X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28
  1. #21

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Vekoma's die pijnlijk hard rammelen zijn al heel oud en/of slecht onderhouden. Ik heb al heel soepele standaard SLC's gedaan. Daarentegen heb ik ook al rammelbakken van B&M gedaan. Merk zegt vrij weinig over de souplesse van een baan. De omstandigheden eromheen des te meer.

  2. #22

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Even wild dromen... Bobbejaanland? Ze zijn toch bezig met een nieuwe launch en een nieuw themagebied... Maar dit zal wel te wild gedroomd zijn
    Vooral te groot vrees ik, maar zou wel een knaller zijn.

  3. #23

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Even wild dromen... Bobbejaanland? Ze zijn toch bezig met een nieuwe launch en een nieuw themagebied... Maar dit zal wel te wild gedroomd zijn
    Dat zou ik persoonlijk ook een leuker idee gevonden hebben dan de Gerstlauer tripple launch die ze nu aangekondigd hebben ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #24

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Dat zou ik ook leuker gevonden hebben eigenlijk. Origineler, dus zou het mij meer aanspreken. Maargoed, het wordt een Gerstlauer, en het zal ook wel een deftige baan worden, ik heb er wel vertrouwen in.

    Waar ik deze baan mooi zie passen, wel met ander thema, is in Walibi Holland ipv de Xpress. Dàt vind ik pas een pijnlijke rammelbak. Misschien past hij wel in het huidige station.

  5. #25

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Waar ik deze baan mooi zie passen, wel met ander thema, is in Walibi Holland ipv de Xpress. Dàt vind ik pas een pijnlijke rammelbak. Misschien past hij wel in het huidige station.
    Ik vind het vreemd dat iedereen Xpress zo pijnlijk ervaart. De enige klap die ik daar telkens krijg is vlak voor de corkscrew ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #26

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Mochten meer oude Vekoma's de nieuwe generatie treinen krijgen, zouden we ook al veel minder klagen

  7. #27

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Inderdaad, zelfs een baantje als Speed Snake (Fort Fun) ervoer ik als een echte topper met zijn nieuwe treinen. Dat waren wel geen Vekoma-treinen (ben ik ook niet zo'n fan van, ook niet de nieuwe) maar ze maken een rit die bekend stond als saai en pijnlijk een heel pak epischer dankzij hun comfortabele heupbeugels! Dit soort treinen kan volgens mij van Goudurix nog een wereldtopper maken.

  8. #28

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Inderdaad, zelfs een baantje als Speed Snake (Fort Fun) ervoer ik als een echte topper met zijn nieuwe treinen. Dat waren wel geen Vekoma-treinen (ben ik ook niet zo'n fan van, ook niet de nieuwe) maar ze maken een rit die bekend stond als saai en pijnlijk een heel pak epischer dankzij hun comfortabele heupbeugels! Dit soort treinen kan volgens mij van Goudurix nog een wereldtopper maken.
    Juist Speedsnake, de baan die ik vaak oversloeg of maximum een keer deed, deed ik dankzij de nieuwe treinen zelfs twee rondjes na elkaar op

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •