X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dat is een heldere uitleg... Totdat je de folder bekijkt en er weer iets tegenstrijdigs staat.

    Op de site van Walibi zie ik op het eerste zicht niks over de parking pas zonder het formulier te beginnen invullen. Op de site van Bellewaerde staat er nu "parkeer je gratis bij je favoriete park". Maar op deze afbeelding meen ik toch te lezen dat de toegang tot 2 parken is:



    "acces aux parkings des 2 parcs, pour 2 plaques d'en de rest is écht te klein om te lezen"

    Dus het is wel voor beide parken. (En zelfs voor twee voertuigen! Maar niet tegelijkertijd neem ik aan?) Anders zie ik niet in waarom ze de prijs verhoogd hebben, en het zou ook niet logisch zijn dat je een abonnement op beide parken kan nemen en dan maar op één park een parkingabonnement kan nemen.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 06-03-18 om 20:46.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat is een heldere uitleg... Totdat je de folder bekijkt en er weer iets tegenstrijdigs staat.

    Op de site van Walibi zie ik op het eerste zicht niks over de parking pas zonder het formulier te beginnen invullen. Op de site van Bellewaerde staat er nu "parkeer je gratis bij je favoriete park". Maar op deze afbeelding meen ik toch te lezen dat de toegang tot 2 parken is:



    "acces aux parkings des 2 parcs, pour 2 plaques d'en de rest is écht te klein om te lezen"

    Dus het is wel voor beide parken. (En zelfs voor twee voertuigen! Maar niet tegelijkertijd neem ik aan?) Anders zie ik niet in waarom ze de prijs verhoogd hebben, en het zou ook niet logisch zijn dat je een abonnement op beide parken kan nemen en dan maar op één park een parkingabonnement kan nemen.
    Een gezin van meer dan vijf personen komt mogelijk met twee wagens, vandaar de optie twee voertuigen neem ik aan.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Een gezin van meer dan vijf personen komt mogelijk met twee wagens, vandaar de optie twee voertuigen neem ik aan.
    Daar dacht ik ook aan, maar ik veronderstelde dan dat beide chauffeurs de optie "parking" op hun pas moesten nemen, en dat de optie voor 2 nummerplaten louter is om niet verplicht te zijn steeds met dezelfde auto te komen. Een gezin dat éénmalig langskomt kan toch ook niet met één parkeerkaartje voor twee auto's weg?

    Edit: net even de flyer van vorig jaar bekeken en blijkbaar was de parking pas vorig jaar ook al voor de parkings van beide parken, dat wist ik niet. Het enige verschil is dus de twee nummerplaten.

    https://prnt.sc/int6de
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 06-03-18 om 23:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •