X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 35 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 698
  1. #61

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik denk dat ze de plaats van de windmolen en ook een deel van de parking zullen gebruiken. Ietwat ongelukkig naast Typhoon, maar wel een fameuze eyecatcher als je toekomt aan het park. Wellicht kunnen ze ook een mooie interactie met de monorail voorzien, net als in Slagharen.

    Vraag is waar ze parking gaan compenseren als mijn vermoeden juist is.

  2. #62

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Vraag is waar ze parking gaan compenseren als mijn vermoeden juist is.
    Is de nieuwe baan niet eerder de oplossing en was de vraag niet eerder: Wat doen we met die gigagrote parking die altijd leeg staat?

  3. #63

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Is de nieuwe baan niet eerder de oplossing en was de vraag niet eerder: Wat doen we met die gigagrote parking die altijd leeg staat?
    Die parking wordt tegenwoordig steeds eerst gevuld, het is de parking aan de overkant van het zijstraatje die leeg blijft

  4. #64

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die parking wordt tegenwoordig steeds eerst gevuld, het is de parking aan de overkant van het zijstraatje die leeg blijft
    I know, maar deze was gewoon te gemakkelijk...

  5. #65

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het blijft verdacht stil rond dit nieuw project al iemand iets gezien als ze het park hebben bezocht?

  6. #66

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Het blijft verdacht stil rond dit nieuw project al iemand iets gezien als ze het park hebben bezocht?
    Ik heb het park al een paar keer bezocht sinds de aankondiging maar voorlopig is er nog niets te zien. Ik vermoed dat er binnenkort wel meer informatie naar buiten zal komen. Waarschijnlijk zullen ze ergens in september/oktober wel beginnen met bouwen of misschien ook later aanvankelijk hoe uitgebreid het project zal worden.

  7. #67

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    In een persbericht enkele maanden terug stond dat de werkzaamheden van start zouden gaan in augustus.

    Als dat klopt, zullen we snel de eerste schuttingen zien opduiken.

  8. #68

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Het blijft verdacht stil rond dit nieuw project al iemand iets gezien als ze het park hebben bezocht?
    Voorlopig nog niets te zien.

  9. #69

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Voorlopig nog niets te zien.
    Het is dan ook bouwverlof

  10. #70

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    En we beschikken over meer technische info en lay out:









    Bron: https://www.omgevingsloket.be/omvPub...QK2SiplYdVIH1w

  11. #71

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Hmmm ... Gold Rush vond ik best wel fijn (alhoewel toch een tikkeltje te ruw om nog maar zo oud te zijn), maar wat me nog meer opvalt is vooral de enorme support constructie en de lage capaciteit!!!

    Voor de rest is dit momenteel wel boven mijn verwachtingen!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #72

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Hmmm ... Gold Rush vond ik best wel fijn (alhoewel toch een tikkeltje te ruw om nog maar zo oud te zijn), maar wat me nog meer opvalt is vooral de enorme support constructie en de lage capaciteit!!!

    Voor de rest is dit momenteel wel boven mijn verwachtingen!
    Capaciteit ligt inderdaad niet enorm hoog, maar het lijkt me een fun ride te worden. Gold Rush ruw, hebben wij dan een verschillende baan gedaan?

  13. #73

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Capaciteit ligt inderdaad niet enorm hoog, maar het lijkt me een fun ride te worden. Gold Rush ruw, hebben wij dan een verschillende baan gedaan?
    Ik heb hem eind Juni dit jaar gedaan, en zowel ik als mijn reisgezelschap vonden hem soms toch écht te ruw uit de hoek komen. Uiteindelijk wou mijn reisgezel hem na 3 keer niet meer doen door een opkomende hoofdpijn ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #74

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik heb hem eind Juni dit jaar gedaan, en zowel ik als mijn reisgezelschap vonden hem soms toch écht te ruw uit de hoek komen. Uiteindelijk wou mijn reisgezel hem na 3 keer niet meer doen door een opkomende hoofdpijn ...
    Watjes, wij deden hem de laatste keer we er waren meer dan een half uur non stop en niemand haakte af

  15. #75

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Als ik vergelijk met de twee recente triple-launch coasters in de meest nabije zustrerparken van BJL en m'n roze bril even opzet, zie ik ...
    1° de betere Gerst-launcher van Slagharen t.o.v. de makkere lancering in MPG.
    2° het functionele wisselspoor zoals bij Star Trek t.o.v. de mono-trein van GoldRush.
    Maar ook ik vind de hier aangegeven theoretische (en dus t.o.v. de realiteit wellicht overschatte) capaciteit van < 700/uur aan de magere kant.

    De detail-locatie en oriëntering bevallen me wel. Sledgehammer raakt hierdoor hopelijk een beetje uit z'n isolement. De tweede en derde afbeelding laten 'em lekker dichtbij de nieuwe coaster slingeren, misschien krijgen we wel een afkooksel van de tweestrijd Loke vs Balder. Het hoogste punt staat wijselijk verder af van Typhoon, waardoor laatstgenoemde niet letterlijk en figuurlijk wordt overschaduwd.

  16. #76

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    We hebben het nieuws even gecapteerd in een eigen nieuwsbericht

  17. #77

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben toch we verrast. De elementen zien er goed uit en de lay-out is uitgebreider dan in Slagharen.

    Over de capaciteit maak ik me minder zorgen. Bobbejaanland is een park waar de wachtrijen vaak niet zo extreem hoog liggen, en als er wachtrijen zijn, worden ze kunstmatig gecreëerd. Deze attractie zal wel wachtrijen hebben, maar bij aangename drukte verwacht ik een half uur als wachttijd.

    De interactie met de Sledgehammer is een goed iets, net als de verwijdering van die witte tent. Dat gebied wordt eindelijk open getrokken. Die tent diende echt als een muur rondom Sledgehammer. En al zeker na de invoering van Dizz, de verwijdering van Mambo en Fly Away.

    Ben nu wel benieuwd naar het thema. Het was nl. de bedoeling dat Typhoon en Sledgehammer mee in het thema werden geïntegreerd. Ik gok nog altijd op een thema zonder IP. Woestijn, moeras, ... of iets anders natuurlijk.

    Wat me ook opvalt is dat Bobbejaanland die vier mascottes terug heeft ingevoerd. Misschien kunnen we over het algemeen wel meer 'natuurlijke' thema's verwachten. Ze gaan missschien terug 100% aanleunen bij cowboy, indianen, ...

    Ben nu wel benieuwd wat ze met de andere zones gaan doen. Na het cowboydorp, Adventure Valley en de zone rond de nieuwe launch, kan het toch niet anders dat ze het parkdeel links ook in een thema zetten of aanpassen.

  18. #78

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind dit eerlijk gezegd een spijtige zaak net omwille van hetgene wat hier als positief bestempeld wordt.

    Dat men Sledge Hammer uit zijn isolement haalt is positief maar de positie van de achtbaan vind ik storend. Sledge Hammer heeft zo'n "nauw contact" echt niet nodig. Een achtbaan die ernaast kronkelt vind ik persoonlijk beter.

    Een lanceerachtbaan zoals Karacho in Tripsdrill had echt perfect geweest. Een soortgelijke achtbaan als deze zou wel mooi geïntegreerd kunnen worden in de omgeving van de Sledge Hammer en Typhoon.

    Ik dacht dat ze de goede kant opgingen maar helaas. Ik ben hier alles behalve enthousiast over.

    Ik ben normaal de eerste om positief te zijn, maar dit onding gaat het voor mij niet worden.

  19. #79

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik vind dit eerlijk gezegd een spijtige zaak net omwille van hetgene wat hier als positief bestempeld wordt.

    Dat men Sledge Hammer uit zijn isolement haalt is positief maar de positie van de achtbaan vind ik storend. Sledge Hammer heeft zo'n "nauw contact" echt niet nodig. Een achtbaan die ernaast kronkelt vind ik persoonlijk beter.

    Een lanceerachtbaan zoals Karacho in Tripsdrill had echt perfect geweest. Een soortgelijke achtbaan als deze zou wel mooi geïntegreerd kunnen worden in de omgeving van de Sledge Hammer en Typhoon.

    Ik dacht dat ze de goede kant opgingen maar helaas. Ik ben hier alles behalve enthousiast over.

    Ik ben normaal de eerste om positief te zijn, maar dit onding gaat het voor mij niet worden.
    Een Karacho in Bobbejaanland, waar zou je die dan neerzetten?

  20. #80

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind het er wel een leuke baan uitzien. Langs één kant positief dat ze met twee treintjes kunnen werken, maar ik vrees voor de storingsgevoeligheid van die draaitafels...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •