X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Zou Walibi belgium er beter af zijn als Six Flags was gebleven?

Stemmers
17. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, ik denk van wel!

    1 5,88%
  • Neen, ik denk het niet!

    11 64,71%
  • Ik heb geen idee.

    5 29,41%
Resultaten 1 tot 20 van de 26

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Zou Walibi er beter af zijn als het Six Flags was gebleven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat je doelt op het voormalige 'Six Flags Ohio', dat later Geauga Lake geworden is en nu niet meer bestaat?

    In 2007 heb ik dat park bezocht (toen was het dus al enkele jaren in handen van Cedar Fair), en ik vond dat met voorsprong het slechtste park dat ik ooit in de USA bezocht heb!
    Inderdaad, wijlen Six Flags Worlds of Adventure, gedoopt tot het grootste pretpark ter wereld (toen in zijn tijd). Een project dat te snel uitgebouwd werd, maar niet van grond ging. De ligging, de gigantische kostprijs en de slechte reviews waren de dood van dit park. Cedar Fair heeft dat park enkel en alleen maar gekocht om het leeg te plunderen en daarna te laten rotten (niet onlogisch, als er twee andere grote parken van hen in de buurt lagen), dus kan mij inbeelden dat je beeld van het park bijster negatief is.

    Dit is nogmaals een verhaal dat duidelijk laat zien hoeveel Six Flags toen (en nu? Geen idee hoe ze hier nu naar kijken) geeft om de historische waarde van een park. Geauge Lake was één van de oudste parken van de VS, en is na de verkoop op een paar jaar tijd gedegradeerd naar het schroot (al is dat niet alleen hun schuld uiteraard). Net hetzelfde verhaal met SF Astroworld. Een aprk vol geschiedenis, bam weg.

    Nuja, alles heeft een tijd van komen en gaan, maar vind het persoonlijk ook belangrijk dat we niet vergeten hoe sommige dingen tot stand kwamen. SF had daar destijds enorme laks aan en moest er helaas niets van weten. Wie denk je trouwens dat die plak van 'den Eddy' daar gezet en betaalt hebben vooraan in het park? Het personeel heeft geloof ik dat zelf moeten betalen, van Six Flags uit moesten ze niet op rekenen.

  2. #2

    Re: [Poll] Zou Walibi er beter af zijn als het Six Flags was gebleven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Nuja, alles heeft een tijd van komen en gaan, maar vind het persoonlijk ook belangrijk dat we niet vergeten hoe sommige dingen tot stand kwamen. SF had daar destijds enorme laks aan en moest er helaas niets van weten. Wie denk je trouwens dat die plak van 'den Eddy' daar gezet en betaalt hebben vooraan in het park? Het personeel heeft geloof ik dat zelf moeten betalen, van Six Flags uit moesten ze niet op rekenen.
    De relatie tussen de Amerikanen van Six Flags en de directie van Six Flags Belgium is nooit echt ideaal geweest. Daarom ook dat het park in Waver op één of andere manier altijd een beetje stiefmoederlijk behandeld is geweest. Challenge of Tutankhamon is daar een resultaat van, aangezien ze daar in Waver nooit om gevraagd hebben. Viviane Paturel, ex-directrice van het park, droomde immers luidop van grote, nieuwe rollercoaster in het park. Uiteindelijk is CoT dan wel een top dark-ride en komt die hyper er sowieso.

    Ik herinner mij nog een interview met Viviane Paturel, waarin haar op de man af gevraagd werd waarom sommige attracties er zo ermbarmelijk bij lagen. En ook waarom er toen niets aan gedaan werd. Haar antwoord toen: "Ja, wij willen dat zeer graag, maar Six Flags vind dat niet nodig".

    Het verhaal van de plaquette is daar nog zo'n bewijs van, zoals Tom hierboven al heeft aangehaald. Men wou toen een soort van eerbetoon aan Eddy Meeùs, maar ook dat vond men in Amerika ook niet nodig.

    Die grafsteen die je tijdens Halloween 2004 op dat kerkhofje vond stond daar echt niet zomaar. Net zoals het niet toevallig was dat alle Six Flags vlaggen in het park toen ondersteboven hingen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •