X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15
  1. #1

    [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Legoland Windsor kondigt een nieuwe attractie voor volgend jaar aan: The Haunted House Monster Party. In concreto gaat het om een zogenaamde Mad House attractie.

    Meer info in ons nieuwsbericht.

  2. #2

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Is het reeds gekend of het om een Vekoma of Mack versie gaat? Leuk dat deze attracties nog steeds gebouwd worden!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Is het reeds gekend of het om een Vekoma of Mack versie gaat? Leuk dat deze attracties nog steeds gebouwd worden!
    Ik vroeg het mij ook al af. Ik gok op Mack gezien die compacter zijn, maar who knows. Pure gok. Ben ook blij dat ze die nog bouwen, nooit verwacht in een Lego park eigenlijk.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #4

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ik vroeg het mij ook al af. Ik gok op Mack gezien die compacter zijn, maar who knows. Pure gok. Ben ook blij dat ze die nog bouwen, nooit verwacht in een Lego park eigenlijk.
    Als ik me niet vergis is Verlies des Grauens in Belantis ook eentje van Vekoma en bijzonder compact. Trouwens een zeer geslaagde mad house ook.

  5. #5

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Als ik me niet vergis is het toch al van 2011 geleden dat er nog een madhouse gebouwd werd, namelijk in Rainbow MagicLand. Kan best een leuke attractie worden, al hoeven er voor mij geen tientallen madhouses meer gebouwd te worden. Het blijft op zich toch een beetje een one-trick pony. Met een goede aankleding en voorshow kun je je hierin echter natuurlijk wel nog onderscheiden. Het lijkt mij iets te worden als Ghost - The Haunted House in Legoland Billund, waarvan ik het walkthroughgedeelte erg tof vond, maar de hoofdshow (een wel erg slap vrijevaltorentje) maar niets. Hopelijk weet deze attractie me meer te overtuigen.

  6. #6

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ik vroeg het mij ook al af. Ik gok op Mack gezien die compacter zijn, maar who knows. Pure gok. Ben ook blij dat ze die nog bouwen, nooit verwacht in een Lego park eigenlijk.
    Le Defi Du Caesar is volgens mij niet zoveel compacter dan Vekoma (52 - 78/40 pp/r). Van mij mag Mack er gerust nog eens eentje zetten, Le Defi Du Caesar vond ik echt enorm geslaagd!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  7. #7

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Le Defi Du Caesar is volgens mij niet zoveel compacter dan Vekoma (52 - 78/40 pp/r). Van mij mag Mack er gerust nog eens eentje zetten, Le Defi Du Caesar vond ik echt enorm geslaagd!
    Fluch Der Kassandra is dan weer een teleurstelling vond ik.

  8. #8

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Fluch Der Kassandra is dan weer een teleurstelling vond ik.
    Ja die idd wel, maar dat was ook de eerste generatie Mack Madhouse. Le Defi Du Caesar is overduidelijk een extreem geëvolueerde versie daarvan. Kassandra is feitelijk een gethematiseerde wasmachine ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #9

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Kassandra is feitelijk een gethematiseerde wasmachine ...
    Ah, dat is het verhaal? Nu begrijp ik die attractie!

  10. #10

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ah, dat is het verhaal? Nu begrijp ik die attractie!
    Ze vloekt gewoon de hele rit lang dat haar wasprogramma te lang duurt.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #11

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ja die idd wel, maar dat was ook de eerste generatie Mack Madhouse. Le Defi Du Caesar is overduidelijk een extreem geëvolueerde versie daarvan. Kassandra is feitelijk een gethematiseerde wasmachine ...
    Niet echt een evolutie. FdK is een klein model en Defi is gewoon een groot model. Het enorme verschil in niveau is gewoon de aankleding en verhaal die het park er in gestoken hebben.

    Vekoma heeft ook kleine modellen, maar heb er zelf nog gene van gedaan. Toch zie je ook daar enorm verschil in kwaliteit tussen de diverse madhouses.

    Wat Parc Astérix (niet Mak) bedacht heeft voor defi is uniek. Echter als een ander park hetzelfde truckje zal willen gebruiken, ga je al heel snel nóg meer het gevoel krijgen van "weeral hetzelfde" dan bij gewone madhouses.

    Door het verhaal en het idee met de monitoren dat PA bedacht heeft krijg je helaas ook een vrij zwakke rit. Al vind ik dat in dit geval zeker geen probleem omdat originaliteit het dan wint dan weeral een madhouse dat snel draait.

  12. #12

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Nog een concept van de binnenzijde van het madhouse:



    Concept: Legoland Windsor

  13. #13

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Doet me fel denken aan Merlin's Castle van WH...

  14. #14

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Doet me fel denken aan Merlin's Castle van WH...
    Voor of na de grafitti

  15. #15

    Re: [Legoland Windsor] 2019: Mad House

    Openingsdatum is intussen bekend: zaterdag 13/04/2019

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •