Ik heb gekozen voor:

  • parking
  • korting op partnerparken
  • gratis maaltijd
  • anders


Het hangt er bij mij voor een groot deel van af voor welke parken de voordelen in kwestie juist geldig zijn. Want ik zou met mijn abonnement verschillende parken doen, en niet zo heel veel Walibi Belgium zelf (waarschijnlijk maar 2 of 3 keer). Als die voordelen dan enkel voor Walibi Belgium zouden gelden, dan zou het voor mij toch niet zo'n goeie deal zijn.

Met korting op partnerparken hoop ik dat er bedoeld wordt meer dan 50% korting? Want 50% korting krijg je nu toch ook al in veel gevallen (Walibi Holland, Phantasialand...).

De parking zou ik nemen als die voor alle gekozen parken geldt, dus ook de partnerparken. Als het maar enkel voor die paar keer Walibi België is, dan vind ik het niet de moeite.

De gratis maaltijd is zeker interessant, maar dan wel enkel als dit is zoals in mijn originele voorstel: na sluitingstijd. Tijdens de openingsuren moet ik geen hele maaltijd gaan binnenspelen, want dan kan ik geen enkele deftige attractie meer doen. En ook met exclusieve toegang tot het restaurant na sluitingstijd enkel voor abonnementshouders die de optie gekozen hebben, of anders de mogelijkheid voor abonnementshouders om 's morgens te reserveren voor het restaurant die avond zodat je zeker nog een plaats hebt i.p.v. dat het restaurant ondertussen al vol zit met 'gewone' gasten.
Voor mij moet de maaltijd niet helemaal gratis zijn, gewoon de gelegenheid om die exclusieve toegang tot het restaurant te hebben na de openingsuren zou ik al heel interessant vinden.