X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 47
  1. #1

    [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Mijn vakatieverblijf is in coo dus af en toe wandel ik wel eens voorbij het park. Gisteren zag ik dat helemaal achterin het park (achter de maya splash) hekken werden geplaatst. Ik denk dat ze dus naar achter uitbreiden. (gebied van ongeveer 100 op 200 m) Ik denk dat ze op deze plaats geen attracties mogen zetten ( net achter stuuwdam en gebied staat al heel lang leeg) Nu verwacht ik dat ze de opslagruimte naar hier zullen verplaatsen.(nu is die achter de octopus en dino splash) Door de octopus te verwijderen en de opslagruimte te verhuizen zou daar een gebied vrijkomen voor een grotere attractie. Ook is er al een flatride achter vicky the ride neergezet, welliswaar nog niet gethemed. Dus we mogen misschien toch nog wat verwachten van plopsa coo in de toekomst!
    Laatst gewijzigd door siemen; 14-04-18 om 15:54.

  2. #2

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siemen Bekijk Berichten
    Ook is er al een flat ride achter vicky the ride neergezet, welliswaar nog niet gethemed.
    Wat voor flatride?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Ik ken de naam niet van de flatride maar in deze video kan je hem zien https://www.youtube.com/watch?v=yJCxNmvDNg8&t=615s. Minuut 10 ongeveer.

  4. #4

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    "Move-It" blijkbaar. Ik dacht dat de kermistijd in Coo voorbij was, niet dus :/


    Foto: © Mr.Themeparkfans
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #5

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Geen idee wat ze daarmee van plan zijn... Afwachten dus.

  6. #6

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Het is nog steeds Plopsa: voor hetzelfde geld laten ze hun techniekers bijklussen voor foorkramers die er zelf niet veel vanaf weten (aan een zacht prijsje natuurlijk).

    Anderzijds willen ze misschien gewoon compenseren voor het wegvallen van de Octopus?

  7. #7

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Ik vermoed eerder compensatie voor de octopus. Coo heeft geen erg groot aanbod: het wegvallen van een grote molen telt dan wel zwaar door. Ik vermoed dat er al halvelings een nieuwe flatride gepland is, maar dat die niet in het budget van dit jaar pastte/ niet op tijd kon geleverd worden/niet op tijd besteld werd. Als er effectief uitbreidingsplannen aankomen voor Coo zou dat leuk zijn!

  8. #8

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Ik heb opgevangen dat die kermisattractie in het park staat voor filmopnames; oef!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #9

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik heb opgevangen dat die kermisattractie in het park staat voor filmopnames; oef!
    Voor filmopnames? Waarom dan (betalen wellicht) om in een pretpark te staan voor filmopnames?
    Op zich vond ik dit geen slechte toevoeging, nadat ze er een Plopsa sausje over gegoten hadden zoals bij de Octopus.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  10. #10

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Ik ken de details van de filmproductie niet. Maar aangezien ik zelf regelmatig filmopnames organiseer, ga ik er van uit dat met Plopsa een overeenkomst werd gesloten om het park als als decor te gebruiken. En dat de filmproductie zelf gezorgd heeft voor een aanvullende attractie die passend is voor de scène die ze willen gaan opnemen. Waarschijnlijk zullen reguliere parkbezoekers geen toegang hebben tot de attractie, maar zal er gebruik gemaakt worden van figuranten.

  11. #11

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrix Bekijk Berichten
    Ik ken de details van de filmproductie niet. Maar aangezien ik zelf regelmatig filmopnames organiseer, ga ik er van uit dat met Plopsa een overeenkomst werd gesloten om het park als als decor te gebruiken. En dat de filmproductie zelf gezorgd heeft voor een aanvullende attractie die passend is voor de scène die ze willen gaan opnemen. Waarschijnlijk zullen reguliere parkbezoekers geen toegang hebben tot de attractie, maar zal er gebruik gemaakt worden van figuranten.
    Er wordt inderdaad gewerkt met figuranten, opnames in het park duren blijkbaar twee weken.
    http://www.vivreici.be/article/detai...umbo?id=166963
    Trouwens wel een mooie filmposter: https://www.imdb.com/title/tt6818118/?ref_=nv_sr_5.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  12. #12

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Er wordt inderdaad gewerkt met figuranten, opnames in het park duren blijkbaar twee weken.
    http://www.vivreici.be/article/detai...umbo?id=166963
    Trouwens wel een mooie filmposter: https://www.imdb.com/title/tt6818118/?ref_=nv_sr_5.
    Omg, haha, om één of andere reden had ik filmopnames in mijn hoofd om de attractie te promoten... maar gezien het voor een echte film is, ben ik volledig mee waarom het in Plopsa Coo staat voorlopig.

    Bon, het is dus niet voor een Studio 100 film
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  13. #13

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Waar ik uren spendeer om niet-bestaande attractielijsten van Franse kermissen op te zoeken om o.a. een Move It 24 te kunnen doen, staat die nu gewoon in ons land en mag je er niet in ...

  14. #14

    Re: plopsa coo geruchten uitbreiding 2020

    Vandaag meer nieuws omtrent toekomstplannen Plopsa Coo. Vanaf 2020 zal er een masterplan in werking treden dat in 2023 voltooid zal moeten zijn. Er zullen nieuwe attracties komen (geen kopieën vanuit andere parken) en er zal daarvoor o.a. een nieuw gebied bij eht park betrokken worden (grond achter Mayasplash tot aan de dam. “In de loop van de komende maanden zullen we ons ambitieus plan verder toelichten”, zegt CEO Steve Van den Kerkhof.


    Leuk nieuws dus! Benieuwd naar wat voor attracties we mogen verwachten! Het gebied is natuurlijk niet zó heel groot: 60x175m

    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-03-19 om 20:06.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #15

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Plopsacoo schreeuwt gewoon om een houten achtbaan! Plopsa, make it happen! Maak er nog een terreincoaster van ook en ik verklaar ze heilig.

    Ergens vrees ik voor een Plopsaqua/indoorpark... In mijn ogen is Plopsacoo een park dat valt of staat met het weer, en Plopsa weet dit net zo goed. Het is dus op zich geen gek idee om een indoorzone te openen zodat ook bij slecht weer de bezoekers een aangename ervaring hebben, maar voor een halve Plopsa Indoor is helemaal naar Coo afreizen voor velen toch ook de moeite niet... Bovendien zou de 'hal' dan helemaal vanachter in het park liggen, waardoor je alsnog door het hele park moet lopen in de regen vanaf de parking.

    In ieder geval mooi nieuws van wat ik al jaren stiekem bestempel als het op één na beste park van België .

  16. #16

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Ik weet niet (meer) hoe de Noordelijk gelegen bergflank bebouwbaar is. Maar mochten ze er in slagen om buiten het station een volledige woodie op de bergflank te toveren, dan beloof ik plechtig 1 maand positief te zijn over Plopsa (which is a massive deal for me). Dan kan men de overige oppervlakte gebruiken voor andere toevoegingen en uitbreidingen. Interessant nieuws alvast!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #17

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Woodie en indoor zone zijn beide top uitbreidingen voor Coo, maar denk ook aan een looping coaster, je kan er nog niet overkop gaan

  18. #18

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Woodie en indoor zone zijn beide top uitbreidingen voor Coo, maar denk ook aan een looping coaster, je kan er nog niet overkop gaan
    Dat is idd ook nog een goeie optie die ze kunnen overwegen. Gezien hun goeie verhouding met Gerstlauer een Infinity?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #19

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat is idd ook nog een goeie optie die ze kunnen overwegen. Gezien hun goeie verhouding met Gerstlauer een Infinity?
    Of een woodie met inversie, twee vliegen in een klap

  20. #20

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    ZAt net te denken, Coo heeft nog niet echt een Heidi zone, andere parken allemaal wel. Enkel bij de doorloopweide zijn enkele beelden neergekwakt, zou me dus een behoorlijke optie lijken dat thema.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •