Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Zo te zien hebben ze niet enkel de rechten op de figuurtjes over genomen. Het is weer héél erg copy-paste voor dit parkje.

Normaal is dat enkel jammer voor ons als fans, maar prima voor het gewone publiek. Echter heb ik zelfs daar in dit geval mijn twijfels over, aangezien het voor Polen niet heel ongebruikelijk is om geregeld deze kant op te komen.
Dat is nu ook gewoon juist de bedoeling (volgens mij), aangezien mensen die in Polen wonen niet (meer) naar België, Nederland of Duitsland gaan komen om een Plopsapark te bezoeken als er één (vlak) bij hen in de buurt is, toch? Door veel te kopiëren en na te bouwen van in hun andere (succesvolle) parken wilt Plopsa (volgens mij) gewoon de belevenis van Plopsa overal op (ongeveer) dezelfde manier geven en overbrengen aan/naar de bezoekers van de verschillende Plopsaparken, denk ik. Plopsa is trouwens niet de enige pretparkgroep die dit doet. Volgens mij is dat in Disneyparken ook grotendeels zo, vooral dan in de (originele) Disneyland Parken zelf. Ik vind het voor zowel Plopsa als Disney prima en goed zo, aangezien er overal op de wereld (en zo dus ook ver van elkaar) verschillende (pret)parken van deze (2 (en ook nog vele andere)) pretparkgroepen op de wereld te vinden zijn.