X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 92 van de 92
  1. #81

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Ok, dit Majaland is inderdaad volledig anders qua aankleding. En het is wel mooi, enkel spijtig van die bergen aan de achterwand. Ok, een berg heeft meestal een piek, maar een beetje verschil in berg (een lagere piek, een met 2 pieken, een 'ronde' berg, een assymetrische, etc.) had toch wel gemogen. Het is beter dan niets, maar ze moeten nu toch zelf ook zien dat dit wel wat lachwekkend is en vooral totaal onrealistisch. Wat voor nut heeft het dan om daar een mooi (realistisch) dorpje in Alpenstijl voor te zetten als je de Alpen zelf totaal onrealistisch weergeeft? :s

  2. #82

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ok, dit Majaland is inderdaad volledig anders qua aankleding. En het is wel mooi, enkel spijtig van die bergen aan de achterwand. Ok, een berg heeft meestal een piek, maar een beetje verschil in berg (een lagere piek, een met 2 pieken, een 'ronde' berg, een assymetrische, etc.) had toch wel gemogen. Het is beter dan niets, maar ze moeten nu toch zelf ook zien dat dit wel wat lachwekkend is en vooral totaal onrealistisch. Wat voor nut heeft het dan om daar een mooi (realistisch) dorpje in Alpenstijl voor te zetten als je de Alpen zelf totaal onrealistisch weergeeft? :s
    Ben ik volledig mee eens, de mooi gethematiseerde hutjes steken af tegen die afschuwelijke achtergrond. Een realistische foto op doek was beter geweest. Nu lijkt het meer op een Milka-chocolade reclame.

  3. #83

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Nu lijkt het meer op een Milka-chocolade reclame.
    Met Plopsa zou zoiets niet eens zo'n gek idee zijn.

  4. #84

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Het was al gepost door etwien in het topic van Holiday Park, maar Majaland Kownaty opent dus pas op 29 september 2018 (i.p.v. 26 mei 2018).

    Volgens Steve zou het te maken hebben met het keuren van de attracties (tussentijdse keuringen zoals bij ons kennen ze daar niet), alsook het feit dat Plopsa het park zélf zal uitbaten (en niet licenties afstaan). Hiervoor willen ze ook nog op zoek gaan naar het geschikte personeel.

    Steve beloofde wel dat dit het mooiste park van de groep wordt. We zijn alvast benieuwd!

  5. #85

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Het was al gepost door etwien in het topic van Holiday Park, maar Majaland Kownaty opent dus pas op 29 september 2018 (i.p.v. 26 mei 2018).

    Volgens Steve zou het te maken hebben met het keuren van de attracties (tussentijdse keuringen zoals bij ons kennen ze daar niet), alsook het feit dat Plopsa het park zélf zal uitbaten (en niet licenties afstaan). Hiervoor willen ze ook nog op zoek gaan naar het geschikte personeel.

    Steve beloofde wel dat dit het mooiste park van de groep wordt. We zijn alvast benieuwd!
    Hebben ze het project dan overgenomen? Ik dacht dat het oorspronkelijk een project van andere investeerders was. Of ben ik mis?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  6. #86

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Hebben ze het project dan overgenomen? Ik dacht dat het oorspronkelijk een project van andere investeerders was. Of ben ik mis?
    Volgens dit artikel (uit 2015) ging het om een participatie van 15% in Holiday Park Kuwotny. Of dit nu gaat om het huidige Mayaland of om een participatie in het overkoepelende recreatiepark is mij niet duidelijk. Geen idee in hoeverre die plannen gewijzigd zijn en de investering nu groter is dan gepland of niet. De kans dat het park onder het Plopsa merkt valt lijkt me wel sterk aanwezig als ik deze pagina in onderhoud bekijk.

    Iemand een idee trouwens hoe het met die Tsjechische licentie zit waarvan sprake in het artikel?
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  7. #87

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Volgens dit artikel (uit 2015) ging het om een participatie van 15% in Holiday Park Kuwotny. Of dit nu gaat om het huidige Mayaland of om een participatie in het overkoepelende recreatiepark is mij niet duidelijk. Geen idee in hoeverre die plannen gewijzigd zijn en de investering nu groter is dan gepland of niet. De kans dat het park onder het Plopsa merkt valt lijkt me wel sterk aanwezig als ik deze pagina in onderhoud bekijk.
    Het feit dat Plopsa zelf een pagina of website maakt wil op zich niet veel zeggen. Dat kan gewoon deel uitmaken van de overeenkomst. Ik heb m'n twijfels .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  8. #88

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Ik heb die info omtrent de uitbating gelezen in volgend artikel:

    Ook de operationele kant speelt mee. Eigenlijk zou het gloednieuwe park uitgebaat worden door de Nederlandse investeerder Momentum Capital. "Na overleg hebben we besloten dat Plopsa het park volledig zelf gaat exploiteren. Daarvoor willen we wel eerst de juiste mensen verzamelen en dat heeft tijd nodig."

  9. #89

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik heb die info omtrent de uitbating gelezen in volgend artikel:
    Lijkt me eerder een verbloemd gegeven dat Monumental Capital zich ofwel terugtrekt of de benodigde financiën niet kan/wil behalen.

  10. #90

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Lijkt me eerder een verbloemd gegeven dat Monumental Capital zich ofwel terugtrekt of de benodigde financiën niet kan/wil behalen.
    Geen idee. Ik heb ook even gepolst bij mijn contact van PlopsaFans, maar die zei ook (nog) van niets te weten hieromtrent.

  11. #91

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    Het park opent zo dadelijk officieel!

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #92

    Re: [Majaland Kownaty] 2017

    En nu ook een volledig artikel over de opening van Majaland Kownaty en de uitbreidingsplannen: http://www.pretparken.be/article/201...nd%20en%20doet
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •