X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 31

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #24

    Re: Op je eentje naar een pretpark gaan

    Om ook even op Boris te reageren:

    Hoe hard ik in mijn vriendengroep ook probeer, ik ga ze niet meekrijgen naar een ander park dan "thuispark" Bellewaerde. En als we dan in Bellewaerde zijn loop ik constant te proberen om ze mee in attracties te krijgen, vaak zonder succes. Bij mijn laatste bezoek was het redelijk druk en wachtrijen waren overal minstens 30-45 minuten. Na een paar uur van Canada naar Mexico weer naar Canada gewandeld te zijn, zijn we dan naar de show in de tent gaan kijken (een idee dat wel werkte, want geen wachtrij ). In spookhuizen krijg ik de helft ook nooit mee omdat het hen niks zegt, of iemand anders vindt dat gewoon helemaal niet leuk. Iemand anders weigert dan weer overkop te gaan en wil dus nooit mee in Boomerang. Dawson Duel had ik (en heb ik nog steeds) geen duel op kunnen doen maar daar kreeg ik ook niemand voor warm wegens de rij en dat het 'maar een saai ding is'.

    En toch, dat kan je die personen niet kwalijk nemen vind ik. Hoewel ik het op het eind van de dag stiekem altijd jammer vind dat we niet meer gedaan hebben, amuseer ik me wel altijd en ben ik altijd blij dat we er nog eens met de hele groep geweest zijn. Ik verkies dit nog steeds boven alleen gaan en wel veel attracties doen. Alleen attracties doen neemt voor mij een deel van de fun weg, de ervaring kunnen delen met anderen vind ik persoonlijk toch belangrijk. En uiteraard het niet kunnen samen wachten, en vooral alleen moeten eten zou ik een zwaar minpunt vinden als ik een hele dag alleen in een park zou zijn.

    Het schiet mij trouwens net te binnen dat ik in 2016 ook eens alleen naar Bellewaerde geweest ben op de laatste uren van een Halloweennocturne. Ik heb toen Camping Mortal gedaan omdat ik die nog nooit gedaan had (een geluk bij een ongeluk, wist ik veel dat die er het volgend jaar niet meer (gratis) zou zijn ) maar wanneer de operator aan de slagboom vroeg "hoeveel?" en ik "één" moest antwoorden vond ik het toch maar genant.

    Zo, dat is genoeg tekst.

    -- edit --
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Klopt.. Ik herinner me een TR van iemand die dat park in Zuid Afrika bezocht heeft en niet eens half het park heeft kunnen zien omdat zijn vrienden er écht geen zin in hadden. Dát is pas zonde.
    Genoeg tekst of niet, toch hier nog even op inpikken. Dat was ik dus. Gold Reef City, ondertussen net een jaar geleden. Aan dit voorbeeld had ik niet meteen gedacht, maar inderdaad ook toepasselijk. Ik wil hier wel nog bij vermelden dat dat inderdaad zonde is en dat ik toch wel lichtjes teleurgesteld was, maar:
    1) ik ben blij dat ik toch beslist heb de shuttle loop en de duikachtbaan alleen te doen en niet te blijven proberen om ze mee te krijgen, dan had ik ze wellicht helemaal niet gedaan. Anderzijds: de wachttijd voor de duikachtbaan was wel de bottleneck. Had ik geweten dat ze maar met één trein reden had ik hem toch overgeslagen. Dus ik weet niet of ik nu blij moet zijn dat ik hem gedaan heb of niet, maar ik houd het erop dat ik tevreden ben.
    2) Alleen het park bezoeken was wel in mij opgekomen vooraf eigenlijk. Ik had het kunnen doen terwijl zij iets anders deden die dag. Helaas spreken we hier wel over Zuid-Afrika en waren er de dag voorheen protesten in Johannesburg. De dag voorheen mochten we van ons hotel onze geplande Big Red Bus-tour niet doen omdat het te gevaarlijk was. (mensen die naar het tweede seizoen van De Mol gekeken hebben: die rode bussen dus). Ik had het wel leuk gevonden om erop gzeten te hebben. Dat vond ik dan nog meer zonde, in het pretpark zijn we tenminste nog geraakt.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 11-04-18 om 20:28.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •