X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Op vr. 31/08 brachten we een herbezoekje aan Wal. Bel. Het park had nog één en ander goed te maken na begin april: Tiki niet af + Pulsar en CoT heel de dag out of ourder. Dat goedmaken deed het park toen al middels een terugkom-bonnetje 'inkom -50%'.

    Ik heb lectuur van dit en verwante topics deels vermeden om spoilers aangaande Tiki Waka te vermijden. Maar nu wil ook ik m'n ei kwijt, in het besef dat sommige onderwerpen hier ondertussen wel al eens zijn aangekaart.

    + 31/08 = laatste dag voor drievoudige gratis Quick-pass. We ruilden 'em voor parkopening al in, vingerafdruk hoefde niet, voorafgaand je 3 attracties kiezen ook niet.

    - Ophokplicht voor poort, incl. passief meeroken

    - Veel betalende fastpassers in het park

    + Prima aanvalsplan, ook wel een beetje aan het toeval en advies op dit forum te danken: Voormiddag = 1° Dalton, 2° Tiki, 3°Tiki (bis), 4° CoT, 5° Pulsar (Flashback pas na middag open en Psyke was 25 min), 6° Pulsar (bis), 7° Radja, 8° Radja (bis), 9°Cobra en 10°Vampyre. Toch leek het park best druk, zij het telkens op andere plaatsen/momenten dan waar wij net waren. Langst aanschuiven tot 13:00 was Pulsar: 15 min wegens kortstondige storing.

    + In de namiddag 3 keer Psyke zonder fast-ticket dankzij top-personeel qua enthousiasme en opererende snelheid

    + Bis-nummer op Dalton, zonder fast-ticket. Alle gondels waren operatief, nooit gezien (+/- 25 bezoeken sinds 2009)

    - Rokers net voor en achter ons bij wachtrij Dalton. De jeugdige operatoren zagen/deden hieraan niks.

    + 2 keer Calamity zonder fast-ticket.

    + Weerwolf 2 keer met fast-ticket (zou maar één keer mogen per attractie)

    + CoT gebist dankzij fast-ticket

    - Uitwendige aanpassing aan CoT vloekt als een Polynesische tang op een Egyptisch varken en was dus onnodig i.m.o.

    - Geen vuur-effecten binnen bij CoT

    + De nodige kinderdingetjes, in gezelschap van gewillige parkmascotte



    - Pulsar lag er langdurig uit maar ...

    + Pulsar werd om 18:00 nog hersteld: wel knap, amper een uur voor parksluiting -> trisnummer

    + Decoratie Tiki Waka: interactief en overal in de wachtrij wel iets te zien (dus niet voorbijrennen aan de pracht en dan opgehokt in station). Voor mij samen met Vicky in Plopsa Coo het mooiste coasterstation in België.

    - Ik dacht dat deze 'kop' een leuke vuilbak was, anderen dachten èn handelden evenzo!



    - Goedkope brol als decoratiemateriaal in wachtrij Tiki Waka. Bekijk de mondhoek eens: da's van dat kneedbaar schuimrubber, en dan nog voor een interactief decorstuk



    - Jammer dat inzittenden na hun rit op Tiki Waka niet kunnen uitstappen voor de instapplaats, maar op de instapplaats -> capaciteit verlagend

    + Dit is wel (deels) ter wille van een andersvaliden-lift

    + Park tot 19:00 open op weekdag, maar ....

    - Om 18:40 al heel wat wachtrijen gesloten -> geen trisnummer Tiki Waka

    + Je wordt ook niet weggejaagd: snelle eetkraampjes nabij uitgang zijn wel nog open rond (en na) parksluiting

    M.a.w.: Walibi Belgium: gerne wieder,

    een niet zo trouwe bezoeker
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 01-09-18 om 08:10.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    - Ik dacht dat deze 'kop' een leuke vuilbak was, anderen dachten èn handelden evenzo!
    - Goedkope brol als decoratiemateriaal in wachtrij Tiki Waka. Bekijk de mondhoek eens: da's van dat kneedbaar schuimrubber, en dan nog voor een interactief decorstuk
    Die 'vuilbak' lijkt inderdaad een designfoutje: ik had zelf ook mijn bonen te wijk gelegd op een vreugdevolle ontmoeting met een afvalbak.

    Op zich is dat materiaal niet per se een probleem: op een héél seizoen is er enkel een mondhoekje gesneuveld en het is van daaruit niet verder afgebladderd!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •