X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wie is de mol?

Stemmers
20. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Steve

    1 5,00%
  • Joke

    1 5,00%
  • Pieter

    2 10,00%
  • Lloyd

    6 30,00%
  • Pascale

    3 15,00%
  • Bahador

    3 15,00%
  • Ik heb echt geen idee

    4 20,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik heb Joke nog geen enkele keer iets zien laten lukken. Maar veel saboteren is er niet aan deze keer: iedereen lijkt in hoofdzaak te spelen om te blijven en vooral niet om geld te verdienen. Je moet meestal ook niet veel doen om een proef volledig te doen mislukken én kandidaten zitten vaak alleen in sleutelposities voor het al dan niet slagen van een opdracht. Niemand kan dan inschatten of je dan bewust sabboteert of niet.

    Ok Joke... Bij die opdracht dat ze door de andere werd opgejaagd (denk afl.2) daar wordt ze neergeschoten door lloyd( mijn mol) zonder aan de grouppot te denken. Ik vond hier dat Joke een 'eerlijke' deal maakte .

    In afl.3 is ze de de enige dat de liedjes goed herkende+ ook die dat moest slaan in de juiste richting stuurde. ( terwijl die andere 2 niets v an terecht brachten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik volg de Mol elk jaar en het is één van mijn favoriete programma's, maar dit jaar heb ik echt geen idee wie de mol zou kunnen zijn. Persoonlijk verdenk ik vooral Joke, Pascale en Steve, maar het wisselt non-stop

    @moderators: zetten jullie het topic even in de juiste rubriek?
    Is toch de juiste rubriek?
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 19-04-18 om 14:21.

  2. #2

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Is toch de juiste rubriek?
    Het staat in de babbelaar. Het lijkt me dat het beter bij de polls staat
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Het staat in de babbelaar. Het lijkt me dat het beter bij de polls staat
    Het subforum polls is bedoeld voor polls over pretparken.

  4. #4

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het subforum polls is bedoeld voor polls over pretparken.
    Ook prima. Dan heb ik niks gezegd
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Ik blijf bij Pieter als mol. Ok, hij blijft op de parking (is dat trouwens echt zo? Ik twijfel sterk of de familieleden van de mol niet gebriefd worden, al van vorig jaar), maar zo erg is dat ook niet. Heb je trouwens gezien hoeveel ruimte die hadden en hoe comfy die zetels van een BMW zijn?

    Maar daardoor heeft hij dus geen geld opgebracht én toch tonnen respect van Vlaanderen en de groep gekregen. Ook het vertrouwen in Pieter is gigantisch, hij wordt als enige niet neergeschoten. En in veel andere proeven doen de kandidaten dingen die vooral door toedoen van Pieter komen, ze gaan bv. voor de vrijstelling in de toren door zijn onderhandeling, ook de keuze van de koffertjes heeft hij vooral in 'goede' banen geleid. En ook daar heeft hij er voor gezorgd dat er veel geld verloren is gegaan zonder dat hij verdacht wordt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •