X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 92
  1. #21

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Schiet goed op en je begint al veel zaken echt te herkennen.

    Alleen jammer dat er zoveel copy paste is tussen de parken (en al zeker de indoors).
    Ik snap waarom dat je dat zegt want inderdaad voor De Panne en Hasselt bijvoorbeeld is dat echt jammer. Ligt dicht genoeg bij elkaar om beide te bezoeken en dan jammer genoeg hetzelfde te zien. Bij Holiday Park en zeker in Polen vind ik dat minder erg want dat is echt al ver van de bed show. Ze hebben een concept dat werkt, dus kunnen ze dat gerust opnieuw gebruiken. Maar opnieuw, bij ons moeten ze nog meer werken aan variatie.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #22

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Zou de Poolse K3 passen in dit plan? En mogen we dus optredens van hen verwachten in het park? https://m.hln.be/showbizz/muziek/nee...opie~a050801f/

  3. #23

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Geweldig dat Plopsa zo blijft groeien, ook al is het in licentie. Ook in Tsjechië lijkt er binnenkort een nieuw indoor pretpark te openen. Het park zou 25 attracties krijgen en moet 300.000 bezoekers per jaar over de vloer krijgen. Zie: https://nl.letsgodigital.org/pretpar...park-tsjechie/
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  4. #24

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Ondertussen is het project al vergevorderd:
















    Dit en veel meer: Facebook Plopsa

  5. #25

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Leuk om te zien hoe sommige attracties toch een nieuw thema hebben gekregen tegenover andere parken. Wel jammer dat het er desalniettemin uitziet als de zoveelste Plopsa Indoor... Niet echt iets waar mijn pretparkhart sneller van gaat slaan.

  6. #26

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Leuk om te zien hoe sommige attracties toch een nieuw thema hebben gekregen tegenover andere parken. Wel jammer dat het er desalniettemin uitziet als de zoveelste Plopsa Indoor... Niet echt iets waar mijn pretparkhart sneller van gaat slaan.
    Snap ik zeker, maar de kans dat ze al onze indoor parken gezien hebben is natuurlijk vrij klein Maar effectief, ik ga er geen reisje naar Polen voor plannen en ook geen omleiding van een gepland Pools reisje
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  7. #27

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Amai, is opeens snel opgeschoten. Ik vind het er wel knap uitzien, maar inderdaad jammer dat alles zo klassiek geworden is intussen.

  8. #28

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Inderdaad jammer dat ze de hal zo standaard maken. Maar die vlindermolen vind ik toch origineel en mooi!

  9. #29

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Die vlindermolen vind ik ook erg geslaagd! En die vikingbootjes hebben we volgens mij ook nog nergens bij Plopsa zo gezien. Ook de gevels in Heidi-stijl vind ik hier, net als in De Panne, heel knap. Wat attracties betreft is het natuurlijk helemaal geen spannend project (voor ons), dus ik zie mezelf ook niet snel dit park bezoeken.

  10. #30
    borisvdd
    Guest

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Is dat ctrl-C + ctrl-V?

  11. #31

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Is dat ctrl-C + ctrl-V?
    What if natuurlijk. Denk dat mensen in Polen daar echt geen moer om geven dat dat net hetzelfde zou zijn als een indoor park dat zich ruwweg 700 kilometer verder bevindt, in Hasselt.

    Het concept werkt, ze hebben de designs liggen, dus why not. Je kan ze het niet kwalijk nemen dat ze zo goedkoop mogelijk te werk willen gaan om meer geld te verdienen aan het project hé.
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #32

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    What if natuurlijk. Denk dat mensen in Polen daar echt geen moer om geven dat dat net hetzelfde zou zijn als een indoor park dat zich ruwweg 700 kilometer verder bevindt, in Hasselt.

    Het concept werkt, ze hebben de designs liggen, dus why not. Je kan ze het niet kwalijk nemen dat ze zo goedkoop mogelijk te werk willen gaan om meer geld te verdienen aan het project hé.
    Helemaal mee eens. Als Six Flags en Merlin (Legoland) het doet waarom zou Plopsa dat niet mogen. Geen haan die er wakker van ligt. Alleen enkele pretparkfreaks.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  13. #33

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    What if natuurlijk. Denk dat mensen in Polen daar echt geen moer om geven dat dat net hetzelfde zou zijn als een indoor park dat zich ruwweg 700 kilometer verder bevindt, in Hasselt.

    Het concept werkt, ze hebben de designs liggen, dus why not. Je kan ze het niet kwalijk nemen dat ze zo goedkoop mogelijk te werk willen gaan om meer geld te verdienen aan het project hé.
    Klopt, enkel en alleen komt er bij Plopsa veel commentaar op omdat ze het kopiëren tot in het oneindige doortrekken. Dat je 2 dezelfde parken 700 km van elkaar hetzelfde aankleedt zal niemand deren, maar in 1 (deel)park 10 keer hetzelfde (statische) beeld zetten is er wel volledig over vind ik. Al heb ik geen idee of ze dat momenteel hier ook doen. Als ze meer afwisseling steken in hun beelden en detailthematisatie is er voor mij geen enkel probleem...

  14. #34

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Ik vind het net omgekeerd eigenlijk, het kopiëren van de beelden stoort me niet. Ik heb eigenlijk ook niet echt iets tegen het bussinesplan van Plopsa en begrijp best dat ze parken nabouwen, maar puur als fan vind ik dit jammer. Dat de bezoekers het niet erg vinden weet ik ook wel, en ik ga zeker blij zijn voor Plopsa als ze ginder goed gaan boeren. Maar persoonlijk zegt het project me weinig en dat is voor een pretparkfan toch niet zo fijn om toe te geven.

    Lego-parken vind ik nog een stapje erger dan Plopsa zelfs, en daar komt ook bakken kritiek op van veel fans.

  15. #35

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik vind het net omgekeerd eigenlijk, het kopiëren van de beelden stoort me niet. Ik heb eigenlijk ook niet echt iets tegen het bussinesplan van Plopsa en begrijp best dat ze parken nabouwen, maar puur als fan vind ik dit jammer. Dat de bezoekers het niet erg vinden weet ik ook wel, en ik ga zeker blij zijn voor Plopsa als ze ginder goed gaan boeren. Maar persoonlijk zegt het project me weinig en dat is voor een pretparkfan toch niet zo fijn om toe te geven.

    Lego-parken vind ik nog een stapje erger dan Plopsa zelfs, en daar komt ook bakken kritiek op van veel fans.
    Ja, ok als fan is het inderdaad niet de moeite om naar daar te gaan (zelfde bij Lego-parken). Maar dat vind ik volledig te begrijpen, voor die paar 100 man die die oversteek zou wagen moeten ze toch echt geen volledig nieuw ontwerp maken? Maar op een kleine oppervlakte altijd dezelfde beelden zien staan merken meer mensen op dan enkel fans. En dan besef je echt wel dat ze enkel en alleen het geld uit je zakken willen. Bekijk het zoals Parc Asterix, daar zit net veel verschil in de beelden en detailthematisatie en door de subtiele grapjes versterk je de sfeer die je park uitstraalt heel hard. Als fan ben je toch veel meer geneigd om terug te keren naar Parc Asterix dan naar Plopsaland De Panne (puur op vlak van diversiteit in beelden en detailthematisatie dan)

  16. #36

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Ja oké, voor fans die echt per sé alle parken in heel de wereld willen doen is het inderdaad jammer dat je 2x (of meer ofcourse) hetzelfde tegenkomt. Lijkt me inderdaad niet de moeite om speciaal naar Polen te gaan voor dat park.

    Maar soms moeten we breder durven kijken natuurlijk dan enkel de fans natuurlijk. Plopsa bouwt parken voor het brede publiek (met veel geld, face it), niet voor pretparkfans.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #37

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ja, ok als fan is het inderdaad niet de moeite om naar daar te gaan (zelfde bij Lego-parken). Maar dat vind ik volledig te begrijpen, voor die paar 100 man die die oversteek zou wagen moeten ze toch echt geen volledig nieuw ontwerp maken? Maar op een kleine oppervlakte altijd dezelfde beelden zien staan merken meer mensen op dan enkel fans. En dan besef je echt wel dat ze enkel en alleen het geld uit je zakken willen.
    Er zijn volgens mij nauwelijks tot geen beelden die in de Indoor-parken meer dan één keer voorkomen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Maar soms moeten we breder durven kijken natuurlijk dan enkel de fans natuurlijk. Plopsa bouwt parken voor het brede publiek (met veel geld, face it), niet voor pretparkfans.
    Dat is toch exact wat ik zel al zeg? Mijn enige reactie daarop is gewoonweg 'jammer voor ons'.

  18. #38

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat is toch exact wat ik zel al zeg? Mijn enige reactie daarop is gewoonweg 'jammer voor ons'.
    Mijn reactie was dan ook niet uitsluitend op jouw bovenstaande reactie gericht natuurlijk.
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #39

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Nieuwe foto's van (de zone rond) de Wickie Coaster. Het ziet er allemaal heel netjes uit!





    Foto's: © Nick Jespers
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #40

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Een bijkomende reeks foto's:












    Dit en meer: Facebook Plopsa

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •