X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 15 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 281
  1. #181

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Allé, mijn voorspelling voor 4 augustus is dus wel goed gegokt met een Nacht van de Abonnees.

    Maar opnieuw slaan ze de bal weer volledig mis op vlak van communicatie:
    - Zomaar een nocturne schrappen en geen uitleg verstrekken
    - 1 iemand die NL kan op de hele afdeling? Komaan zeg!
    - Dan nog fout reageren met datum van woensdag 4 juli i.p.v. zaterdag 4 augustus?
    - Wat staat er dan voor vrijdag 17 augustus gepland?
    - Nog geen enkele abonnee is hiervan op de hoogte gebracht?
    - Ik ben al jaren ingeschreven op de nieuwsbrieven, en ik heb er vorig jaar 2 gehad. En sindsdien is het weer stil...

    Ik blijf erbij, de aanpassingen in het park met 'Worlds of Walibi' zijn mooi en meer dan welkom, maar laat ze aub eens werk maken van hun digitale 'world', want die is compleet naar de vaantjes!

  2. #182

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vandaag heb ik een mail gekregen over de exclusieve nocturnes. Er zullen 4 nocturnes zijn (7 juli, 13 juli, 4 augustus en 17 augustus) die enkel toegankelijk zijn voor mensen met de optie "Nocturnes en feestdagen" en je moet op voorhand inschrijven. Op de nocturne krijg je dan ook een gratis cocktail/mocktail.

  3. #183

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Amai, dan zal het ook wel kalm zijn in het park volgens mij?

  4. #184

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Leuk nieuws! Maar komaan Walibi, waar blijft de communicatie daarvan? Die eerste is al binnen een dikke week!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #185

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Leuk nieuws! Maar komaan Walibi, waar blijft de communicatie daarvan? Die eerste is al binnen een dikke week!
    Ik heb hier vandaag ook een mail van gekregen met een inschrijvingslink (inschrijven = verplicht). Bovendien kan je per abonnement maar op één avond inschrijven en zijn het aantal plaatsen beperkt. Dat worden dus rustige avonden! Slim ook wel om het te spreiden ipv alle abonnees op één avond.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #186

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik heb hier vandaag ook een mail van gekregen met een inschrijvingslink (inschrijven = verplicht). Bovendien kan je per abonnement maar op één avond inschrijven en zijn het aantal plaatsen beperkt. Dat worden dus rustige avonden! Slim ook wel om het te spreiden ipv alle abonnees op één avond.
    Ah? Ik heb nochtans niets ontvangen. Ik ben nochtans ook abonnementhouder
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #187

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ah? Ik heb nochtans niets ontvangen. Ik ben nochtans ook abonnementhouder
    Misschien enkel de abonnementhouders met de optie nocturnes?

  8. #188

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik heb die optie ook en ook geen mail ontvangen. Communicatie blijft een drama in dat park, het zal nooit veranderen vrees ik.

  9. #189

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Is het enkel voor abonnees? Of mogen ze ook andere bezoekers meenemen tijdens zo'n nocturne?

  10. #190

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Is het enkel voor abonnees? Of mogen ze ook andere bezoekers meenemen tijdens zo'n nocturne?
    Ik denk dat het enkel voor abonnees is dit stond er wanneer ik mij heb ingeschreven: "Op zaterdag 7 en vrijdag 13 juli en op zaterdag 4 en vrijdag 17 augustus blijven de deuren van Walibi open tot 22u, exclusief voor abonnementhouders die beschikken over de optie “nocturnes en feestdagen”."
    Er wordt niks gezegd over het meenemen van vrienden ofzo.

  11. #191

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    ik heb hier nog steeds niets van communicatie rond gehad! wat een fail op dat vlak toch weer van Walibi! Het blijft toch een pijnpunt voor het grootste park van belgië...

  12. #192

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dat hun communicatie naar de klant toe niet altijd even goed is, heb ik zelf ook al gemerkt. Neem nu bijvoorbeeld hun invalidenbeleid. Op zich is dat prima: vrij duidelijk aangegeven op de website en met een niet al te zware beperking mag je toch in vrij veel attracties (ook grote attracties). Over hun toegankelijkheid op zich zal je mij dus nooit horen klagen

    Desondanks kom je op hun facebookpagina soms negatieve recensies tegen. Als je die wat nauwkeuriger leest, dan merk je dat het vrijwel altijd misging door zwakke communicatie. Mensen die met verkeerde verwachtingen komen, of mensen die door informatiegebrek niet gekregen hebben waar ze eigenlijk recht op hadden. Walibi Belgium heeft een goed invalidenbeleid, maar de communicatie erover kan beter!

    Dit gezegd zijnde, gebrekkige communicatie is mijn enige punt van kritiek op Walibi Belgium. Afgezien daarvan vind ik het een zeer goed park.
    Once you sit back, you never go back.

  13. #193

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Walibi en communicatie... Zoek maar eens mijn topic over het jubileumboek van 2015 op. Totaal geen communicatie over dat boek, op mijn mails kwam geen antwoord (en berichten sturen naar hun fb-pagina was op dat moment uitgeschakeld). Dan blijkt plots dat het boek gewoon al een jaar in de winkel ligt in beide talen. Ik weet niet of ik in dat topic dan nog een vervolg getypt heb, maar wanneer ik dan met Halloween 2017 een Frans exemplaar wou kopen gezien dat een laatste kans was, was het boek dus weer nergens te vinden.

    Ook al zijn er niet veel kritiekpunten, dit is toch wel een héél groot punt voor hen.

  14. #194

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    De slechte communicatie vanuit het park gaat al lang terug hoor. Meer zelfs, vergeleken met pakweg 15 jaar geleden is het nu zelfs beter. Ik denk dat het op sommige vlakken ook gewoon een beetje met de Franse slag is hoor. Is het vandaag niet, dan is het morgen. Kijk naar de communicatie voor fandagen en dergelijke.

    Maak het jezelf gemakkelijk en doe zoals ik. Als Walibi Belgium zegt dat het bvb. begin augustus met meer informatie gaat komen, tel er dan gewoon een week of drie bij. Je zal zien dat je vaak minder bedrogen en teleurgesteld gaat uitkomen .

  15. #195

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nogmaals, als ze zich met de 'groten' van Europa willen meten (of toch binnen een paar jaar), dan zullen ze aan hun communicatiebeleid heel wat mogen bijwerken! Vergelijk hun manier van communiceren eens met die van Efteling, Phantasialand, Europa-Park... Zelfs Toverland doet het heel wat beter, en dat park is toch nog een stuk kleiner dan Walibi Belgium?

  16. #196

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Nogmaals, als ze zich met de 'groten' van Europa willen meten (of toch binnen een paar jaar), dan zullen ze aan hun communicatiebeleid heel wat mogen bijwerken! Vergelijk hun manier van communiceren eens met die van Efteling, Phantasialand, Europa-Park... Zelfs Toverland doet het heel wat beter, en dat park is toch nog een stuk kleiner dan Walibi Belgium?
    Je moet zelfs zo ver nog niet zoeken... binnen CDA zelf doet bvb Walibi Holland het ook een pak beter op hun fb en qua communicatie met promo te voeren.

  17. #197

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    Je moet zelfs zo ver nog niet zoeken... binnen CDA zelf doet bvb Walibi Holland het ook een pak beter op hun fb en qua communicatie met promo te voeren.
    Ik weet dat het gericht is op hun doelpubliek, maar de communicatie van Walibi Holland op Facebook vind ik tenenkrullend. Elke week lanceren ze daar wel de vraag met wie je hard wil gaan of nat wil worden (oh my gosh...) of waar en wanneer je een 'creme glaceke' wil gaan eten als het een beetje warm is. En daar krijg ik de kriebels van. Maar soit, ik ben 32 jaar, dus het zal wel aan mijn leeftijd liggen .

  18. #198

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Heeft er iemand al kunnen inschrijven voor die nocturnes? Onze passen geven een foutmelding.

  19. #199

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Heeft er iemand al kunnen inschrijven voor die nocturnes? Onze passen geven een foutmelding.
    Ik heb zonder problemen kunnen reserveren ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #200

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Heeft er iemand al kunnen inschrijven voor die nocturnes? Onze passen geven een foutmelding.
    Bij mij ook geen problemen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •