pretparkgekkies" op Twitter gooide. Al die vloggers uit Nederland heb ik altijd zo opdringerig en overdreven kritisch gevonden, terwijl ze er niet altijd iets over weten. Maar blijkbaar vonden ze het wel allemaal goed.

    Ik hoop echt dat Bobbejaanland dit kan omzetten in knappe bezoekersaantallen.

    Graag hoor ik ook de minder goede kanten van Land of Legends, als die er al zijn

  11. #550

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Remember de discussie over voorhuid of achterruit of zo iets. Nou, de oplossing die BJL biedt is even simpel als briljant.

    Je moet in het station voorsorteren. Links ga je vooruit en rechts wordt er gestemd. Wij gingen een eerste keer rechts en ik stemde vooruit. Dat werd ook de uitkomst. Opnieuw in de wachtrij (ruim een uur want maar 1 trein) ga ik weer rechts en stem ik achteruit.

    Gerst heeft B en M en Mack zo goed als bijgebeend qua soepelheid, maar dat wist ik al sinds Karnan. Rit en sfeer beter dan Goldrush of StarTrek, dus idd de topcoaster van Belgi?.

    De waterspeelplaats e.a. ogen ook mooi.

    UPDATE:

    - 2e keer zij we achteruit gegaan, zeker geen 'kotsmisselijke' ervaring, maar vooruit let je meer op de omgevingselementen. En die hebben ze daar toch niet voor niks neergepoot.

    - Daarna ook eens in de seuten-rij gestaan voor rechtdoor. Daar kregen we van een operator te horen dat we beter niet zouden stemmen of allemaal vooruit moesten stemmen. Als hier niemand stemt behalve een enkeling, en die stemt dan op achteruit, ga je achteruit. Het stemmen kan dus niet worden uitgeschakeld (zolang ze met 1 trein rijden en er beurtelings wel moet worden gestemd).

    - Vanaf 12:00 (denk ik) was Fury ook toegankelijk voor niet-genodigden. Er was toen geen polsbandjes-controle meer.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-06-19 om 18:34. Reden: Update-info

  12. #551

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik lees enkel maar positieve reacties over Fury dat het een soepele baan is dus ben benieuwd om die zelf te proberen.
    Over afwerken hoor ik gemengde reacties dat bepaalde plaatsen super mooi ogen maar andere nog niet top zijn zoals het station van Fury, maar ik denk dat ze nog verder gaan moeten afwerken.

  13. #552

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Sfeerbeelden van 23/06:














  14. #553

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Beste achtbaan van Belgie? … JAAA! Fury is echt steengoed! Hij is echt vele malen intenser dan dat hij eruit ziet, een goede combinatie van airtime en positieve g-krachten!
    Ze rijden wel nog maar met 1 trein omdat het rijden met 2 treinen nog niet optimaal afgesteld (en goedgekeurd is) staat.
    Vandaag 1 kleine storing, maar die was snel opgelost.
    Tip als het druk is: Schuif gewoon aan, dubbel en dik waard!

  15. #554

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vraag mij af hoe het in de toekomst gaat werken met het stemmen om vooruit of achteruit te gaan. Ergens had ik gelezen dat er in de voormiddag enkel vooruit ging gereden worden en dat er in de namiddag gestemd ging kunnen worden. Nu merk ik dat gisteren de rij opgesplitst werd in een rij voor enkel vooruit en een rij waar de mensen konden stemmen. Weet iemand of deze aparte rijen behouden zullen blijven of dat ze in de toekomst gaan werken met het voormiddag/namiddag principe of eventueel altijd met het stemmen?

    Ergens zou ik het idee van 2 aparte rijen (??n voor vooruit en ??n voor stemmen) wel een spijtige oplossing vinden. Ik denk dat het interactieve element van het kunnen stemmen en het bijhorende verrassingseffect dan veel van zijn kracht verliest. Iemand die vooruit de rit wil beleven gaat dan toch gewoon in die rij staan waardoor de "stem-rij" dan 90% van de keren achteruit zal gaan?

  16. #555

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Ergens zou ik het idee van 2 aparte rijen (??n voor vooruit en ??n voor stemmen) wel een spijtige oplossing vinden. Ik denk dat het interactieve element van het kunnen stemmen en het bijhorende verrassingseffect dan veel van zijn kracht verliest. Iemand die vooruit de rit wil beleven gaat dan toch gewoon in die rij staan waardoor de "stem-rij" dan 90% van de keren achteruit zal gaan?
    Euh nee toch?! Dan ga je toch gewoon in de rij staan die voorwaarts garandeert. Nu, je kan ook de 'stem-rij' doen ook als je vooruit wil, maar je dat extra verrassingseffect wilt van niet weten welke kant het uiteindelijk zal opgaan. Die wachtrij splitsen in een rij voor alleen voorwaarts en een rij om te kiezen is in mijn ogen de beste oplossing.

  17. #556

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ook ik was vandaag bij de opening voor abo-houders. Ik ben met weinig verwachtingen er heen gegaan en ik ben helemaal weg van deze baan. Ongetwijfeld een toppertje! Ik ging de eerste keer meteen voor in achteruit-modus. Iedereen stemde voor achteruit behalve mijn vriendin, de dispatcher lachte zich kapot toen hij dat op zijn scherm zag. Dit grappige momentje ter zijde, ik vond de rit heel comfortabel. Ik was zelfs vergeten dat dit een Gerstje is... Echt mega soepel. Achteruit geven de spikes wel een leuker gevoel dan vooruit, naar mijn mening. De rest van de elementen zijn gewoon top in beide richtingen.

    Ik ga ongetwijfeld 1 van de dagen nog eens terug, al moet ik alleen gaan. Ik verwacht nu nog stilte voor de storm, dus nog even profiteren.

    Nog een pluspunt waren de gratis onride video's die je kreeg als abo-houder. Een leuke herinnering aan mijn eerste rit.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 23-06-19 om 19:34.

  18. #557

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    ... de dispatcher lachte zich kapot toen hij dat op zijn scherm zag.
    Kunnen passagiers ook dat scherm zien? Ik heb het tijdens 2 vote-ritten en 1 no-vote-rit niet gezien. Ik hoorde wel - na een rit, wachtend op mijn kinderen in de volgende rit bij de stationsuitgang - een operator tegen een andere zeggen "Deze zal nu achteruit gaan". Ik hoop dat je het stem-resultaat als passagier niet kan zien en dat de verrassing duurt tot de eerste draaischijf.

    Het stemmen en verrassen hebben ze zeker gedaan voor de (wereld-)primeur en dus om wat internationale aandacht te krijgen. Zelfs op dag 1 (de pers-avond niet meegeteld) en met maar 1 trein leverde dat allemaal zeer weinig chaos of ontgoocheling op.

    Bij deze ook hulde aan Gertlauer. Waar is de tijd dat ik als forum-groentje werd uitgelachen om mijn enthousiasme bij de bouw van Karnan en ik terloops meedeelde dat ik Anubis best soepel vond? Hoeveel meter B en M zou je krijgen voor de prijs van 600 meter Gerstlauer?

    Nog een pluspunt waren de gratis onride video's die je kreeg als abo-houder. Een leuke herinnering aan mijn eerste rit.
    Gatver, niks van gemerkt! En door mijn abo eind november te kopen, ook al die 5 fastpassen gemist. Dan ga ik toch nog even in zaag-modus, het is immers een BJL-topic

    Revolution / MM is sinds de seizoenstart nog steeds huilen met of zonder de bril op. Maar liefst 4 wagens in het MM-deel krijgen geen VR-bril, dat staat pas op de poorten geafficheerd. Bij dispatching laat men deze wagens doorgaans leeg vertrekken. Ondanks dat het voor de gewone Rev. ook 30 minuten aanschuiven was. Mijn bril had geen centrale strap van voor- naar achterhoofd, waardoor het geval op mijn neus drukte en jawel: de ademhaling bemoeilijkt (of ik word echt oud). En het beeld schokte om de halve seconde, het leek een foto-sequentie uit de begindagen van de cinema.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-06-19 om 20:00.

  19. #558

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    het is niet echt een aparte wachtrij. Pas als je in het kasteeltje komt waar je kan instappen, stond er vandaag een grouper die vroeg of je "bij voorkeur vooruit" of bij voorkeur "kiezen" wou en het publiek indeelde in twee vakken. In elk vak kan er een man of dertig staan, waaruit dan beurtelings 12 (of minder ) mensen werden doorgelaten tot aan de instappoortjes. Al zagen wij ook in het voorkeur-vak 'vooruit' een treintje achteruit gaan, kwestie van wie er op welke pijltjes drukt....

    Het was de openingsdag, en de baan reed met ??n treintje. Dus toch een 80-tal minuten aangeschoven, maar dat was de moeite waard. Hevig en toch een soepel baantje, goede mix tussen hangen, vallen en inversies. Het is een kort ritje, waardoor deze toch voor een breed publiek bereikbaar is.

    Is het de beste baan van Belgi?? Voor mij een volmondige ja, maar laat ons eerlijk zijn, de echte toppers van de Benelux en de wijdere omgeving staan voor mij niet in Belgi?....

    Qua communicatie over het filmpje voor abo-houders: wij waren niet op de hoogte, al zijn we reeds meerdere jaren abo-houder. Enkel toevallig hoorden we dit in de shop aan de uitgang van de attractie. Omdat ons filmpje niet beschikbaar was (ik heb het altijd gezegd, ik pak niet op papier), kregen we een tegoedbonnetje voor de volgende keer.... Communicatie blijft toch een pijnpuntje in Lichtaart.

  20. #559

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Nu, je kan ook de 'stem-rij' doen ook als je vooruit wil, maar je dat extra verrassingseffect wilt van niet weten welke kant het uiteindelijk zal opgaan.
    Dit lijkt mij een rare redenering. Als iemand vooruit wil gaat die toch gewoon in de "vooruit-rij" staan en niet in de "stem-rij". Ik zou mij zelfs een beetje schuldig voelen om in de "stem-rij" te staan en dan vooruit te stemmen terwijl er een aparte rij is voor de mensen die vooruit willen.

    Maar misschien denk ik er te ver over na

  21. #560

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het enige wat ik spijtig vindt, is dat de wachtrij van de Typhoon wel aangenamer is, maar het merendeel van het wachten zal je nog steeds rondom het stationsgebouw moeten doen. Juist dat deel is het minst aangepakt van heel Land of Legends.

    Bovendien lijkt het me ook beter om heel het plein voor de Typhoon te ontharden en te voorzien van groen. Want nu gaat het weer zo'n plein zijn waar niets meer mee gaat gedaan worden, waar onkruid tussen de tegels gaat komen, ... Kortom, iets wat niemand echt wilt, of zijn er al plannen om dit gebied op te knappen?

    Voor de rest natuurlijk alleen maar complimenten voor Bobbejaanland .

    Door de nieuwe weg naar Land of Legends zou er rondom de Kettingmolen, Koggemolen, Rode Baron, ... ook een coherenter thema kunnen worden voorzien. Tevens valt me op dat de speeltuin nabij de WC-blok en de Convoy Trucks van de pretparkplattegrond is verdwenen. Is deze in realiteit ook weg?
    Ook gezien op de plattegrond dat je in heel het gebied van de Wondergarden tot aan de Kettingmolen nu niet mag roken.

    Op een video van Eftelflags wordt ook vermeld dat Bobbejaanland volgend jaar terug Cowboy Town aanpakt. Maar ik weet natuurlijk niet hoe accuraat die info is. Iemand een idee voor volgend jaar, wat de investeringen zullen zijn? Ik verwacht eerlijk gezegd enkel wat opknappingen, misschien een show, maar voor de rest zullen ze in 2020 nog wel teren op Fury.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •