X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Een seizoen dat meteen valse noot is gestart, dat lijkt me toch de teneur na de eerste dag. CoT die nog niet klaar is, Pulsar die uit ligt, Tikizone en KiddieBay begrijp ik nog ergens, anderzijds is het ook en vooral kwestie van plannen vermoed ik. Ze hebben geen winteropening en als je ziet hoe snel de baan uiteindelijk opgebouwd is moet dat toch beter te plannen zijn vanaf oktober. Al zal de planning van Gerstlauer ook wel meespelen natuurlijk en moeten zij ook de tijd krijgen om die baan te ontwerpen/maken. Want deze baan is toch anders dan hetgeen ze hebben laten zien bij de aankondiging van het masterplan.

    Van CoT begrijp ik het echter niet, die attractie is perfect bereikbaar en dit hadden ze al kunnen doen voordat Tiki Waka opgebouwd ging worden.
    Ook Pulsar vind ik bizar, de boten zouden direct na de herfstvakantie onderhouden moeten worden, zeker aangezien het nog altijd de enige Powersplash is en Mack met deze info ook veel mee kan doen. En in die tijd hadden ze bij Mack 2 nieuwe boten kunnen maken. Waterinloop in de technische kelder (mocht dat de reden zijn) is wel een vrij zielige reden voor een waterattractie die nog geen 2 jaar oud is...

    Ivm de parking en de abonnementen, bizar dat ze het personeel zo anders informeren of totaal niet volledig op de hoogte brengen. Ochja, het is alleszins al veel beter dan seizoensopening Six Flags 2003.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 01-04-18 om 08:16.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •