X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Geen idee wie dit heeft bedacht of hoe ze er zijn op gekomen maar zoiets had ik zelf niet kunnen bedenken... Bobbejaanland stijgt in mijn achting met hun abo..
    Er is een enquête geweest en blijkbaar is dit de uitkomst.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Er is een enquête geweest en blijkbaar is dit de uitkomst.
    Dat dit de uitkomst is is niet gezegd hé. Ik heb in ieder geval op een heel ander scenario gestemd, het kan ook zijn dat ze met de uitslag van de enquête geen rekening hebben gehouden. Ofwel heeft inderdaad de meerderheid voor iets als dit gestemd, maar dat gaan we wellicht niet weten.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Er is een enquête geweest en blijkbaar is dit de uitkomst.
    De vraag is maar hoe representatief de antwoorden op de enquête waren voor de mening van de deelnemers. Ze kwamen enkel maar de dingen te weten waar ze expliciet naar gevraagd hebben, en je kon (als ik het mij goed herinner) maar uit een beperkt aantal vooraf vastgelegde antwoorden kiezen.

    Zo herinner ik mij bijvoorbeeld dat ik bij een van de enquêtes van Leisure Labs op een bepaald moment mijn mening moest geven over verschillende parken. En zo kreeg ik opeens allerlei vragen over Bellewaerde. Wat ik van Bellewaerde vond, en wat mijn wensen waren in verband met dat park, allerlei zaken. Maar ik had zoiets van: waarom moet ik hierop gaan antwoorden, want Bellewaerde interesseert mij totaal niet (ik ben niet echt het doelpubliek), dus ik heb totaal geen mening hierover. Ik kon die vragen niet overslaan. Dus ik ben toen maar gestopt met het beantwoorden van de vragen op die enquête en heb later nog een herinnering gekregen dat ik nog niet klaar was, maar ik ben niet teruggegaan om verder te antwoorden. Ze hadden mij beter eerst gevraagd of ik wel geïnteresseerd was in Bellewaerde, dan had ik al die nutteloze vragen kunnen overslaan en eventueel nog wat nuttige vragen over andere parken kunnen beantwoorden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •