X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 281
  1. #261

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vroeg me trouwens net af of Walibi eigenlijk veel reclame had gemaakt voor deze uitbreiding: ik heb daar amper iets van zien passeren eigenlijk.
    Ik dacht eens op de site te kijken of er daar een promospot te vinden was en daar trof ik de attractiepagina aan...
    met de conceptarts nog steeds als enige fotomateriaal en de mededeling dat ze waarschijnlijk iets later zouden openen dan 7 april vanwege de slechte weersomstandigheden de laatste weken. Ergens wil ik het schattig vinden, maar het is toch vooral knullig.
    Deze nooit op je TV scherm zien passeren?


  2. #262

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Deze nooit op je TV scherm zien passeren?
    het is een eeuw geleden dat ik televisie heb gekeken. maar online of in het straatbeeld bijvoorbeeld kwam ik nooit promo tegen...

  3. #263

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    De marketing van Walibi zag ik rond Antwerpen nochtans op volle toeren draaien: affiches aan de bushaltes en zowel Albert Heijn als Kruidvat boden in het voorjaar goedkopere tickets aan. In al deze gevallen kwam de nieuwe coaster prominent in beeld.

  4. #264

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben zondag ook nog eens gepasseerd in Waver tijdens de familiedag van De Post. Het park lag er verzorgd bij en je merkt wel dat ze investeren in het onderhoud. We hebben alle grote attracties kunnen doen, behalve Vampire aangezien deze net voor het onze beurt was bleef hangen op de lift.

    Tiki Waka heeft me positief verrast: vlotte baan met enkele leuke drops, wel wat kort. Qua capaciteit is dit echter wel een tegenvaller. Meer dan een uur moeten wachten. Mooi aangeklede attractie, maar die kop lijkt inderdaad op een vuilbak :-)

    Zeer vriendelijk personeel dat steeds professioneel blijft. Zelfs wanneer een moslim komt vragen of de frikadellen halal zijn :-D

    We hebben een zeer aangename dag gehad, ondanks de massa wespen die die rustig eten niet mogelijk maken.

  5. #265

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Grappig hoe iedereen ineens denkt dat die kop een vuilbak is, ik dacht echt dat ik de enige was

    Ook hier best wel wat reclame gezien voor Tiki-Waka, voornamelijk op internet en TV.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #266

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Enkele dagen geleden zette Walibi Belgium onderstaande omslagfoto op zijn Facebook pagina:



    Gisteren plaatste het park een nieuwe omslagfoto op Facebook, duidelijk een duidelijkere versie van bovenstaande foto:



    Vandaag kregen we deze te zien op Facebook:


    Heeft Walibi Belgium de race naar Halloween ingezet? Het park is er dit jaar in elk geval op tijd bij. Ik ben benieuwd!

  7. #267

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Persoonlijk vindt ik dat Walibi redelijk laat is. Er zijn veel parken die al veer meer bekend hebben gemaakt. Over minder dan een maand begint het Halloweenseizoen eigenlijk al. Desalniettemin ben ik wel zeer benieuwd naar wat ze allemaal voor ons in petto hebben!

  8. #268

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ondertussen zitten we hier al:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #269

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Opvallend dat het onderste deel van de tekening gewoon het logo is.

  10. #270

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Persoonlijk vindt ik dat Walibi redelijk laat is. Er zijn veel parken die al veer meer bekend hebben gemaakt. Over minder dan een maand begint het Halloweenseizoen eigenlijk al. Desalniettemin ben ik wel zeer benieuwd naar wat ze allemaal voor ons in petto hebben!
    Voor Walibi Belgium is dit eigenlijk uitzonderlijk vroeg ;-)! Trouwens, de zuilen aan de inrit van de parking van het park geven vanaf vandaag dit weer:



    Het is dus duidelijk dat het concept van de vorige twee jaren, namelijk 'Enjoy The Day, Fear The Night' blijft, maar de Visuals zien er een pak anders uit!

    Bron: Walactu Belgium

  11. #271

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    @Moderators: ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen (indien niet, verwijder mijn bericht dan maar):

    Moeten we uit bovenstaande foto's afleiden dat de fandag voor leden van ons forum waarschijnlijk plaatsvindt op zaterdag 13 oktober? Of wordt het volgens jullie toch een andere datum?
    Once you sit back, you never go back.

  12. #272

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    @Moderators: ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen (indien niet, verwijder mijn bericht dan maar):

    Moeten we uit bovenstaande foto's afleiden dat de fandag voor leden van ons forum waarschijnlijk plaatsvindt op zaterdag 13 oktober? Of wordt het volgens jullie toch een andere datum?
    das de fandag int algemeen hoor ;-) er zijn nog vele andere sites die evengoed mogen inschrijvingen behandelen, was vorig jaar ook zo ;-) Ik zou er alsnog vanuit gaan dat het op 20 oktober is, want het valt meestal op de eerste nocturne van het park.

  13. #273

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Eventjes tussendoor vermelden dat de website van Walibi Belgium vernieuwd is.

    www.walibi.be/nl
    Laatst gewijzigd door K-ToF; 26-09-18 om 22:36.

  14. #274

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ein-de-lijk! Dat was meer dan tijd!

    Ik geloof dat onze gebeden gehoord worden!

    Nieuwe website - check!
    Vroegere communicatie rond Halloween - check!

    Hopelijk volgt nu ook snel informatie omtrent de fandag.

  15. #275

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ein-de-lijk! Dat was meer dan tijd!

    Ik geloof dat onze gebeden gehoord worden!

    Nieuwe website - check!
    Vroegere communicatie rond Halloween - check!

    Hopelijk volgt nu ook snel informatie omtrent de fandag.
    aha, zelfde template als ze voor hun nieuwe halloween site gebruiken, i see.

    Netjes.
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #276

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    en klik eens door voor info over een abo....

  17. #277

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    De nieuwe app is beschikbaar in de play store. Voorlopig nog niet in de app store van Apple.

  18. #278

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    De nieuwe app is beschikbaar in de play store. Voorlopig nog niet in de app store van Apple.
    Weet je toevallig ook of je de wachttijden kunt bekijken als je niet in het park bent?

  19. #279

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Weet je toevallig ook of je de wachttijden kunt bekijken als je niet in het park bent?
    op de app staan enkel de grote carrousel en tiki waka open met onbekende wachttijden

  20. #280

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgiumfalcon Bekijk Berichten
    op de app staan enkel de grote carrousel en tiki waka open met onbekende wachttijden
    Bij mij staat alles als open maar ook wel overal onbekende wachttijd. Je moet ook toestemming geven om je locatie te geven dus ik denk niet dat het buiten het park werkt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •