X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #17

    Re: [Cinecittà World] 2018: Flying theatre en nog veel meer...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De week voor en na Pasen is Rome mogelijk de drukst bezochte stad van Europa. Nee, dat zijn grotendeels geen pretpark-freaks, maar het cinema-thema - met hier overigens een authentieke link - zou toch een aardig segment daarvan kunnen aanspreken. Denk o.a. maar aan de talloze schoolreizen.

    Als je ter plaatse wil blijven trappelen als park moet je inderdaad niet ruimer openhouden, zeker niet als je weinig volk trekt. Maar als je vooruit wil, is dit wel een optie en de opportuniteiten liggen hier toch voor het rapen. Denk opnieuw aan de schoolreizen.

    Ik had het niet over een langere periode openhouden buiten maart - oktober, maar wel over het opvullen van enkele zeer merkwaardige gaten in between. Hoeveel Europese parken zouden gesloten zijn met Hemelvaart?
    Hemelvaart is geen feestdag in Italië en dus voor de Italianen een gewone donderdag. Schoolreizen worden volgens mij niet meer gedaan op dergelijke laatstejaarsreizen? Wij gingen eind juni gewoon een dag naar Walibi, Bobbejaanland of Phantasialand. Niemand die ik ken die op Barcelona/Rome/Italië-reis geweest is, is daar naar een lokaal pretpark geweest.

    Ik kan eigenlijk weinig vreemds aan de kalender ontdekken. Gesloten op dinsdag in juli is misschien wel iets opvallender, maar het is daar duidelijk nog geen hoogseizoen (dat is augustus blijkbaar). Wij zijn gewend aan strikt juli+augustus zomervakantie, maar dat is in quasi elk land van Europa niet het geval. Nu hebben de Italianen het geluk van 3 maanden zomervakantie te kunnen genieten, maar zo te zien ligt de nadruk daar op augustus. Walibi bijvoorbeeld gaat in juli ook pas over op langere openingstijden van zodra de bouwvakantie begint. De eerste 2 weken van juli is daar ook de gewone kalender.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 05-06-18 om 12:04.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •