X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 15 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 281
  1. #121

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Pulsar is weer open, evenals COT. Hoewel het erg druk was, bleven de wachttijden meestal binnen de perken. Overal werd volle capaciteit gebruikt en werd snel doorgewerkt.

  2. #122

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Een vraagje ivm aankoop abo voor meerdere personen voor Walibi alleen.
    Ik heb alle info hier gelezen en met deze info 3 weken geleden een mail gestuurd naar Walibi maar geen antwoord gekregen.

    Ik zou met 7 personen een abo kopen. Zijn dit de uiteindelijke voorwaarden voor een abo voor meerdere personen?:
    Indien vorig jaar een golden pass kan je per blok van max 10 een abo kopen waarbij de eerste 2 personen elk 47 euro betalen en van 3 tot eventueel 10 elk 16 euro in de promo periode.
    Indien je geen golden pass had, is dit per blok van 5.
    De personen zouden ook niet op 1 adres moeten wonen.

    Nog een 2de vraagje:
    De extra kortingen voor anderen personen die je erbij krijgt, is dit per abo of per blok?

  3. #123

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buffaloke85 Bekijk Berichten
    Een vraagje ivm aankoop abo voor meerdere personen voor Walibi alleen.
    Ik heb alle info hier gelezen en met deze info 3 weken geleden een mail gestuurd naar Walibi maar geen antwoord gekregen.

    Ik zou met 7 personen een abo kopen. Zijn dit de uiteindelijke voorwaarden voor een abo voor meerdere personen?:
    Indien vorig jaar een golden pass kan je per blok van max 10 een abo kopen waarbij de eerste 2 personen elk 47 euro betalen en van 3 tot eventueel 10 elk 16 euro in de promo periode.
    Indien je geen golden pass had, is dit per blok van 5.
    De personen zouden ook niet op 1 adres moeten wonen.

    Nog een 2de vraagje:
    De extra kortingen voor anderen personen die je erbij krijgt, is dit per abo of per blok?
    7 personen kan enkel indien alle personen het voorgaande jaar een golden pass hadden ;-) maar moeten idd niet op 1 adres wonen, wij hebben het ook zo gedaan met 9!

    vraag2: per abo

  4. #124

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ok, dank je wel voor de info.

  5. #125

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    uGaat Walibi Belgium voor langere openingsuren?

    Volgens Ameworld wel. Het park zou 's zomers immers een aanvraag ingediend hebben om 's zomers langer open te mogen blijven. De afgelopen jaren bleef het park in de zomer open van 10u00 tot 19u00, nu heeft men een aanvraag ingediend om open te blijven van 9u00 tot 19u00.

    Maar da's nog niet alles. Walibi Belgium heeft volgens Ameworld ook een aanvraag ingediend voor 20 dagen waarop het open mag blijven tot 23u00. Dat zijn er 10 meer dan ze nu hebben. Ter compensatie - ik veronderstel voor de buren - zou het park per extra dag dat het mag open blijven, een andere dag volledig gesloten blijven!

    Bron: Ameworld.net

  6. #126

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    uGaat Walibi Belgium voor langere openingsuren?

    Volgens Ameworld wel. Het park zou 's zomers immers een aanvraag ingediend hebben om 's zomers langer open te mogen blijven. De afgelopen jaren bleef het park in de zomer open van 10u00 tot 19u00, nu heeft men een aanvraag ingediend om open te blijven van 9u00 tot 19u00.

    Maar da's nog niet alles. Walibi Belgium heeft volgens Ameworld ook een aanvraag ingediend voor 20 dagen waarop het open mag blijven tot 23u00. Dat zijn er 10 meer dan ze nu hebben. Ter compensatie - ik veronderstel voor de buren - zou het park per extra dag dat het mag open blijven, een andere dag volledig gesloten blijven!

    Bron: Ameworld.net
    Als dat blijkt waar te zijn dan is het opvallend dat ze vroeger willen open gaan. Kan interessant zijn het eerste jaar want hoeveel mensen gaan zo vroeg willen gaan? Ook de extra nocturnes zijn de moeite. Misschien nog extra events?

    Nog een nieuwtje, bij Quick kan je weer een Quick Pass krijgen bij een Maxi Menu. Geldig voor 3 attracties, inclusief Tiki-Waka. Actie loopt nog tot 22/04. Als ik het goed gelezen heb blijft de Quick Pass geldig tot 31/08.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  7. #127

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zou dat niet voor Aqualibi zijn, die '9u'?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #128

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Zou dat niet voor Aqualibi zijn, die '9u'?
    Neen, het zou wel wel degelijk gaan om Walibi Belgium. Pretparken die om 9u00 openen zijn niet zo vreemd. Een tiental jaren geleden bijvoorbeeld, toen Bobbejaanland nog gerund werd door de familie Schoepen, was het park 's zomers ook geopend van 09u00 tot 19u00.

  9. #129
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ook EuropaPark gaat al om 9 uur open. Ik vind het goed, want zo kan je een uur of twee veel attracties doen zonder aan te schuiven, en erna op je gemak gaan eten. De grootste drukte is toch ergens tussen 12-16u, want na 16u gaan mensen die ver moeten met de wagen alweer weg.

  10. #130

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vandaag alweer voor de derde keer dit jaar eens langs gegaan en het leek me eens leuk nog eens kort enkele dingen samen te vatten:

    -Nieuwe decoratie bij Exotic World: top! waar de zone er al gezellig begon uit te zien, word het steeds duidelijker dat ze zwaar gaan inzetten op thema. De vele beeldjes, maskers en totems die zich nu nog in verschillende stadia van afwerking bevinden tonen dat het park wilt dat bezoekers nieuwe dingen kunnen blijven ontdekken in het park.

    -Nieuwe decoratie bij Tiki-Waka: Natuurlijk ook top. De baan vond ik vandaag (door het warme weer misschien?) ietsje pittiger aanvoelen dan vorige keer en de toegevoegde decoratie vormt wel een meerwaarde op dat laatste stuk. Ik hoop dat we hier ook meer van gaan zien in het begin van de baan, maar op de grote hoogte van de eerste helft van de layout is dat misschien een stuk moeilijker.

    -Voor de eerste keer dit jaar eindelijk mijn guilty pleasure nog eens gedaan: Gold River Adventure! Heerlijk om te zien dat de attractie nu wat aandacht en appreciatie krijgt van de bezoekers door middel van een goedgevulde wachtrij. De rit is oneindig veel interessanter geworden dankzij Tiki Trail en vooral Tiki Waka. Ik kan niet wachten om de attractie te doen wanneer ook de Westernzone is aangepakt!

    -Pulsar stond vandaag hevig: zelfs front zijn we goed nat geworden.

  11. #131

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    -Voor de eerste keer dit jaar eindelijk mijn guilty pleasure nog eens gedaan: Gold River Adventure!
    Ik vond dat voordien zelfs al een niet te missen subtopper bij een dagje Walibi: een tochtjes uitblazen en weg van de wereld!
    Het is volgens mij ook een deel omdat de attractie zelf veel zichtbaarder is geworden, eerder dan dat je vanuit de attractie meer kan zien.

  12. #132

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vond dat voordien zelfs al een niet te missen subtopper bij een dagje Walibi: een tochtjes uitblazen en weg van de wereld!
    Het is volgens mij ook een deel omdat de attractie zelf veel zichtbaarder is geworden, eerder dan dat je vanuit de attractie meer kan zien.
    Ik vind het jammer om te zeggen, maar GRA heb ik eigenlijk nog zo goed als nooit gedaan. Ik denk er gewoon nooit aan omdat je hem van nergens zag. Maar bon, nu staat hij zeker op mijn to do-lijst voor het volgende bezoek.

  13. #133

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Mijn vrouw mocht niet in Tiki-Waka omdat ze in een rolstoel zit. Ze kreeg te horen dat ze in juni maar eens terug moest komen.
    Ze mocht hem wel doen maar moest de gewone wachtrij doen maar dat gaat niet met een rolstoel en zolang kan ze niet recht staan.
    Met een beetje overtuigingskracht heb ik de operator toch kunnen overhalen dat ik en men dochter de wachtrij deden en dat men vrouw dan via de uitgang kon aansluiten als het aan ons was.

    Pulsar stond idd hevig. Goed nat geworden op de eerste rij.

  14. #134

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Op Facebook meldt Walibi Belgium dat het abonnementenbureau morgen van 14u tot 18u geopend zou zijn, dat om Let's Go Passen te laten maken. Opvallend, want het park is verder gewoon dicht.

    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #135

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Op Facebook meldt Walibi Belgium dat het abonnementenbureau morgen van 14u tot 18u geopend zou zijn, dat om Let's Go Passen te laten maken. Opvallend, want het park is verder gewoon dicht.
    Goed initiatief. Alleen gaat dit natuurlijk enkel mensen aantrekken die niet te ver van het park wonen.

    Vraagje: is het elk jaar zo dat het zo druk is bij de dienst abonnementen?
    Mijn vorig abonnement heb ik gekocht in augustus 2016 en toen was het natuurlijk totaal niet druk want het was ook niet het begin van het seizoen.

  16. #136

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Goed initiatief. Alleen gaat dit natuurlijk enkel mensen aantrekken die niet te ver van het park wonen.

    Vraagje: is het elk jaar zo dat het zo druk is bij de dienst abonnementen?
    Mijn vorig abonnement heb ik gekocht in augustus 2016 en toen was het natuurlijk totaal niet druk want het was ook niet het begin van het seizoen.
    Aqualibi is wel geopend, dus winwin, mensen die een abo komen halen zullen mogelijk een duikje nemen en vice versa, mensen die een duikje willen nemen kunnen een abo laten aanmaken.

  17. #137

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Was net een enquête van Walibi aan het invullen met o.a. de vraag welke attracties ik gedaan had --> 'Tiki Tree'?! Wellicht een communicatiefout bij Walibi van 'Tiki Trail', maar toch...

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #138

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Yelle, ben je dan niet in de bomen geklommen voor de perfecte foto van het nieuwe gebied?

  19. #139

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Goed initiatief. Alleen gaat dit natuurlijk enkel mensen aantrekken die niet te ver van het park wonen.

    Vraagje: is het elk jaar zo dat het zo druk is bij de dienst abonnementen?
    Mijn vorig abonnement heb ik gekocht in augustus 2016 en toen was het natuurlijk totaal niet druk want het was ook niet het begin van het seizoen.
    April was vaak een ramp om abo's te laten aanmaken in Walibi, maar de voorbije zaterdag ging het toch goed vooruit. We waren wel al om 9h15 aan het park . Je ziet wel dat ze duidelijk inzetten op personeel, er waren maar liefst 10 balies open en het personeel was vlot in de aanmaak van de passen.

  20. #140

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    April was vaak een ramp om abo's te laten aanmaken in Walibi, maar de voorbije zaterdag ging het toch goed vooruit. We waren wel al om 9h15 aan het park . Je ziet wel dat ze duidelijk inzetten op personeel, er waren maar liefst 10 balies open en het personeel was vlot in de aanmaak van de passen.
    Zondag was het heel de dag aanschuiven vanop de invalide parking

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •