X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 29 van de 35 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 580 van de 698
  1. #561

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De baan is 1 dag open, en jawel, enkele schoolkinderen vonden het al nodig om hun namen in een support te kerven.





    bron: de 3 o's

  2. #562

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    ... Tevens valt me op dat de speeltuin nabij de WC-blok en de Convoy Trucks van de pretparkplattegrond is verdwenen. Is deze in realiteit ook weg?
    ... misschien een show, maar voor de rest zullen ze in 2020 nog wel teren op Fury.
    Die speeltuin - of toch minstens het grote klimrek - is idd al een tijdje weg. De zandbak is er nog en daar staan nu twee zielige bootjes.

    Ik had ook al opgemerkt dat er dit jaar geen show is in de arena achteraan het park. Daar zie ik meerdere redenen voor:

    1. De publiekstrekker deze zomer is natuurlijk Fury en omgeving. Dan heb je geen personeelsintensieve show nodig, zullen ze denken.

    2. De arena is sinds okt 2018 binnenin gedecoreerd naar de uitstekende maze Welp. De Halloween-reclame voor 2019 toont opnieuw Welp prominent in beeld. Dat moet dus niet worden afgebroken en terug worden opgebouwd. Dit impliceert wel dat ze de ruimte nu niet kunnen verhuren voor bedrijfsevenement of andere. Mogelijk zie ik dit fout in.

  3. #563

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Ergens zou ik het idee van 2 aparte rijen (1 voor vooruit en 1 voor stemmen) wel een spijtige oplossing vinden. Ik denk dat het interactieve element van het kunnen stemmen en het bijhorende verrassingseffect dan veel van zijn kracht verliest. Iemand die vooruit de rit wil beleven gaat dan toch gewoon in die rij staan waardoor de "stem-rij" dan 90% van de keren achteruit zal gaan?
    Die bedenking had ik me ook al gemaakt. Wie absoluut vooruit wil, gaat in de rij "vooruit" staan. Wie blijft er dan over in de rij "kiezen?" De mensen die heel graag achteruit willen en de mensen die het niet zo veel kan schelen welke kant ze opgaan. In de rij "kiezen" wordt het relatieve aandeel achteruit-stemmers dus groter. 90% is misschien wat overdreven, maar de kansen zullen zeker geen 50/50 meer zijn. En dat verpest inderdaad ten dele het verrassingseffect. Ik verkies dus het voormiddag/namiddag-principe.
    Once you sit back, you never go back.

  4. #564

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Kunnen passagiers ook dat scherm zien? Ik heb het tijdens 2 vote-ritten en 1 no-vote-rit niet gezien. Ik hoorde wel - na een rit, wachtend op mijn kinderen in de volgende rit bij de stationsuitgang - een operator tegen een andere zeggen "Deze zal nu achteruit gaan". Ik hoop dat je het stem-resultaat als passagier niet kan zien en dat de verrassing duurt tot de eerste draaischijf.

    Bij deze ook hulde aan Gertlauer. Waar is de tijd dat ik als forum-groentje werd uitgelachen om mijn enthousiasme bij de bouw van Karnan en ik terloops meedeelde dat ik Anubis best soepel vond? Hoeveel meter B en M zou je krijgen voor de prijs van 600 meter Gerstlauer?


    Gatver, niks van gemerkt! En door mijn abo eind november te kopen, ook al die 5 fastpassen gemist. Dan ga ik toch nog even in zaag-modus, het is immers een BJL-topic
    Nee, je kan het scherm niet zien. Ik zag het gewoon aan de operator zijn gedrag en wat hij mompelde.

    Het was bij ons spannend tot op de draaischijf... Dan begonnen de passagiers te speculeren of het stemmen gelukt is en of het achteruit zal worden: forward of backwards, that's the question... Als de schijf in backwards position draaide begon iedereen te juigen en te lachen. Een heel leuk effect dat wel zorgt voor wat spanning!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Het enige wat ik spijtig vindt, is dat de wachtrij van de Typhoon wel aangenamer is, maar het merendeel van het wachten zal je nog steeds rondom het stationsgebouw moeten doen. Juist dat deel is het minst aangepakt van heel Land of Legends.

    Bovendien lijkt het me ook beter om heel het plein voor de Typhoon te ontharden en te voorzien van groen. Want nu gaat het weer zo'n plein zijn waar niets meer mee gaat gedaan worden, waar onkruid tussen de tegels gaat komen, ... Kortom, iets wat niemand echt wilt, of zijn er al plannen om dit gebied op te knappen?
    Inderdaad, dat is wat ik ook dacht toen ik er doorheen liep gisteren. Op eerdere concept-arts was te zien dat het plein voor Typhoon onthard zou worden en er beplanting zou komen.

    Ik verwacht dat ze dit in de toekomst nog wel gedeeltelijk zullen doen, omdat de bezoekers bij het binnenkomen steevast richting het plein lopen naar de vroegere ingang. We zagen veel mensen de moeite niet nemen om rond te lopen en liepen al gelijk door de nieuwe beplanting door de nieuwe wachtrij.

    Daarom hoop ik dat het plein en het oude wandelpad tussen de Koggemolen en de Kettingmolen zal verdwijnen zodat het veel duidelijker is waar je naartoe moet.

    Nu, helemaal gaat de verharding nooit verdwijnen want op dit plein is de toegangspoort voor vrachtverkeer en voor de hulpdiensten. Deze poort ergens anders zetten zie ik ook niet meteen gebeuren, aangezien de verharde weg tussen Typhoon en zijn nieuwe wachtrij behouden is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Door de nieuwe weg naar Land of Legends zou er rondom de Kettingmolen, Koggemolen, Rode Baron, ... ook een coherenter thema kunnen worden voorzien. Tevens valt me op dat de speeltuin nabij de WC-blok en de Convoy Trucks van de pretparkplattegrond is verdwenen. Is deze in realiteit ook weg?

    Op een video van Eftelflags wordt ook vermeld dat Bobbejaanland volgend jaar terug Cowboy Town aanpakt. Maar ik weet natuurlijk niet hoe accuraat die info is. Iemand een idee voor volgend jaar, wat de investeringen zullen zijn? Ik verwacht eerlijk gezegd enkel wat opknappingen, misschien een show, maar voor de rest zullen ze in 2020 nog wel teren op Fury.
    Op termijn zal dit gedeelte een nieuw themagebied worden, de vraag is alleen wanneer. Dat de speeltuin verdwenen is, heb ik niet op gelet omdat mijn volledige aandacht naar Land of Legends ging. Ik zal er morgen op letten.

    Voor mij lijkt dit gebied rond de Kettingmolen etc. het meest waarschijnlijke volgende project omdat - zoals ik hier reeds eens heb neergeschreven - dan vanaf de parkingang tot aan Cowboy Town het park reeds gerenoveerd/aangepakt is.

    In Cowboy Town verwacht ik misschien het touwenparcours dat men (volgens geruchten) wil bouwen op de betonvlakte naast Speedy Bob. Anderzijds mag dit wegblijven en mogen ze in de toekomst Horse Ride en de Horse Pedalo verwijderen, vooral deze laatste krakkemikkige attractie. Een kleine woodie zoals Heidi the ride in Plopsaland de Panne zou wel passen in dit gebied, vind ik persoonlijk. Ik wijk te veel uit en laat me weer meeslepen...

    Back on track, naast het touwenparcours en wat schilderwerken verwacht ik niet veel in Cowboy Town.

    Voor de rest hier en daar wat kleine renovatieprojecten en schilderwerken zoals Kinderland dat opeens een nieuwe verflaag kreeg.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 24-06-19 om 19:03.

  5. #565

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Die bedenking had ik me ook al gemaakt. Wie absoluut vooruit wil, gaat in de rij "vooruit" staan. Wie blijft er dan over in de rij "kiezen?" De mensen die heel graag achteruit willen en de mensen die het niet zo veel kan schelen welke kant ze opgaan. In de rij "kiezen" wordt het relatieve aandeel achteruit-stemmers dus groter. 90% is misschien wat overdreven, maar de kansen zullen zeker geen 50/50 meer zijn. En dat verpest inderdaad ten dele het verrassingseffect. Ik verkies dus het voormiddag/namiddag-principe.
    Ik heb in de "kiezen" rij toch meermaals voorwaarts gegaan hoor. Het is niet enkel de mensen die achteruit willen die daar in gaan, maar het us vooral de competitie die ontstaat die het zo leuk maakt.

  6. #566

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    de voor- en namiddagregeling is niet mogelijk, blijkbaar doen ze nieuwe baan pas open na de middag. Als reden geeft men de afstelling en finetuning van de baan op.
    Aangezien het park maar opent om 10h, en om 17h al terug sluit, kan dit toch gemakkelijk voor en na de openingsuren ?
    Of gaan ze hun ergerlijk beleid van later openen en vroeger sluiten van attracties ook doortrekken op de nieuwe baan....

  7. #567

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    de voor- en namiddagregeling is niet mogelijk, blijkbaar doen ze nieuwe baan pas open na de middag. Als reden geeft men de afstelling en finetuning van de baan op.
    Aangezien het park maar opent om 10h, en om 17h al terug sluit, kan dit toch gemakkelijk voor en na de openingsuren ?
    Of gaan ze hun ergerlijk beleid van later openen en vroeger sluiten van attracties ook doortrekken op de nieuwe baan....
    Mensen van Gerstlauer doen de hele dag nog de bediening van de achtbaan, zij beslissen wanneer er volk in mag. Stel dat die voor en na parkuren ook moeten werken, moeten mensen onnoemlijk veel overuren draaien...

  8. #568

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    ola, dat wist ik niet, maar euh… baan open of niet open, ze zijn er dagelijks aan het werken ? 't is dus precies toch nog nipt geweest om de baan tijdig draaiende te krijgen....

  9. #569

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Mensen van Gerstlauer doen de hele dag nog de bediening van de achtbaan, zij beslissen wanneer er volk in mag.
    Dan is de baan eigenlijk nog maar in soft opening om het zo te stellen. Dit was ook zo bij tiki waka in Walibi, daar waren de mensen van Gerstlauer ook continu aanwezig en ging de baan meestal pas in de namiddag open onder het toeziend oog van de personen van Gerstlauer.

  10. #570

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    't is dus precies toch nog nipt geweest om de baan tijdig draaiende te krijgen....
    Ik heb ergens gelezen dat de TUV de baan pas heeft goedgekeurd enkele uren voor de pers-preview van zaterdag, het was dus idd nipt (en gelukkig voor BJL is het goedgekomen).

  11. #571

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten

    Inderdaad, dat is wat ik ook dacht toen ik er doorheen liep gisteren. Op eerdere concept-arts was te zien dat het plein voor Typhoon onthard zou worden en er beplanting zou komen.

    Ik verwacht dat ze dit in de toekomst nog wel gedeeltelijk zullen doen, omdat de bezoekers bij het binnenkomen steevast richting het plein lopen naar de vroegere ingang. We zagen veel mensen de moeite niet nemen om rond te lopen en liepen al gelijk door de nieuwe beplanting door de nieuwe wachtrij.

    Daarom hoop ik dat het plein en het oude wandelpad tussen de Koggemolen en de Kettingmolen zal verdwijnen zodat het veel duidelijker is waar je naartoe moet.

    Nu, helemaal gaat de verharding nooit verdwijnen want op dit plein is de toegangspoort voor vrachtverkeer en voor de hulpdiensten. Deze poort ergens anders zetten zie ik ook niet meteen gebeuren, aangezien de verharde weg tussen Typhoon en zijn nieuwe wachtrij behouden is.



    Op termijn zal dit gedeelte een nieuw themagebied worden, de vraag is alleen wanneer. Dat de speeltuin verdwenen is, heb ik niet op gelet omdat mijn volledige aandacht naar Land of Legends ging. Ik zal er morgen op letten.

    Voor mij lijkt dit gebied rond de Kettingmolen etc. het meest waarschijnlijke volgende project omdat - zoals ik hier reeds eens heb neergeschreven - dan vanaf de parkingang tot aan Cowboy Town het park reeds gerenoveerd/aangepakt is.

    In Cowboy Town verwacht ik misschien het touwenparcours dat men (volgens geruchten) wil bouwen op de betonvlakte naast Speedy Bob.

    Back on track, naast het touwenparcours en wat schilderwerken verwacht ik niet veel in Cowboy Town.

    Voor de rest hier en daar wat kleine renovatieprojecten en schilderwerken zoals Kinderland dat opeens een nieuwe verflaag kreeg.
    Oei, ze lopen nu al van de paden af, terwijl veel aanplantingen maar net gebeurd zijn.
    Wel zielig dat de mensen er zich niets van aantrekken waar ze lopen. Wel grappig dat iedereen geconditioneerd is om naar dat plein te lopen, stiekem dacht ik al dat dat ging gebeuren. Dat is al een ritueel van elke Bobbejaanland-abbonnee die bij parkopening van de ingang naar dat plein ging.

    Dat stuk vooraan lijkt me wel geen gigantische renovatie te ondergaan.
    Nijpender vindt ik de sfeer en de look en feel van heel de linkeroever. Dat stuk begint echt onsamenhangend te worden en steekt ongelooflijk af tegen LoL, Cowboy Town, Adventure Valley. Om dan nog te zwijgen van de geheel ongethemede boomstambaan. Maar die zie ik op middellange termijn ook wel verdwijnen.

    Zo'n touwenparcours zie ik er nog wel komen. Zeker omdat het zo'n succes is in Slagharen.
    Daar hebben ze veel expertise kunnen opdoen, dus kunnen ze dat makkelijk inplementeren in Bobbejaanland. Bovendien is het gerucht al de ronde gegaan, dus zal het plan wel nog steeds op tafel liggen.
    Het zou alvast die kale betonvlakte eindelijk wegwerken.

    Verder heb ik het gevoel dat Bobbejaanland altijd het kneusje is. Slagharen, en vooral MPG, staan hoger op hun lijstje, waardoor zij eerst altijd hun attracties krijgen. Of zo lijkt het toch.
    Laatst gewijzigd door Jak; 24-06-19 om 20:44.

  12. #572

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ola, dat wist ik niet, maar euh… baan open of niet open, ze zijn er dagelijks aan het werken ? 't is dus precies toch nog nipt geweest om de baan tijdig draaiende te krijgen....
    Enkele uren voor opening was de TUV controle pas rond

  13. #573

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ook ik was aanwezig bij de opening van Land of Legends. Er waren heel wat bekende gezichten te spotten, zoals ex-directeur Roland Kleve. Bobbejaanland heeft knap werk geleverd met de nieuwe zone, dit is exact wat het park nodig had! Door Sledge Hammer en Typhoon erbij te betrekken is dit hele stukje park samenhangend geworden. De sfeer zit goed in het nieuwe gebied en het concept van het centraal plein doet zijn werk goed.

    De baan zelf is fantastisch! Zonder twijfel de beste achtbaan van Belgi?. Een verslag van de opening met heel wat foto's kan je hier terugvinden. Beluister ook onze nieuwe podcast aflevering, volledig toegewijd aan Fury en Bobbejaanland.



  14. #574

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben vandaag terug geweest. Fury opende normaal om 12u... Dat werd uiteindelijk +- 12u25 door een technische storing, aldus het personeel. Dit kwam men zeer laat melden aan de wachtende menigte op het LOL plein voor de wachtrij van Fury. De meerderheid stond er al om 11u30 in volle zon. Ik en mijn beste vriend zijn om de beurt naar Naida Waters gelopen om onder de waterval door te lopen. Dat deed deugd!

    Uiteindelijk ging hij open en wat bleek... Ze hebben de tweede trein operatief gekregen! De capaciteitsproblemen van de afgelopen dagen werden vandaag dus vermeden, hoewel de wachtrij uiteraard lang bleef... Natuurlijk is dat normaal met een nieuwe attractie die opent.

    Hier en daar kleine storingen die snel opgelost werden (Dreamcatcher, Naga Bay). De operations verliepen overal vrij vlot en deugnieten die over hekken klommen en voorstaken in wachtrijen werden aan de desbetreffende attractie geweigerd. Overigens was er extra security aanwezig om de schoolgaande jeugd onder controle te houden want het was heel druk.

    Ik las overigens bij de site met de triple O's dat ze de vandalen die Fury beklad hebben, gevonden hebben. Ze waren zo dom om een foto van hen (in het station van Fury) op sociale media te zetten. Bobbejaanland heeft maatregelen getroffen en ik hoop dat ze hard aangepakt worden. Dat ze maar een duidelijk signaal geven naar dit soort wangedrag.

    EDIT

    Ook hebben ze het probleem bij het oude plein voor Typhoon deels opgelost. Men heeft het hekwerk doorgetrokken waardoor de beplanting afgeschermd is en er niet meer doorgelopen kan worden.

    Er sprongen wel nog enkelingen over de wachtrij hekken omdat ze niet helemaal rond wilde lopen. Dat plein en de oude toegangsweg tussen de Koggemolen en de Kettingmolen moeten (naar mijn gevoel) dus echt volledig afgesloten en beplant worden zodat bezoekers het begrijpen dat ze maar 1 kant op kunnen, namelijk de nieuwe toegangsweg naar LOL.

    De linkeroever is inderdaad een groot contrast met de rechterkant van het park. Toch gok ik dat men eerst het voorste deel bij de Orka's, Koggemolen en Kettingmolen gaan aanpakken aangezien ze daar al die kleine opknapwerkjes gedaan hebben ( springkussen dat weg is, die fonteinen vervangen door beplanting, speeltuintje weg en vervangen door die bootjes). Dit lijken me allemaal tijdelijke opfrissingen om later grondig aangepakt te worden.

    Vervolgens gok ik ook dat ze eerst aan de linkerzijde de buitenboomstammen aanpakken. Van mij mogen die volledig het veld ruimen. Je wordt er toch niet of amper nat in, dus de eigenlijke bedoeling van de attractie is er niet. Bovendien hebben we de veel betere Indiana River die bovendien uniek is als indoor logflume.

    .................................................. ......
    Maar wat zeker eerst moet gebeuren is dat de ronde bootvaart aanpalend aan Land of Legends aangepakt moet worden, vooraleer men elders verder gaat met renoveren... Deze valt letterlijk uit de boot naast al het nieuws/vernieuwde dat er vlak naast gedaan is.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 25-06-19 om 19:07.

  15. #575

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Altijd wel van die nozems te vinden die dergelijke streken uithalen in een pretpark. Vandalisme zoals namen krassen is echt een plaag. Al heeft het ene park zoiets beter onder controle dan het andere.

  16. #576

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik denk dat deze plaag eerder moment-gerelateerd dan park-gerelateerd is. Afgelopen maandag en dinsdag waren DE schoolreis-dagen bij uitstek voor leerlingen uit het secundair: tussen de examens en de vergader-dagen, bestaat de invulling van de leerplicht vaak uit bezigheidstherapie zoals een pretpark-bezoek.

    En 12 - 15-jarigen bezoeken dan de attracties meestal zonder een begeleider in de wachtrij. Lagereschool-kinderen met hun meester of juf komen doorgaans niet tijdens de laatste schoolweek, halen minder deze streken uit en staan meer onder toezicht.

    Nu valt het natuurlijk extra op omdat het op de eerste open-publieksdag van een nieuwe attractie gebeurde. Efteling heeft bij JeDD ook serieus last van "krassen en kriebels".

    Of dit op te lossen of te vermijden is? Eerlijk: het bestaat al zo lang dat pretparken bestaan, dus kom niet af met "jeugd van tegenwoordig". Alleen zie ik nu wel een positieve rol voor sociale en andere media: van publieke schandpaal tot hulpmiddel bij juridische vervolging.

    En aan iedereen die (op de 000-website) om een park-verbod schreeuwt: Dat is enkel mogelijk indien men werkelijk elke bezoeker aan een ID-controle onderwerpt. Daar wil ik als brave burger geen half uur extra voor aan de toegangspoort staan. Voor abonnees zou een verbod misschien nog kunnen, hoewel: als hun abo wordt geweigerd, zouden ze bij een volgend bezoek een online ticket kunnen kopen, desnoods onder een andere naam.

  17. #577

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    En aan iedereen die (op de 000-website) om een park-verbod schreeuwt: Dat is enkel mogelijk indien men werkelijk elke bezoeker aan een ID-controle onderwerpt. Daar wil ik als brave burger geen half uur extra voor aan de toegangspoort staan.
    Zeer terechte opmerking!

  18. #578

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Zeer terechte opmerking!
    Tenzij je herkend wordt ...:

    Een parkverbod is een wel of niet schriftelijk verbod tot het betreden van priv? eigendom. Wie tijdens dergelijk verbod t?ch het terrein betreed en gezien wordt kan makkelijk vervolgd worden voor huisvredebreuk, dus het is meer een kwestie van alert zijn.

    Zelf vind ik persoonlijk dat een parkverbod er voor een reden is, net als het huisreglement van een park een reglement als een ander is. Indien je dit (opzettelijk) overtreed, hoef je er de gevolgen maar van dragen. Que-jumpers, wachtrijbekladders, vandalen, geweldplegers en dergelijke mogen voor mijn part zonder pardon het park uitgezet worden en buiten gehouden worden, permanent of voor bepaalde duur.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #579

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Tenzij je herkend wordt ...:
    Ja, en hoe?! Het controlepersoneel ziet elke dag duizenden verschillende mensen passeren langs die toegangspoorten. Het is quasi onmogelijk werk om gewoon iemand op basis van eens een foto gezien te hebben er uit te pikken. Onbegonnen werk! Je kan wel die straf uitspreken, ze uitvoeren is echter niet zo makkelijk.

    Zoals Earlyspencer zegt moet je dan al ID controle gaan uitvoeren, waar ik allesbehalve voorstander van ben. Want dat gaat nog extra wachttijd cre?eren, en qua privacy valt er ook heel wat over te discussi?ren. Dus nee bedankt.

  20. #580

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ja, en hoe?! Het controlepersoneel ziet elke dag duizenden verschillende mensen passeren langs die toegangspoorten. Het is quasi onmogelijk werk om gewoon iemand op basis van eens een foto gezien te hebben er uit te pikken. Onbegonnen werk! Je kan wel die straf uitspreken, ze uitvoeren is echter niet zo makkelijk.

    Zoals Earlyspencer zegt moet je dan al ID controle gaan uitvoeren, waar ik allesbehalve voorstander van ben. Want dat gaat nog extra wachttijd cre?eren, en qua privacy valt er ook heel wat over te discussi?ren. Dus nee bedankt.
    Ik weet uit goeie bron dat in een niet nader genoemd Belgisch park geregeld wel eens mensen met een parkverbod tegen de lamp lopen als ze herkend worden door personeelsleden die bij de ban aanwezig waren, het is een kwestie van het volhardend te blijven uitvoeren, en na verloop van tijd werpt zoiets ook zijn vruchten af.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •