X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17
  1. #1

    Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Busch Gardens Tamp heeft de namen Twisted Tiger, Tigris en Uproar laten registreren.

    Wat denken jullie? Zou dit een RMC Make-Over voor Gwazi kunnen betekenen?

  2. #2

    Re: Busch Gardens Tampa registreerd Twisted Tiger, Tigris en Uproar.

    Die kans lijkt me dan inderdaad wel bestaande. Zou mooi nieuws zijn!

  3. #3

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Een beetje meer context en info is ons artikel

  4. #4

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Op het eerste zicht leek het me bijna raar als geen RMC make-over van Gwazi zou worden. Het artikel geeft echter wel wat meer stof tot nadenken.

    Uiteindelijk staat die woodie maar weg te rotten, dus denk ik alsnog dat het een RMC zal worden en de baan 'Twisted Tiger' zal heten. Wat betreft die andere twee namen weet ik het niet goed, maar ik hoop dat ze Kumba geen VR-uitbreiding gaan geven, zoals in Seaworld Orlando.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Een VR uitbreiding had ik nog niet aan gedacht, maar het zou wel typisch zijn.

    En ja.. die woodie staat nu weg te rotten, maar hetzelfde gedlt voor die Splash Ride.

    Cheetah Hunt staat vlak bij de Cheetah's. Kumba (roar) staat vlakbij de tijgers. Gwazi staat vlak bij de Gorilla's. Een Gorilla-Thema voor Gwazi zou wel passend zijn eigenlijk.

  6. #6

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Schop!

    Bush Gardens bouwt volop verder aan Tigris en RMC is nu ook begonnen aan de ombouw van Gwazi.

    Zie video voor stand van zaken


  7. #7

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    En dubbele schop, Busch Gardens Tampa geeft Gwazi zijn langverwachte en gehoopte RMC-makeover. Opening in 2020. Hoogste, steilste en snelste hybride baan in Noord-Amerika, dus wel straf want ze gaan dus Vengeance 'verslaan'.

    Hier zie je al een teaser, op het einde van de video.


  8. #8

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    En dubbele schop, Busch Gardens Tampa geeft Gwazi zijn langverwachte en gehoopte RMC-makeover. Opening in 2020. Hoogste, steilste en snelste hybride baan in Noord-Amerika, dus wel straf want ze gaan dus Vengeance 'verslaan'.

    Hier zie je al een teaser, op het einde van de video.

    Eigenlijk nog straffer Hoogste van Noord Amerika en steilste en snelste ter wereld. Dit doet denken dat er elders in de wereld een nog iets hogere gebouwd wordt.

  9. #9

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Eigenlijk nog straffer Hoogste van Noord Amerika en steilste en snelste ter wereld. Dit doet denken dat er elders in de wereld een nog iets hogere gebouwd wordt.
    ZADRA ... Energylandia
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #10

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    ZADRA ... Energylandia
    Zadra: 61 meter
    Steel Vengeance: 62.5 meter

  11. #11

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Zadra: 61 meter
    Steel Vengeance: 62.5 meter
    Volgens sommige bronnen, zoals deze Poolse Wikipedia pagina wordt Zadra mogelijk 62,8 meter

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zadra_...a_g%C3%B3rska)

  12. #12

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Volgens sommige bronnen, zoals deze Poolse Wikipedia pagina wordt Zadra mogelijk 62,8 meter

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zadra_...a_g%C3%B3rska)
    En denk je dat de nieuwe RMC in Florida ergens in die (mogelijke) speling van dertig centimeter zal zitten ?

  13. #13

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    En denk je dat de nieuwe RMC in Florida ergens in die (mogelijke) speling van dertig centimeter zal zitten ?
    Dertig cm is toch een behoorlijke speling he Stel dat een record 62;8 bedraagt, dat breek je niet als je maar 62;7 behaalt.

  14. #14

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dertig cm is toch een behoorlijke speling he Stel dat een record 62;8 bedraagt, dat breek je niet als je maar 62;7 behaalt.
    Ik denk dat het park gewoon wat records uit de lucht gegrepen heeft: om de steilste ter wereld te worden, moeten ze ook al verder dan verticaal gaan en dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.

  15. #15

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik denk dat het park gewoon wat records uit de lucht gegrepen heeft: om de steilste ter wereld te worden, moeten ze ook al verder dan verticaal gaan en dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
    Ik vind het net iets te specifiek vermeld om random te zijn, trouwens 91° is ook al meer dan verticaal he...

  16. #16

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik vind het net iets te specifiek vermeld om random te zijn, trouwens 91° is ook al meer dan verticaal he...
    Ja daar ben ik me van bewust . Ik zie het gewoon niet gebeuren. Time will tell.

  17. #17

    Re: Busch Gardens Tampa registreert Twisted Tiger, Tigris en Uproar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik vind het net iets te specifiek vermeld om random te zijn, trouwens 91° is ook al meer dan verticaal he...
    Sterker nog.. het nieuwste record voor stijlste achtbaan is maar een halve graad..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •